Hop til indhold
Bull1958

Sex Weekend i udlandet

Recommended Posts

Hej Bull 1958

Jeg kan ikke rejse med, men jeg vil anbefale dig at foretage noget research, og lægge mulighederne ud i tråden.

Fly og hotel etc

Bordeller og klubber

Så er det ikke sikkert at andre lige har de samme forslag, men så kommer de måske med deres egne input.

I bedste fald får du en tråd, der fører til at, I bliver nogle der tager på den tur sammen.

Held og lykke med projektet - skriv gerne en anmeldelse efterfølgende i forum på Eroguide.dk

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 4 minutter siden:

Hvad med at flyve til Tyskland :D

jeg er dernede weekenden før.

Øhh Tyskland 

der kører jeg da bare ned :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bull1958 skrev, Lige nu:

:-D No problem

kører af og til Holland 

er vandt til at køre langt 8-)

Men kan jo nok være flyveren er lidt billiger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået flere venlige tilbud om at køre med til Tyskland fra Jylland, men har takket pænt nej hver gang.

Synes at det er forfærdeligt at køre langt i bil, det kan lige gå til og fra Hamborg, men så heller ikke længere.

Det er ok med tog, særligt på første klasse til Hamborg eller Berlin, ellers så er jeg nødt til at rejse med fly, hvis jeg skal længere ned i Tyskland.

Har prøvet bus til Berlin 1 gang - aldrig mere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har fået flere venlige tilbud om at køre med til Tyskland fra Jylland, men har takket pænt nej hver gang.

Synes at det er forfærdeligt at køre langt i bil, det kan lige gå til og fra Hamborg, men så heller ikke længere.

Det er ok med tog, særligt på første klasse til Hamborg eller Berlin, ellers så er jeg nødt til at rejse med fly, hvis jeg skal længere ned i Tyskland.

Har prøvet bus til Berlin 1 gang - aldrig mere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja flyveren er og bliver det bedste

også til de priser idag :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...