Hop til indhold
Grækeren1

Bilmøde Midtjylland

Recommended Posts

Er der nogen der har et par forslag til et godt spot omkring Herning hvis man skal mødes med en eventuel elsker og kun har bilen til rådighed? På forhånd tak - grækeren1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren1 skrev, 1 time siden:

et godt spot omkring Herning

Kunne være parkeringskælderen under DGI-huset - her er der nogle listige hjørner, hvor man skal helt hen for at se, hvad der foregår.

Engang brugte jeg p-pladsen ved frilandsmuseet i Museumsgade - men det var også mørkt udenfor og midt om natten.

Personligt ville jeg nok hellere leje et hotelværelse til o. kr. 500,- og så nyde at det er mere intimt, diskret og hyggeligt + man kan tage bad bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren1 skrev, for 39 minutter siden:

vi skal helst ikke ses sammen

Behøver I heller ikke! - den ene af jer booker hotelværelset, checker ind, smser værelsesnr. + vejledning om hvordan værelset nemmest findes - og den anden kan så gå udenom reception og direkte til værelset (NB. lad evt. døren stå på klem, så han ikke skal stå og banke på!) - det er der mange glædespiger, utro ægtefolk, mm. der benytter og der findes flere hoteller mm. i Herning-området, hvor receptionen ikke er bemandet hele tiden.

For et stykke tid siden lejede jeg f.eks. et diskret hotelværelse med bad til et intimt møde i Silkeborg med egen indgang og parkering lige udenfor, hvor det blev aftalt at nøglen lå under måtten kl. 9:00, og vi havde værelset til ud på eftermiddagen - og betalingen skulle bare lægges i postkassen sammen med nøglen.

Absolut noget hyggeligere og mere intimt, end et hurtigt møde i en ubekvem bil.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har før booket her: http://www.motelx.dk

Du behøver ikke vise dig i receptionen, det hele er online.

Jeg brugte det i Randers, det var rigtig lækkert til prisen

For øvrigt, på annoncelight.dk, er der en privat der lejer ud til formålet, har ikke prøvet selv

Redigeret af Vildmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Behøver I heller ikke! - den ene af jer booker hotelværelset, checker ind, smser værelsesnr. + vejledning om hvordan værelset nemmest findes - og den anden kan så gå udenom reception og direkte til værelset (NB. lad evt. døren stå på klem, så han ikke skal stå og banke på!) - det er der mange glædespiger, utro ægtefolk, mm. der benytter og der findes flere hoteller mm. i Herning-området, hvor receptionen ikke er bemandet hele tiden.

For et stykke tid siden lejede jeg f.eks. et diskret hotelværelse med bad til et intimt møde i Silkeborg med egen indgang og parkering lige udenfor, hvor det blev aftalt at nøglen lå under måtten kl. 9:00, og vi havde værelset til ud på eftermiddagen - og betalingen skulle bare lægges i postkassen sammen med nøglen.

Absolut noget hyggeligere og mere intimt, end et hurtigt møde i en ubekvem bil.

dan hostel har et par steder hvor man klare det hele over mail, og får en kode til døren. - Det er ikke the four seasons, men det er diskret , ja og i jylland...

Del dette indlæg


Link til indlæg
91tr skrev, for 44 minutter siden:

dan hostel har et par steder hvor man klare det hele over mail, og får en kode til døren. - Det er ikke the four seasons, men det er diskret , ja og i jylland...

http://www.danhostel.dk/hostel/danhostel-herning

Ser umiddelbart ud til at være booket op i den nærmeste fremtid - ellers et meget diskret sted, hvor jeg f.eks. har besøgt Nicki fra Herning et par gange :) - men søg evt. vha.

Bynavn + overnatning - så plejer google at finde de mest relevante søgemaskiner, hvor man kan indsætte yderligere søgekriterier.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Behøver I heller ikke! - den ene af jer booker hotelværelset, checker ind, smser værelsesnr. + vejledning om hvordan værelset nemmest findes - og den anden kan så gå udenom reception og direkte til værelset (NB. lad evt. døren stå på klem, så han ikke skal stå og banke på!) - det er der mange glædespiger, utro ægtefolk, mm. der benytter og der findes flere hoteller mm. i Herning-området, hvor receptionen ikke er bemandet hele tiden.

Vi ER utro ægtefolk som er enige om fuld diskretion, derfor var bilen måske den bedste løsning. Er med på bilen er ubekvem men en tur "i skoven" er vel mere sikkert end hotel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren1 skrev, for 41 minutter siden:

en tur "i skoven" er vel mere sikkert end hotel?

Ja, på at det kun bliver en engangsforestilling :roll:

De fleste hoteller har et rend af utro ægtefolk - og I vil knapt blive bemærket, hvis I følger mine anvisninger ovenfor - og lad for guds skyld være med at foreslå, at I skal dele hotelregningen - kvinder gider ikke nærigrøve (lad dem hellere selv bringe det på banen) - så er det bedre at opgradere, finde et lidt dyrere og mere fashionabelt hotel - Danhostel finder jeg f.eks. lidt for skrabet og vandrehjemsagtigt, selvom det er ligeså dyrt, som andre alm. hoteller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jer er enig med Jernsvinet i at komforten og dermed oplevelsen er langt bedre på et hotel o.lign. Dertil, så er opdagelsesrisikoen jo heller ikke nul når man er i en bil, og det stærkeste bevis materiale ville være at man bliver set sammen uden underbenklæder gennem duggede bilvinduer. Jeg har brugt hotelværelser en del gange med GP, kun en besværlig situation engang da en kollega dukkede op i receptionen da jeg skulle til at checke ind, jeg var godt nok alene på det tidspunkt, men af forskellige årsager var det svært at forklare hvad jeg skulle med et hotelværelse i den by og den dag. Det skulle man kunne undgå med internet check ind og hvis ankomst og afgang er timet så burde risikoen være minimal, men den bliver aldrig helt nul, der kan altid ske uventede ting.

mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... come on... i er jo ikke de første utro ægtefolk på kloden. Det kan da være meget sjovt med et knald på bagsædet i en bil, når det er sommer, varmt osv., men ta nu da og nyt hinanden i rolige omgivelser på et diskret hotelværelse, hvor i kan få et bad bagefter - ellers er chancerne for at blive opdaget 'derhjemme' da meget større... og sørg nu for, at hende din flamme ikke bruger en kraftig parfume, som hænger i alt dit tøj, når du kommer nyvasket hjem..., smiler... motel x i Randers og stedet i Silkeborg kan klart anbefales... har jeg selv brugt, da jeg var elskerinde (og single) mens ham jeg hyggede med var gift...

Del dette indlæg


Link til indlæg

læs nu hvad manden skriver og efterlyser. Han spørger ikke efter hotel og jeres velmenend råd omkring hoteller er vist ikke en mulighed, i hans situation.

Der er flere gode gemmesteder/legepladser i Løvbakkerne. Desuden er der mange afsides liggende  pladser i brunkuls-området. Alternativt kan handicap-toilettet i storcenteret sagtens bruges til formålet;-) 

 

go aften :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Some1 skrev, for 12 minutter siden:

læs nu hvad manden skriver og efterlyser. Han spørger ikke efter hotel og jeres velmenend råd omkring hoteller er vist ikke en mulighed, i hans situation.

Der er flere gode gemmesteder/legepladser i Løvbakkerne. Desuden er der mange afsides liggende  pladser i brunkuls-området. Alternativt kan handicap-toilettet i storcenteret sagtens bruges til formålet;-) 

 

go aften :-)

Hvor læser du hotel ikke er en mulighed?

Hotel vil altid kunne bruges

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 52 minutter siden:

Hvor læser du hotel ikke er en mulighed?

Hotel vil altid kunne bruges

 

Grækeren1 skrev, for 23 timer siden:

Tak for svaret! Hotel er ikke en mulighed...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... måske grækeren1 ændrer mening efter vores udmærkede forslag. hvis det var mig, som han skulle knalde, så ville jeg klart foretrække et hotelværelse..., smiler... - så måske han liiige skulle vende det en ekstra gang med den kvindelige part... og nogle af stederne er betalingen jo faktisk kontant, så der ikke er en korttransaktion, som kan spores efterfølgende, hvis konen derhjemme har adgang til netbanken... så slipper man for at skulle bortforklare der...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 19 timer siden:

Ja, på at det kun bliver en engangsforestilling :roll:

De fleste hoteller har et rend af utro ægtefolk - og I vil knapt blive bemærket, hvis I følger mine anvisninger ovenfor - og lad for guds skyld være med at foreslå, at I skal dele hotelregningen - kvinder gidler ikke nærigrøve (lad dem hellere selv bringe det på banen) - så er det bedre at opgradere, finde et lidt dyrere og mere fashionabelt hotel - Danhostel finder jeg f.eks. lidt for skrabet og vandrehjemsagtigt, selvom det er ligeså dyrt, som andre alm. hoteller.

Hvis Grækeren er i tvivl om grisenes forstand på kvinder kan han spørge Frøken Skov.

 

Mizz Skov skrev, for 8 minutter siden:

... måske grækeren1 ændrer mening efter vores udmærkede forslag. hvis det var mig, som han skulle knalde, så ville jeg klart foretrække et hotelværelse..., smiler... - så måske han liiige skulle vende det en ekstra gang med den kvindelige part... og nogle af stederne er betalingen jo faktisk kontant, så der ikke er en korttransaktion, som kan spores efterfølgende, hvis konen derhjemme har adgang til netbanken... så slipper man for at skulle bortforklare der...

Men i må begge have overset, at det ikke er en elskerinder men en elsker Grækeren vil penetrere.

 

Grækeren1 skrev, den 2/1/2016 at 09:47:

Er der nogen der har et par forslag til et godt spot omkring Herning hvis man skal mødes med en eventuel elsker og kun har bilen til rådighed? På forhånd tak - grækeren1

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... ser for mig to mænd på et bagsæde - making out - det bliver der formentlig ikke bedre plads af. kender selvfølgelig ikke mændenes højde og drøjde... men tænker at hvis det er to herrer, så er der da så meget desto mere brug for et ordentligt bad bagefter, men det er kun min personlige mening...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha, er vist nødt til at rette i min egen tekst først.. Det ER en elskerinde!!!! Den havde jeg sq ikk lige set :grin:

Kan være hotel alligevel blir en mulighed nu når Mizz Skov er så insisterende ;-)

Men jeg takker for alle svarene!

Jernsvinet - hvilket sted er det helt præcis i silkeborg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... smiler til gengæld giver min bemærkning ang. parfume da så overhovedet ingen mening, touche...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Silkeborg stedet finder du her:

Bo Billigt - Silkeborg

Vandrerhjemmet har fået  stjerner af Danhostel
Funderholmevej 1B8600 Silkeborg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren1 skrev, for 5 minutter siden:

Kan være hotel alligevel blir en mulighed nu når Mizz Skov er så insisterende ;-)

Så vil jeg da også byde ind.

Jeg har flere gange benyttet Tollundgaard Golf Park. Der er ca. 20min i bil fra Herning.

http://www.tollundgaard-golf-park.dk/

Værtinden var indforstået med hvad der foregik, og foreslog selv at hun kunne lægge nøglen inde på bordet i lejligheden, så vi kunne smutte ind i al ubemærkethed. Og i sær på denne årstid er der jo i forvejen ikke rigtig andre gæster. Jeg har faktisk aldrig mødt andre gæster derude, men har dog heller ikke været der i højsæsonen.

Meget diskret beliggenhed udenfor byen, indforstået værtinde, og fine lejligheder. Og så til en 500-mand for en overnatning.

568975dacc915_module_gallery_getImg(1).t

module_gallery_getImg.thumb.jpg.223acb0c

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 3 minutter siden:

Så vil jeg da også byde ind.

Jeg har flere gange benyttet Tollundgaard Golf Park. Der er ca. 20min i bil fra Herning.

http://www.tollundgaard-golf-park.dk/

Værtinden var indforstået med hvad der foregik, og foreslog selv at hun kunne lægge nøglen inde på bordet i lejligheden, så vi kunne smutte ind i al ubemærkethed. Og i sær på denne årstid er der jo i forvejen ikke rigtig andre gæster. Jeg har faktisk aldrig mødt andre gæster derude, men har dog heller ikke været der i højsæsonen.

Meget diskret beliggenhed udenfor byen, indforstået værtinde, og fine lejligheder. Og så til en 500-mand for en overnatning.

568975dacc915_module_gallery_getImg(1).t

module_gallery_getImg.thumb.jpg.223acb0c

Havde faktisk selv kigget på stedet ;-) men tak alligevel. Fedt hvis værtinden er indforstået

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 10 minutter siden:

Silkeborg stedet finder du her:

Bo Billigt - Silkeborg

Vandrerhjemmet har fået  stjerner af Danhostel
Funderholmevej 1B8600 Silkeborg

 

Hvad synes du om det? Jeg har kigget på det engang, men søgte videre da det så lidt for 'billigt' ud. Jeg er fra Silkeborg, så det er jo nærliggende B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den Saturday, January 02, 2016 at 19:19:

For et stykke tid siden lejede jeg f.eks. et diskret hotelværelse med bad til et intimt møde i Silkeborg med egen indgang og parkering lige udenfor, hvor det blev aftalt at nøglen lå under måtten kl. 9:00, og vi havde værelset til ud på eftermiddagen - og betalingen skulle bare lægges i postkassen sammen med nøglen.

Det vil sige at du/i kun lejede værelset i dagtimerne? Underforstået at værten/værtinden var indforstået med formålet?

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...