Hop til indhold

ÅRETS SEXFEST PÅ FALSTER DEN 3. JANUAR

Featured Replies

Skrevet
  • Author

ja har lige set tråden under efterlysning under sjælland

Redigeret af nuhok
fejl

Skrevet

ja men de kom jo til fyn imorgen ser det ud til https://annoncelight.dk/showad/199577

Skrevet

Desværre dørbillet er udsolgt, men der er 3 billetter tilbage som man kan få hvis man overføre pengene, men desværre kan de ikke sælge en af de tre billet ved døren - til trods for en fortjeneste på 400 kr. - mystisk - kan man tro de kunne finde på at fubbe en ?

Skrevet

Har aldrig hørt om disse event før. To events på Falster i dag og Fyn i morgen lyder suspekt i mine ører. Det gør prisen også med mad og fri var og 25 piger til 1100 kr. Lyder for godt til at være sandt.

nogle, der kan bekræfte at de eksisterer ? 

Skrevet

Kan faktisk huske de skrev sidste år også - men der findes ikke anmeldelser eller andet - jeg tror blot de vil ha betaling på deres konto,

så kan du selv lede efter de 25 girls

Skrevet
dykker skrev, for 43 minutter siden:

Desværre dørbillet er udsolgt, men der er 3 billetter tilbage som man kan få hvis man overføre pengene, men desværre kan de ikke sælge en af de tre billet ved døren - til trods for en fortjeneste på 400 kr. - mystisk - kan man tro de kunne finde på at fubbe en ?

Ja lige så nemt som at rive sig i røven.

Telefonnummeret henviser hertil............. https://annoncelight.dk/search/Telefonsex.........Surprice!..Surprice!

Redigeret af BigDick

Skrevet

Jeg skrev lidt frem og tilbage med arrangøren, og svarene virkede meget ligetil, men jeg var alligevel ret skeptisk. Da jeg så endelig fik en adresse, var det til Blommenslyst Kro. Så jeg valgte at kontakte kroen på mail, og de har netop skrevet at der ikke er nogle private arrangementer i aften, men ganske almindelig åbent i restauranten. Så det er fup. Det var godt nok tæt på det kostede mig 1100 kr.

Skrevet

Hvis man læser denne tråd, bør man ikke være i tvivl.....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.