Dr X 1458 Skrevet 11. Januar, 2016 Vi har haft nogle tråde med fotos af specifikke kvindelige attributter, dem har jeg nydt meget og også bidraget til. Men nogen gange ser man et foto, der får blodet til at flyde til de ædlere dele, og som ikke lige hører til en af de specifikke kategorier. Der er noget udefinerbart erotisk over dem, ofte måske uden at det pågældende foto egentligt er specielt hardcore eller direkte på. Nu prøver jeg med nogle eksempler så kan det jo være at andre der har oplevet det samme, bliver inspireret. mvh Dr X Romantisk erotisk aftenstemning: 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 11. Januar, 2016 Antydningens kunst: 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 12. Januar, 2016 Kvindelige former der inspirerer: 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 13. Januar, 2016 Har i taget alle disse flotte billeder selve? Jeg bliver sgu helt imponeret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 14. Januar, 2016 Bananas skrev, for 7 timer siden: Har i taget alle disse flotte billeder selve? Jeg bliver sgu helt imponeret? Hej Bananas, Gid det var så vel, det må være et dejligt job at fotografere skønne kvinder, selvom alle jobs sikkert har deres bagsider. Mange er fundet på åbne gratis fora, f.eks. tumblr. mvh Dr X 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 14. Januar, 2016 Dr X skrev, for 11 timer siden: Hej Bananas, Gid det var så vel, det må være et dejligt job at fotografere skønne kvinder, selvom alle jobs sikkert har deres bagsider. Mange er fundet på åbne gratis fora, f.eks. tumblr. mvh Dr X Samme måde jeg kontrollere om bøffen er færdig, den ser ud til at være medium rare, lige til at sætte tænderne i "mums" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 15. Januar, 2016 Eastwood skrev, Lige nu: Min Mercedes for en dag med hende 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 15. Januar, 2016 Eastwood skrev, for 4 timer siden: Fantastisk billede, holdt lidt i "early bordello", arrangementet af fletningen viser og skjuler på samme tid det vi savlende hanhunde vil kigge efter. Hvem drømmer ikke om at få lov til at flytte fletningen lidt? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 15. Januar, 2016 MortenKBH skrev, for 27 minutter siden: Når jeg ser dette "in natura" bliver jeg altid vældig opstemt og glad 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Januar, 2016 .. hvad med det her...? Synes det er mega frækt..., selvom det blot er et 'udsnit / et glimt' af en smuk kvinde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 16. Januar, 2016 Der er stor forskel på gode fotos og fotokunst. Dette er en herlig tråd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 16. Januar, 2016 Mizz Skov skrev, for 17 timer siden: .. hvad med det her...? Synes det er mega frækt..., selvom det blot er et 'udsnit / et glimt' af en smuk kvinde... Selvportræt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jesper 1968 Skrevet 17. Januar, 2016 uhhhhh - denne tråd kan jeg rigtigt godt li Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 19. Januar, 2016 (edited) Skønne kvinder: Redigeret 19. Januar, 2016 af Dr X 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 19. Januar, 2016 Det er sgu kultur på højt plan. Desværre vil det være uetisk at poste Nikitas selfie, den var altså også smuk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Januar, 2016 Midtj skrev, for 1 minut siden: Det er sgu kultur på højt plan. Desværre vil det være uetisk at poste Nikitas selfie, den var altså også smuk. Jeg hiver dem frem af hukommelsen hver gang jeg trænger til lidt opmuntring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg