nuser9 180 Skrevet 3. Januar, 2016 Hej Er der nogen der ved om Mon Cherie er lukket? Deres hjemmeside er nede. mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 3. Januar, 2016 nuser9 skrev, for 9 minutter siden: Hej Er der nogen der ved om Mon Cherie er lukket? Deres hjemmeside er nede. mvh Nej den er da aktiv http://www.mon-cherie.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larsen 6 Skrevet 3. Januar, 2016 Herfra er deres hjemmeside online, så jeg tvivler på de er lukket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mon-Cherie 73 Skrevet 4. Januar, 2016 Hej nuser9. Vi er absolut ikke lukket Vi har lige fået ny hjemmeside, så måske at det er der den "halter" hvis du har været inde og kigge på vores gamle hjemmeside sidst, så prøv at opdatere din pc eller telefon. www.mon-cherie.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenNysgerrige86 137 Skrevet 4. Januar, 2016 Og hvor er den dog blevet flot. Det gør sku at man får et bedre første indtryk af MC når det hele spiller på en hjemmeside og at man bliver mødt af en sød kvindestemme når man ringer Fortsæt det gode arbejde og de fede nye initiativer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dego 82 Skrevet 4. Januar, 2016 (edited) Jeg får en error "403 Forbidden" når jeg prøver at komme ind på siden. Prøv evt. at sende fejlen videre til dem som hoster siden. Forbidden You don't have permission to access / on this server. Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Apache/2.2.15 (CentOS) Server at www.mon-cherie.dk Port 80 Redigeret 4. Januar, 2016 af Dego Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mon-Cherie 73 Skrevet 10. Januar, 2016 Dego skrev, den 04-01-2016 at 23:23: Jeg får en error "403 Forbidden" når jeg prøver at komme ind på siden. Prøv evt. at sende fejlen videre til dem som hoster siden. Forbidden You don't have permission to access / on this server. Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Apache/2.2.15 (CentOS) Server at www.mon-cherie.dk Port 80 Prøv dette link. www.mon-cherie.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Januar, 2016 Dego skrev, for 6 minutter siden: Stadig samme fejl. Virker her. Prøv at ryd din historie og cockies. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg