Hop til indhold
Dr X

Erotiske fotos

Recommended Posts

Vi har haft nogle tråde med fotos af specifikke kvindelige attributter, dem har jeg nydt meget og også bidraget til. Men nogen gange ser man et foto, der får blodet til at flyde til de ædlere dele, og som ikke lige hører til en af de specifikke kategorier. Der er noget udefinerbart erotisk over dem, ofte måske uden at det pågældende foto egentligt er specielt hardcore eller direkte på.

Nu prøver jeg med nogle eksempler så kan det jo være at andre der har oplevet det samme, bliver inspireret.

mvh Dr X

Romantisk erotisk aftenstemning:

EGtumblr_m577dsnjWp1r1g6xio1_1280.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 timer siden:

Har i taget alle disse flotte billeder selve? Jeg bliver sgu helt imponeret? :shock:

Hej Bananas,

Gid det var så vel, det må være et dejligt job at fotografere skønne kvinder, selvom alle jobs sikkert har deres bagsider. Mange er fundet på åbne gratis fora, f.eks. tumblr.

mvh Dr X

EG08f7582633001439154b858632b835fa.jpg

EGtumblr_lhse1tGV9a1qch4rqo1_1280.jpg

EGuntitled (2).jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool
Dr X skrev, for 11 timer siden:

Hej Bananas,

Gid det var så vel, det må være et dejligt job at fotografere skønne kvinder, selvom alle jobs sikkert har deres bagsider. Mange er fundet på åbne gratis fora, f.eks. tumblr.

mvh Dr X

EG08f7582633001439154b858632b835fa.jpg

EGtumblr_lhse1tGV9a1qch4rqo1_1280.jpg

EGuntitled (2).jpg

Samme måde jeg kontrollere om bøffen er færdig, den ser ud til at være medium rare, lige til at sætte tænderne i "mums"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eastwood skrev, for 4 timer siden:

Billeder backup 059.jpg

Fantastisk billede, holdt lidt i "early bordello", arrangementet af fletningen viser og skjuler på samme tid det vi savlende hanhunde vil kigge efter. Hvem drømmer ikke om at få lov til at flytte fletningen lidt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

.. hvad med det her...? Synes det er mega frækt..., selvom det blot er et 'udsnit / et glimt' af en smuk kvinde...image.jpg.e6383ee60feaa9cda3d80f9001b8c5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 17 timer siden:

.. hvad med det her...? Synes det er mega frækt..., selvom det blot er et 'udsnit / et glimt' af en smuk kvinde...image.jpg.e6383ee60feaa9cda3d80f9001b8c5

Selvportræt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sgu kultur på højt plan. Desværre vil det være uetisk at poste Nikitas selfie, den var altså også smuk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Midtj skrev, for 1 minut siden:

Det er sgu kultur på højt plan. Desværre vil det være uetisk at poste Nikitas selfie, den var altså også smuk.

Jeg hiver dem frem af hukommelsen hver gang jeg trænger til lidt opmuntring ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...