Hop til indhold
Guest Danske Nanna

Hotel i Århus

Recommended Posts

Guest Danske Nanna

Jeg overvejer et Århus-visit og da jeg slet ikke er kendt i byen vil jeg høre om der er nogen der ved hvilke hoteller er med diskret indgang, god størrelse på værelse osv., hvor jeg kan få gæster?

 

Knus Danske Nanna

- og på forhånd tak :-)

Redigeret af Nanna Copenhagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nanna. 

Jeg ville nok undlade at skrive ugedag her. Du ved ikke, hvem der læser med, og hvilket hotel de arbejder på. ;) 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
Gina Faith skrev, for 2 minutter siden:

Hej Nanna. 

Jeg ville nok undlade at skrive ugedag her. Du ved ikke, hvem der læser med, og hvilket hotel de arbejder på. ;) 

Mvh,

/Gina.

God pointe! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havnehotellet er et godt bud - det er ubemandet og med kodelås på hoveddøren. Det ligger et par km fra centrum ved Marselisborg Lystbådehavn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
tommy123 skrev, for 2 timer siden:

Havnehotellet er et godt bud - det er ubemandet og med kodelås på hoveddøren. Det ligger et par km fra centrum ved Marselisborg Lystbådehavn.

Det vil jeg ikke anbefale, jeg er blevet smidt ud fra derfra, det var ikke sådan super fedt at stå der med en gæst, en fuldt booket kalender og skulle finde et andet sted i en vis fart. - Gudskelov havde han besøgt mig før, det tog lige toppen af den værste akavethed! :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Det vil jeg ikke anbefale, jeg er blevet smidt ud fra derfra, det var ikke sådan super fedt at stå der med en gæst, en fuldt booket kalender og skulle finde et andet sted i en vis fart. - Gudskelov havde han besøgt mig før, det tog lige toppen af den værste akavethed! :D 

Det er nemlig min værste frygt ved hotelbesøg! :-o 

Tak for deling af historien :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der findes en del små hoteller i området. Egentlig er det villaer, hvor man i en separat afdeling har et værelse eller to til udlejning. Minihotels skal du søge på :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
BigDick skrev, for 15 minutter siden:

http://hotelroyal.dk/  kunne være et godt bud, selvfølgelig alt efter hvilket koncept du kører din forretning efter.

Hvordan pokker kommer du på den ide? Det er nok byens mest eksklusive hotel.  Tror de holder meget øje med hvad der sker :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:

Hvordan pokker kommer du på den ide? Det er nok byens mest eksklusive hotel.  Tror de holder meget øje med hvad der sker :)

Hvis/Når pigen arbejder med det rigtige koncept, gør de ikke, så i det moment nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nanna :-) For mig er der ingen tvivl - La Tour på Randersvej. Gode værelser - 200% diskret - gode badeforhold - centralt i byen (stoppested 100 m væk) og jeg er sikker på at prisen er fornuftig. Booker du dig ind dér, så ses vi :-) kh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Nanna.

Der findes 3 gode brugbare moteller for dig. Motel Årslev kro ... Motel i Hadsten samt Motel La tour. Ville vælge La Tour da det er klart lettest at komme til for alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag til Jylland et par dage og lej et SOMMERHUS ved godt det er lidt dyre, men der er også mere frihed. Evt. gå sammen med en anden så i har huset et par dage hver.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...