Hop til indhold
nuhok

ÅRETS SEXFEST PÅ FALSTER DEN 3. JANUAR

Recommended Posts

ja har lige set tråden under efterlysning under sjælland

Redigeret af nuhok
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Desværre dørbillet er udsolgt, men der er 3 billetter tilbage som man kan få hvis man overføre pengene, men desværre kan de ikke sælge en af de tre billet ved døren - til trods for en fortjeneste på 400 kr. - mystisk - kan man tro de kunne finde på at fubbe en ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig hørt om disse event før. To events på Falster i dag og Fyn i morgen lyder suspekt i mine ører. Det gør prisen også med mad og fri var og 25 piger til 1100 kr. Lyder for godt til at være sandt.

 

nogle, der kan bekræfte at de eksisterer ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Kan faktisk huske de skrev sidste år også - men der findes ikke anmeldelser eller andet - jeg tror blot de vil ha betaling på deres konto,

så kan du selv lede efter de 25 girls

Del dette indlæg


Link til indlæg
dykker skrev, for 43 minutter siden:

Desværre dørbillet er udsolgt, men der er 3 billetter tilbage som man kan få hvis man overføre pengene, men desværre kan de ikke sælge en af de tre billet ved døren - til trods for en fortjeneste på 400 kr. - mystisk - kan man tro de kunne finde på at fubbe en ?

Ja lige så nemt som at rive sig i røven.

Telefonnummeret henviser hertil............. https://annoncelight.dk/search/Telefonsex.........Surprice!..Surprice!

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg skrev lidt frem og tilbage med arrangøren, og svarene virkede meget ligetil, men jeg var alligevel ret skeptisk. Da jeg så endelig fik en adresse, var det til Blommenslyst Kro. Så jeg valgte at kontakte kroen på mail, og de har netop skrevet at der ikke er nogle private arrangementer i aften, men ganske almindelig åbent i restauranten. Så det er fup. Det var godt nok tæt på det kostede mig 1100 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...