Hop til indhold
Bananaman

Pas på Danske Silvia

Recommended Posts

En bøn til Danske silvias gæster 
Nu har jeg kendt danske Silvia privat de sidste 6 år og hun har betroet mig,hvad hun laver i sin fritid, og hun ved godt hvem der er bag denne profil 
Hun har meget travlt med sit drømme studie, som hun bare er så glad for. 
Jeg ved danske silvia har nydt de mange timer med sine trofaste kunder, som har været søde ved hende. 
Men nu føler hun det er på tide, hun kommer videre i sit liv, så hun har ikke så mange vagter som førhen,  hun er jo kvinde der har ben i næsen, og som godt ved, hun ikke bliver yngre, og hun ikke kan blive ved, selv om hun har nydt det 

Silvia har godt nok sagt, at der dog nogen som misbruger hendes venlige person og trækker tiden langt over grænsen og det er ikke iorden bare fordi hun er en hjertelig  kvinde, vil i ikke være søde at tænke lidt over det så hun ikke slider sig selv om og måske mister modet til jobbet.

Jeg ved også der har været meget snak om silvias alder her inde ,og kan sige hun er født i 1981 så kan det være, i kan gætte hendes alder for må da nok sige det, at der er nogle der er helt ved siden af og kan sige hun startede i 2007 som gp så det med at nogle er overbevist om at hun har gjort det længere er altså løgn 

Der er visse personer, der prøver at true sig til at møde hende, men det kan de godt glemme, da de vil blive meldt, for hun er godt klar over hvem det er 
Ved godt det kan være træls at hun ikke svare på SMS når hun er på vagt, men hun prøver at nå så meget hun kan men når hun ikke svare er det fordi hun måske først får set sin SMS sent og af respekt for hendes gæsters privat liv vil hun ikke svare sent da nogen måske kan få problemer hvis de er gift, så det er kun for at passe på sine gæster og værne om deres privat liv. Så bliv ikke sur og sende sviner til hende, hun gør det kun i en god mening.  Mit indlæg er ikke en kritik til jer som gæster men håber i vil tænke lidt over det og se det fra hendes synspunkt og giv hende lyst til at være i jobbet sommetider, da hun er en ener. 
Så lad os alle give Silvia en smiley hvis hun ikke lige får svaret jeres SMS for at give hende den lyst til at blive som gb 

Ps jeg er rustet over de hårde trusler hun får på SMS omkring 5 gange om ugen + hemmelige opkald med hårde trusler hvor Silvia har siddet og grædt over dem da det gør hende bange og jeg har måtte hente hende flere gange da hun har været pisse bange. Jeg ved at hun overvejer at stoppe pga af det. 
Så skal vi ikke være enige om at vi passe på hende og sådan nogle beskeder ikke er færre over for Silvia da det ikke hjælper at prøve at true sig ind ved hende da hun ikke tager nye gæster ind 

Mvh 

en bekymret ven 

  • Synes godt om 15

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit indlæg. Men tror desværre ikke jeg tør mere. De trusler har givet mig mange søvnløse nætter og er bange for om den person gør virkelighed af de trusler. Har min familie at tænke på, men mange tak for dit indlæg. 

  • Synes godt om 18

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan godt blive lidt bekymret, når jeg kan læse flere indlæg om GPs, der har været udsat for stalking på det seneste.
Det lyder til at være en tendens, der breder sig. 

Det er da utroligt at nogle gæster/kunder ikke kan finde ud af at respektere pigernes privatliv og at de ikke kan sætte sig ind i den skade, som de gør mod pigerne. :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er noget der ikke passer helt, jeg besøgte hende med 100 % sikkerhed i Vejle i 2003, på et sted i Vedelsgade der vist nok dengang hed Quality Girls, men hun er en lækker pige, der siden gav mig mange gode oplevelser.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananaman skrev, for 10 timer siden:

Ps jeg er rustet over de hårde trusler hun får på SMS omkring 5 gange om ugen + hemmelige opkald med hårde trusler

Jeg forstår ikke hvorfor hun ikke blokerer disse numre og undlader at modtage hemmelige opkald?

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Silvia,

min ubetingede sympati for din beslutning - det er en helt urimelig situation du befinder dig i...

Det er forstemmende, at visse mænd ikke forstår og respekterer GP konceptet, og hvis ikke det var "politisk ukorrekt" i dette medie, ville jeg omgående som old school gentlemen tilbyde min "assistance" i forbindelse med et opdragelsesbesøg hos den omtalte mandsperson.

Terningerne er kastet...

PF

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da trist SIlvia havde ellers planlagt at besøge dig her inden så længe. Men forstår din beslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PhileasFogg skrev, 1 time siden:

Silvia,

min ubetingede sympati for din beslutning - det er en helt urimelig situation du befinder dig i...

Det er forstemmende, at visse mænd ikke forstår og respekterer GP konceptet, og hvis ikke det var "politisk ukorrekt" i dette medie, ville jeg omgående som old school gentlemen tilbyde min "assistance" i forbindelse med et opdragelsesbesøg hos den omtalte mandsperson.

Terningerne er kastet...

PF

HØRT, TILSLUTTER MIG

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg så overskriften, troede jeg det var en advarsel mod at besøge Silvia, den kunne jeg ikke lige få til at passe ;-)

Det er sgu for langt ude at en eller anden idiot skal skræmme en dejlig pige væk :mad:  besøgte tit Silvia da hun var på denne side af Storebælt og hun er en super sød, charmerende og varm person. (Plus møghamrende lækker og sindssygt fræk :razz:) Hun fortjener i hvert fald ikke den behandling :-(

Du må herover igen SIlvia, vi er meget sødere på Sjælland :-D  Spøg til side, kan godt forstå det er en lorte situation og forstår din beslutning. Ønsker dig alt godt fremover og tak for en masse dejlige oplevelser, kunne godt have brugt mange flere :razz:

Knus René

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige læst dette indlæg og det gør mig ondt at læse det. Jeg har valgt, at skrive et indlæg lidt mere generelt. Jeg synes vi skal tænke over, hvad der står.... Selv om man gå i seng  sammen og den ene person får penge for det, så skal vi mennesker behandle hinanden ordentligt. Der er ingen person, som ejer et andet menneske selv om man betaler for en ydelse. Derudover skal man huske, pigen kan vælge manden fra ligesom manden kan lade være med at gå til pigen igen, hvis han ikke ønsker det.

Omkring truelser til pigen via sms og telefon opkald, så er det på ingen måde i orden. Det gør folk bange og det er ikke i orden, SÅ STOP DET.

Jeg har været hos Silvia og ja, hun er cool på den gode måde... Hun får rigtig mange henvendelser og kan naturligvis ikke svare på dem alle på samme tid og desuden, hvordan skal hun svare hvis hun er sammen med en kunde. Desuden skal man huske, at mange piger kun læser deres telefon, når de har vagt. Vi mænd skal huske, at vi er ikke den eneste ene....Held og lykke med det hele :-).

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dengang jeg var kæreste med en gp - i starten af dette årtusinde var der mange rigtigt venlige kunder og naturligvis også nogle temmelig ubehagelige af slagsen. En af dem, var en af de større bagermestre her i byen, og han havde det med at komme vadende på alle mulige og umulige tidspunkter for at få sex. Den sidste gang vi så noget til ham, var han småberuset og temmelig ubehagelig og truende, hvilket jeg nu tog meget roligt, for jeg vidste, at han havde et heftigt temperament og at han hurtigt faldt ned igen. Men han var grov overfor min kærestes datter min kæreste og jeg så jeg fortalte ham, at skred han ikke ville jeg ringe til hans kone og bede hende komme og afhente ham, hvilket det også endte med. Hun spurgte hvorfor han var ude foran vores dør, og da jeg var træt af ham, fortalte jeg hende hvorfor. Dette var ganske vist temmelig indiskret, men jeg syntes han havde fortjent at få en ordentlig en over snuden for sin væremåde. - Silvia, du burde måske gøre det samme overfor de som truer dig.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at negligere truslerne mod Silvia, men det med anonyme ubehagelige sms, opkald og trusler er desværre hverdag for mange piger. De sms'er jeg har set ...:???:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

øv...har nydt Silvias selskab op til adskillige gange en helt igennem fantastik pige på alle parametre....mangler ord for udviklingen, held og lykke med uddannelsen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emnet ser ud til at være udtømt og er gået over i personfnidder og latrinært sprogbrug, så har slettet en del indlæg og låser tråden.

vh Qivitoq

Redigeret af Qivitoq
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...