Hop til indhold

Recommended Posts

Nu er det vidst på tide at jeg kommer ud af busken og får lavet en anmeldelse.

Jeg besøgte for en lille måneds tid siden Jasmin (kræver vidst ingen introduktion) på nørrebro. Det var en sløv mandag, jeg var på job og havde mulighed for at gå tidligt, så jeg kiggede lidt rundt på nettet.

Jasmin viste sig at være på vagt den dag, så tænkte jeg at det var et tegn. 

Link: https://annoncelight.dk/showad/195909

Det skal siges at jeg havde været hos hende en gang før og betalt for en halv time inkl. græsk. Men jeg var så opslugt af hendes fransk evner at jeg ved nødt til at lade den gå i munden på hende. (nærmere halsen)

Desværre viste det sig at hun havde suttet alt livet ud af lillemanden, for han var ikke så frisk på runde to, selvom hun var meget behjælpelig og kælede rigtig godt for ham.

 

Nå men runde to blev så denne mandag.

Jeg skrev til søde Jasmin og hun svarede nærmest prompte at hun var klar til mig, så snart jeg kunne være der.

En halv time efter blev jeg bippet ind i lejlighedskomplekset. Hurtigt og meget diskret. Jasmin sender en SMS med alle detajler, så man kan så godt som gå lige ind når man ankommer.

 

Efter et bad og betaling lagde jeg mig på sengen og Jasmin begyndte at kæle for lillemanden. Det skal siges at Jasmin er skidesød og serviceminded, så det er fantastisk afslappende og sjovt i hendes selskab. Også elsker hun at sutte pik og det er man ikke et sekund i tvivl om. Hun tager den til roden og holder den til mascaren begynder at løbe. Hun kan simpelthen ikke få nok.

Efter lidt tid måtte jeg smage på hende, så jeg røg ned mellem benene og slikkede løs. Hun lader sig give helt hen og det er en fornøjelse at ligge og slikke til hun tigger om at blive kneppet.
Det blev til en tur i doggy style, til jeg var lige ved at aflevere ladningen. Vi tog en lille pause, hvor hun kælede for pikken stille og roligt, så der ikke skete ulykker.

Jeg har set at hun tilbyder et 45 minutter blowjob på hendes menukort, så der skal ikke være nogen tvivl om at hun elsker at sutte. Men jeg var kommet for at give hendes røv en tur, da jeg ikke fik gjort det sidst. Jasmin skriver at hun ikke har nogen forbehold når det kommer til græsk og det skal jeg da love for. Jeg kunne give den fuld gas, på trods af at jeg ikke har det mindste birkeris i saunaen. Hun hvinede at fryd og jeg kunne banke den helt i bund, mens jeg havde godt fat i hendes bryster.

Til sidst kunne jeg ikke holde den længere og jeg lod den gå mens jeg var i hendes røv.

Efter en lille oprydning lå vi og nussede lidt og hun nåede lige at få lidt liv i krigeren igen, ved at snakke om alle de ting jeg skulle gøre ved hende næste gang, inden jeg blev nødt til at gå igen. Hun forstår at dirty talke.

 

Men jeg havde kun købt en halv time og jeg er ret sikker på at jeg var gået ihvertfald 5 minutter over. Jeg tog et bad og et farvelkram også var jeg videre igen.

Jeg kan klart anbefale Jasmin, hvis man er til græsk og fransk. Hun mestrer begge discipliner til perfektion. Hun har store berøringsvenlige bryster og lidt på sidebenene, så hvis du er efter modelstørrelserne er hun ikke den rette. Men hun er varm og sød og giver et fandens godt blæs.

Alt er med kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Laguna12 skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har kigget på hende i sååå lang tid, og det så ærgerligt at hun kun tager imod skandinaviske fyre :( 

Tag og skriv til Jasmin og forespørg om et besøg, du kan da kun f nej.. Skandinaviske fyre er et vidt begreb,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet et 15 og 30 minutters blow job hos Jasmin. Værd at vide er...

- altid med kondom. Take it or leave it.

- teknikken er heeeelt i orden.

- jeg har vidst normalt gns længde (måske plus 2-3 %), og selvom hun går dybt, var det ikke til rod.

- hvis man er kuldeskær og bare skal ligge og modtage, kan rummet måske godt føles lidt for koldt her i vinterperioden.

- hold nallerne fra hendes hår. Så blive hånden venligst vist væk.

- selvom jeg har trimmet hårene fra løgene, så fik de ikke med munden. Kun med neglene.

- når det er tid til at komme, så aktivere hun sutte-metoden som med garanti får alle mænd til at komme. 0% fejlrate. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg kan kun give Tip Toe og Tibo ret, Jasmins blow er i særklasse perfekt. 
 
Det er ret ligemeget at der er kondom på, for med hendes teknik mærkes det ikke. 
 
Jeg havde booket en times BJ med prostatamassage til mig forleden og det blev faktik lidt koldt at ligge stille så længe, men i samme sekund jeg nævnte at jeg var blevet kold kom hun med 2 store meget varme badehåndklæder jeg kunne ligge på, så tror bare man skal sige det til hende. 
 
Mine kugler bliver heller ikke slikket, men sidst tog hun i stedet olie på fingrene da hun legede med kuglerne og mellemkødet og det føltes fantastisk.
 
Så også den absolutte anbefaling for hendes 45 min blow herfra - jeg har personligt aldrig prøvet noget bedre og tvivler da på det kan købes bedre end hos Jasmin. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...