Hop til indhold
Guest 91tr

Thai massage når det er bedst

Recommended Posts

Guest 91tr

Var på et af mine ynglingssteder idag. Et af de steder hvor, trods at det ikke er bordelagtigt, over flere besøg, er kommet til at kende mig så godt, at jeg slet ikke behøver fortælle hvad jeg vil have, og hvad det skal koste. 

Ind, siger hej. Tager mig et bad, hvorefter jeg går nøgen ind og "ligger mig". med "ligge" mener jeg op på knæ, hovedet ned i puden, og venter så på at pigen kommer ind. Hun giver mig et lille klask, og fniser... - Hun kender godt programmet.

Hun giver mig en lang, langsom rimming, men at kalorius bliver masseret. Dette tager en 15-20 min tid. Der efter bliver en medbragt buttplug isat, og jeg vender mig om. Herfra er det standard. Udløsning, og afvaskning.

Betalling, 1000 som jeg plejer, et kys, og farvel.

Kommer igen? "same procedure as every year, james ;)"!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

fed oplevelse du har der :) ,hvor er det henne ,det giver ikke mening hvis vi ikke kan besøge stedet også :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender godt det sted - helt fantastisk! Jeg plejer at få alt hvad jeg har fantasi til, med alle pigerne, så længe jeg vil, helt gratis! 

Venlighilsen

Brutus von Münchhausen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja jeg er træt af at komme der, har fundet et bedre sted, hvor jeg får penge af pigerne...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe. I er for sjove..

 

Lad os få et link. Lyder som en drømme behandling.

Er indforstået med at de er vandt til at se dig dernede så man skal nok ikke forvente helt samme pris eller behandling men det generer mig ikke.

Jeg tager også meget gerne imod en PM hvis det ville være bedre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så utroligt er trådsstarters indlæg vel heller ikke, 1000kr for et handjob med rimming er da ikke super billigt, hvis det er et fast sted.  Kunne på en eller anden måde mindr om Gorn massage, dog uden at være sikker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stener skrev, for 16 timer siden:

Så utroligt er trådsstarters indlæg vel heller ikke, 1000kr for et handjob med rimming er da ikke super billigt, hvis det er et fast sted.  Kunne på en eller anden måde mindr om Gorn massage, dog uden at være sikker. 

Ja og der har før gået rygter om en buttplug

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke den helt store erfaring hos thai massage steder så tænker at jeg lige nå høre de mere erfarne herinde fra.

Er det normalt at man kan få rimming hos thai'erne?

Ved godt at det må være fra sted til sted men tror jeg ville have problemer ved at forespørge det under aftale.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenNysgerrige86 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har ikke den helt store erfaring hos thai massage steder så tænker at jeg lige nå høre de mere erfarne herinde fra.

Er det normalt at man kan få rimming hos thai'erne?

Ved godt at det må være fra sted til sted men tror jeg ville have problemer ved at forespørge det under aftale.

 

"Normalt" vil jeg ikke tro at det er. Har selv fået det nogle gange, som noget slags gave; når pigen af nogen anledelse mener jeg skal have noget ekstra. Detsamme med analsex til pigen. Hun har gjort det for at glæde mig. Så vil man jo ikke sige at man ikke bryder sig særligt om hverken rimming eller analsex. Det er bare til at smile og se glad ud, som på hvilken juleaften som helst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kendt Wan som ejer Gorn massage i rigtig mange år, helt tilbage til dengang hun arbejdede på Ny Carlsbergvej, dvs inden hun fandt sammen med Bang som nu er i Collinsgade.

Jeg har aldrig oplevet at Wan brugte/bruger buttplugs og slikker røv (rimmer) , så beklager folks tror det er en and, det kan ikke være hos hende, selvom jeg ved hun er meget glad for at servicere 2éren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...