Hop til indhold

Sex Weekend i udlandet

Featured Replies

Skrevet

Nogen som har lyst til at tage med en tur til enten warsawa eller Prag eller budapest I weekenden 22 til 24 januar :-P

Skrevet

Hvor vil du flyve fra ?

Skrevet

Hej Bull 1958

Jeg kan ikke rejse med, men jeg vil anbefale dig at foretage noget research, og lægge mulighederne ud i tråden.

Fly og hotel etc

Bordeller og klubber

Så er det ikke sikkert at andre lige har de samme forslag, men så kommer de måske med deres egne input.

I bedste fald får du en tråd, der fører til at, I bliver nogle der tager på den tur sammen.

Held og lykke med projektet - skriv gerne en anmeldelse efterfølgende i forum på Eroguide.dk

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
  • Author
8270 skrev, for 27 minutter siden:

Hvor vil du flyve fra ?

Billund 

Skrevet
  • Author
Nille skrev, for 4 minutter siden:

Hvad med at flyve til Tyskland :D

jeg er dernede weekenden før.

Øhh Tyskland 

der kører jeg da bare ned :-D

Skrevet
  • Author
Bull1958 skrev, Lige nu:

:-D No problem

kører af og til Holland 

er vandt til at køre langt 8-)

Men kan jo nok være flyveren er lidt billiger ;-)

Skrevet

Jeg har fået flere venlige tilbud om at køre med til Tyskland fra Jylland, men har takket pænt nej hver gang.

Synes at det er forfærdeligt at køre langt i bil, det kan lige gå til og fra Hamborg, men så heller ikke længere.

Det er ok med tog, særligt på første klasse til Hamborg eller Berlin, ellers så er jeg nødt til at rejse med fly, hvis jeg skal længere ned i Tyskland.

Har prøvet bus til Berlin 1 gang - aldrig mere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
  • Author
Rejsenetvaerk skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har fået flere venlige tilbud om at køre med til Tyskland fra Jylland, men har takket pænt nej hver gang.

Synes at det er forfærdeligt at køre langt i bil, det kan lige gå til og fra Hamborg, men så heller ikke længere.

Det er ok med tog, særligt på første klasse til Hamborg eller Berlin, ellers så er jeg nødt til at rejse med fly, hvis jeg skal længere ned i Tyskland.

Har prøvet bus til Berlin 1 gang - aldrig mere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja flyveren er og bliver det bedste

også til de priser idag :shock:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.