Hop til indhold
Ejnar Hultesøm

Ejnars mailboks.

Recommended Posts

Fra:[email protected]
Til:[email protected]
Emne: Kundeklage
Dato: 04 Jan, 2016 16.02

Kære Ejnar Hultesøm

Tak for din henvendelse, vedrørende overbetaling for en laksesandwich angiveligt købt i vores afdeling i Aarhus 1. Jan 2016. Jeg er dog uforstående overfor dette, da vi ikke har, eller har haft, laksesandwiches i vores sortiment.

Da vi håber at se dig igen i en af vores butikker, og håber du får en god oplevelse, har jeg inkluderet et gavekort gældende en mellem menu af frit falg, som kan indløses i alle vores danske afdelinger. Du finder en oversigt her: http://www.kfc.dk/restauranter/

Og, da vores politik er at vi gerne vil have glade og tilfredse kunder, har jeg håndtegnet en smilende dinosaur til dig, som jeg håber vil give dig en glad dag.

36.thumb.jpg.17996885c6ecbf1208e76232dbc

Glade hilsner

Anne-Sofie, KFC sogood
Kunderelationer
KFC Denmark

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra: [email protected]
Til: [email protected]
Emne: Creme Æg
Dato: 06 Jan, 2016 09.41

Hej Nestlé

Mit navn er Ejnar Hultesøm, og jeg skriver vedrørende jeres produkt Creme Æg. De er absolut delikate og også udfordrende. Jeg elsker at forsøge at pille folien af uden den går i stykker, hvilket er overraskende vanskeligt. Årsagen til at jeg skriver, udover at lykønske jeg med sådan et fantastisk produkt, er at undersøge for min egen fred i sindet, om kyllingerne der lægger Creme Æg har en god leve standard.

Er det frilandskyllinger? Det har ikke været mig muligt at finde denne information på indpakningen. Man ser jo så meget på tv om misrøgt af dyr, så jeg vil gerne sikre mig at jeg nyder et produkt der er lavet af glade kyllinger. Er kyllingerne spærret inde hele dagen, eller må de gerne vandre omkring og besøge familie og venner?

Jeg vil også gerne informere jer om hvordan jeg spiser mine Creme Æg, da reklamen konstant spørger, og jeg er sikker på i skal bruge det i jeres markeds research - Jeg kommer dem hele i munden, og nogen gange tygger jeg.

Jeg er sikker på i bliver spurgt om dette hele tiden, men er det muligt jeg kunne købe én af de Creme Æg læggende kyllinger? Jeg lover at jeg ikke sælger dem, jeg vil bare gerne opfostre én, og have en konstant forsyning. Jeg vil tilbyde en god pris. Hvis det ikke er muligt at købe en af kyllingerne der lægger normal størrelse Creme Æg, kan jeg så købe en mini kylling, som lægger Mini Creme Æg?

Til sidst vil jeg spørge, hvad der sker hvis æg-samlerne overser et æg, bliver det så til en Creme Kylling? Og lægger kyllingerne æggene med folien på?

Jeg ved jeg har stillet mange spørgsmål, men jeg diskuterede det med mine kolleger henne på arbejde, og jeg håber at kunne vise de tager fejl. Jeg ser frem til et hurtigt svar.

Hilsen Ejnar, Creme elsker.

Emne: Re: Creme Æg
Dato: 07 Jan, 2016 14.11

Tak for din email. Vi har desværre ikke den type information.

Al vores tilgængelige information finder du på www.nestle.dk/info

Beklager at jeg ikke kan hjælpe dig yderligere.
Anders

FORBRUGERKONTAKTHverdage 09.00-21.00

80 300 100

Nestlé Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 7
2300 Copenhagen S

corporate-logo.png.f8d3443e474d60a926179

Del dette indlæg

Link til indlæg

Emne: Uhyggelige tal
Dato: 06 Jan, 2016 11.09

Kære KIMs Forbrugerservice

Jeg har lige opdaget noget uhyggeligt. Jeg spiste en pose KIMs Kanonkugler med Cheddarost, og nød virkelig oplevelsen. Meget velsmagende, godt arbejde!.

Men selvom jeg var sulten for sjov, kom jeg alligevel til at kigge bag på posen, og jeg lagde mærke til noget jeg aldrig før har lagt mærke til. I højre side, under ingrediens listen og ved siden af Velegnet Til Vegetarer beskeden, er der en sekvens af numre direkte under en serie af linier af variabel bredde. Der står 5 000328 216423. Jeg kan ikke skrive linierne ned, jeg er bange.

Jeg har forsøgt og forsøgt, men jeg kan ikke finde ud af hvad i prøver at fortælle mig. Det kan ikke være ingrediens eller nærings informationer, fordi det står andetsteds på posen. Fortæl mig hvad denne sekvens af numre betyder. Overser jeg noget åbenlyst? Er Det Sanskrift? Eller for blinde personer måske?

Deres forvirrede
Ejnar Hultesøm, Fan

Emne: Sv: Uhyggelige tal
Dato: 14 Jan, 2016 13.12

Kære Hr. Ejnar Hultesøm

Tak for din email af 6. Jan. vedr. dit køb af en pose KIMs kanonkugler. Vi går meget højt op i kundetilfredshed, og at vore produkter til enhver tid overholder vore skrappe kvalitetskrav. Det glæder os altid at høre fra tilfredse kunder som dem selv.

Sekvensen af numre og linier du omtaler, er en stregkode. Butikkerne scanner disse stregkoder, og så vil deres system vise hvilket produkt og pris der er tale om. Vi håber du vil fortsætte med at nyde KIMs produkter i mange år fremover. Endnu engang tak for din email.

Skulle du alligevel ikke været tilfreds med de produkter, du har købt, så kan du sende posen og indholdet til KiMs sammen med et par ord om, hvad du er utilfreds med. Fortæl også hvor og hvornår du har købt produktet og oplys din adresse, din e-mail og dit telefonnummer. Så erstatter KiMs posen og refunderer portoen.

KiMs A/S
Sømarksvej 31-35,
DK-5471 Søndersø
Danmark

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Ejnar Hultesøm skrev, for 53 minutter siden:

Skulle du alligevel ikke været tilfreds med de produkter, du har købt, så kan du sende posen og indholdet til KiMs sammen med et par ord om, hvad du er utilfreds med. Fortæl også hvor og hvornår du har købt produktet og oplys din adresse, din e-mail og dit telefonnummer. Så erstatter KiMs posen og refunderer portoen.

KiMs A/S
Sømarksvej 31-35,
DK-5471 Søndersø
Danmark

Jeg synes kun det ville være rimeligt at de sendte dig en pose eller 2 for den ulejlighed du har haft med at skrive din klage. :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Emne: Vedr. gæsteanmeldelse.
Dato: 08 Jan, 20116 08:21

Hr. Hultesøm

Vedr. gæsteanmeldelse postet på vores hjemmeside 26. Dec.

Først og fremmest vil jeg gerne beklage at de ikke er tilfreds med deres ophold på Mercur Hotel. Vi forsøger at tage os godt af vore gæster, således de får et behageligt ophold. Dette er en topprioritet i Copenhagen Mercur Hotel.

Jeg kan efter samtale med vores receptionist, forstå at de ikke ønskede at tale med hoteldirektionen, da de udtrykte deres mening om at "det altid er dem der skaber problemerne". Jeg er ked af at de har det sådan, da jeg gerne ville have talt med dem om problemerne, og forsøgt at løse dem.

Beklageligvis, når en gæsteanmeldelse starter med at sammenligne vort hotel, med den største menneskeskabte katastrofe, og tab af menneskeliv i det 20. århundrede, er jeg usikker på om jeg kunne have været dem behjælpelig.

Med venlig hilsen

Dennis Henriksen
Administrerende direktør.

Copenhagen Mercur Hotel
Vester Farimagsgade 17
1606 Copenhagen V

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Ejnar Hultesøm skrev, for 4 timer siden:

Emne: Vedr. gæsteanmeldelse.
Dato: 08 Jan, 20116 08:21

Hr. Hultesøm

Vedr. gæsteanmeldelse postet på vores hjemmeside 26. Dec.

Først og fremmest vil jeg gerne beklage at de ikke er tilfreds med deres ophold på Mercur Hotel. Vi forsøger at tage os godt af vore gæster, således de får et behageligt ophold. Dette er en topprioritet i Copenhagen Mercur Hotel.

Jeg kan efter samtale med vores receptionist, forstå at de ikke ønskede at tale med hoteldirektionen, da de udtrykte deres mening om at "det altid er dem der skaber problemerne". Jeg er ked af at de har det sådan, da jeg gerne ville have talt med dem om problemerne, og forsøgt at løse dem.

Beklageligvis, når en gæsteanmeldelse starter med at sammenligne vort hotel, med den største menneskeskabte katastrofe, og tab af menneskeliv i det 20. århundrede, er jeg usikker på om jeg kunne have været dem behjælpelig.

Med venlig hilsen

Dennis Henriksen
Administrerende direktør.

Copenhagen Mercur Hotel
Vester Farimagsgade 17
1606 Copenhagen V

Hvor er din klage? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Emne: intet emne
Dato: 17 Dec, 2015 23.44

Hej MultiDome / Vejgaard Sport

Jeg er blevet henvist til jer, fordi jeg har hørt i er Danmarks førende indenfor tilskuersæder, sammensatte sæder, og tip up sæder.

Hvad er den korrekte metode, at komme ind på sit tilskuersæde? Skal man gå sidelæns, med ryggen mod de tilskuere som allerede har sat sig (så man ikke kunne se hvad vej de vendte), eller skal man gå ind med front mod de andre tilskuere?.

Jeg er altid i tvivl. I sidste uge var jeg til et sport arrangement, og jeg måtte forlade min plads. Der var en række mennesker - ALLE FRA DEN SAMME FAMILIE - jeg rejste mig, og gik ud med fronten væk fra denne FAMILIE. Så slog det mig at min numse kun var 15cm fra denne mands FAMILIE, men hvis jeg havde vendt mig om og var gået ud SÅDAN, ville det ikke være værre?.

Tilskuersæder er det eneste sted man kan vise hele rækker af FAMILIER sin numse, eller skridt. Og det er acceptabelt.

Findes der en raffineret måde, at komme ind og ud af jeres tilskuersæder?

Kan i ikke lave lodrette rækker? På den måde kan man finde sit nummer og gå direkte op og sidde, uden at vise for meget til nogen som måske er i FAMILIE med nogen andre.

Ejnar Hultesøm
Stadionfan

Emne: Re:
Dato: 5 Jan, 2016 10.53

Din henvendelse om numsen frem eller tilbage, er ganske interessant. Faktisk har ingen i de 38 år jeg har arbejdet i denne branche bragt emnet op. Jeg har delt dit spørgsmål med flere af mine kolleger, og de fandt det også interessant.

Men desværre, vi har ikke noget godt svar. Hvis du kommer før alle andre og bliver siddende til alle er gået, kan du komme ind og ud i fred. Men det kan måske give andre pinlige situationer. Dit forslag om lodrette rækker vil kraftigt reducere antallet af mulige pladser, pr. areal. Vores erfaring er at det ønsker vore kunder ikke.

Hvis du kommer på en løsning, ser vi frem til at høre fra dig.

Albert H. Andersen, Teknisk ansvarlig.

MultiDome
Langade 19
9000 Aalborg

Mobil: +45 2077 2077
Mobil: +45 2072 0739

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra: troldmanden @ eroguide.dk
Til: Ejnar Hultesøm @ eroguide.dk
Emne: intet emne
Dato: 19 Jan, 2016 12.45

Hvor er din klage?

Fra: Ejnar Hultesøm @ eroguide.dk
Til: troldmanden @ eroguide.dk
Emne: Sv:
Dato: 19 Jan, 2016 19.19

Indsendt via Trivago webformular. Kopi bortkommet.

Venlig Hilsen

Ejnar Hultesøm
Rejsende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Emne: KitKat
Dato: 16 Jul, 2016 07.01

Kære Nestlé

Det er mig, Ejnar igen. Jeg skriver vedrørende jeres produkt KitKat.

Jeg er en stor fan af KitKat, de er simpelthen vidunderlige, og når jeg er på arbejde, og har pause, spiser jeg en KitKat.
Det fylder mig med sorg, at jeg skriver for at klage.

Det hele startede da jeg købte en KitKat fra automaten i kantinen, jeg kunne ikke bestemme mig for om jeg skulle trykke C3 eller C4,
i det der var to rækker KitKat. Men jeg tog en hurtig beslutning, og valgte det sidste.
Jeg løb bogstaveligt tilbage til mit skrivebord, da jeg var så forventningsfuld over at skulle nyde denne KitKat.
Jeg pakkede den forsigtigt ud, for ikke at brække nogen af fingrene fordi der er virkelig irriterende.
De første to fingre var delikate, jeg har ingen klage. En dejlig balance mellem lækker chokolade, og sprød kiks.
Men da jeg tog en bid af den 3. finger, kunne jeg ikke tro det!. Det var ren chokolade. Ikke et eneste spor af sprød kiks.
Jeg troede det måske startede lidt længere nede, men det gjorde det ikke. Det startede slet ikke, det var ren chokolade
Jeg startede øjeblikkeligt på den sidste finger, og jeg kunne ikke tro det! Det var præcis det samme. Jeg var meget skuffet,
men det stod klart hvad jeg måtte gøre.
Jeg måtte informere i gode folk hos Nestlé, at der er nogen som saboterer jeres KitKat, og spiser kiksen ud af midten.
Det er meget imponerende, fordi der var slet ikke nogen spor efter bidemærker. Og jeg kan ikke strække min fantasi, til hvordan de har fået kiksen ud, uden at knække chokoladen.

Jeg håber i wil iværksætte en tilbundsgående undersøgelse, og ser frem til et raskt svar.

Med Venlig Hilsen

Ejnar Hultesøm

Emne: Re: KitKat
Dato: 19. Jul, 2016 11.14

Kære Ejnar

Tak for din henvendelse vedrørende KitKat.

Vi er meget kede af at der ikke var nogen kiks i din KitKat, og håber du vil være interesseret i at vide hvordan KitKat bliver produceret. Kiksene bliver placeret i en form fyldt med flydende chokolade. Af og til sætter maskinen sig fast, og der kommer ingen kiks i enkelte forme, som så bliver fyldt med ren chokolade.

Når dette sker, skal vores produktkontrol sortere disse KitKats fra. I meget få enkelttilfælde er der dog nogen som ryger forbi kontrollen, og ud til forhandlerne.

For at vi kan bruge vores goodwill politik i denne sag, bedes du informere os om din fulde postadresse, sammen med størrelsen af pakken du købte, mindst holdbar til datoen, og produktionskoden som du finder på indpakningen, og detaljer om hvilken forhandler du har købt din KitKat hos.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Albert

Forbrugerkontakt, hverdage 9.00-21.00;

80300100

Nestlé Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 7
2300 Copenhagen S

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...