Hop til indhold
T.Hansen47

Gratis GB med krav, d.9.feb ?

Recommended Posts

har også læst det , ved ikke helt hvad jeg skal tro,hvor er mail adresse og hvorfor er der ikke angivet tid og sted? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 3 timer siden:

har også læst det , ved ikke helt hvad jeg skal tro,hvor er mail adresse og hvorfor er der ikke angivet tid og sted? 

mail adressen over annonce texten    [email protected]  

hvorfor er der ikke angivet tid og sted?   citat annoncen      Datoen bliver fastlagt efter hvornår flest mænd kan deltage.

 

I dag, kl. 16:55

 

MAIL :  [email protected]

Hejsa skønne frække mænd.
Så skal min smukke kone kneppes. Derfor afholder vi et gangbang her i slut januar. Datoen bliver fastlagt efter hvornår flest mænd kan deltage.
Det er gratis at komme og deltage og hun tager den i alle huller. Arrangementet varer 4 timer hvor man må deltage alle 4 timer og komme alle de gange man vil.
Hun er 34 år, langt lyst hår, kønne blide grønne øjne, total lækker røv som indbyder til at blive brugt og lækre B-skål bryster. Vi lægger ikke billeder på, men sender evt til seriøs interesserede.
Krav til jer
Mellem 25-65 år
Pikken skal være nyvasket også under evt forhud. Ikke svært overvægtig og så skal der medbringes en max 14 dage gammel lægeattest på at I er fri for alle kønssygdomme.
Til gengæld må der spermes i alle huller alle de gange i orker .
Arrangementet bliver aktivt når vi har mindst 10 deltager så hun kan blive grundigt brugt.
Jeg er tilstede for at passe på hende under hele GB.
Tilmelding
Send en mail med alder, dato , samt om du bedst kan i dag timerne eller aften timerne. Og så inden du skriver skal du selvfølgelig have gjort op med dig selv om du er villig til at få lavet en test, ellers behøver du ikke at skrive en lang forklaring om hvordan du kan forsikre os.
Kh Mark og Trine
Ps billederne er fra nettet men er for at give et indtryk af hvad I går ind til.

 

 

Billeder

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, den 6/1/2016 at 21:07:

Skagen eller Falster eller København eller Esbjerg?

Jylland 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, den 1/6/2016 at 13:22:

Nogen fornemmelser om det er fup eller fakta :)  ?

Kan nogen bekræfte at der er tale om er en ægte seriøs annonce? Jeg har kommunikeret lidt med dem på mail hvor de bad om et nummer så de kunne snakke med mig. Fair nok, jeg oplyste et hemmeligt nummer og bad specifikt om ikke at modtage nogen sms'er for at undgå eventuelle "forklaringsproblemer". Men herefter sender de selvfølgelig kun sms'er og ringer slet ikke? Når noget virker for godt til at være sandt…

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenKBH skrev, 1 time siden:

Kan nogen bekræfte at der er tale om er en ægte seriøs annonce? Jeg har kommunikeret lidt med dem på mail hvor de bad om et nummer så de kunne snakke med mig. Fair nok, jeg oplyste et hemmeligt nummer og bad specifikt om ikke at modtage nogen sms'er for at undgå eventuelle "forklaringsproblemer". Men herefter sender de selvfølgelig kun sms'er og ringer slet ikke? Når noget virker for godt til at være sandt…

Useriøse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg snakkede med hende og har skrevet flere mails . også fået at vide at stedet er booket og jeg vil få adresse samme dag inden kl 8.

synes hun virkede seriøs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har overhodet ikke hørt fra dem på trods at jeg matcher 100 % de krav der er stillet op. 

Hvis de var var seriøse burde de e det mindste svare tilbage ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...