Hop til indhold
Montesquieu

Club La Vita

Recommended Posts

Efter en rum tid på dette forum, hvor jeg har nydt godt af manges erfaringer og indlæg, må det være på tide, at jeg giver lidt retur og deler mine oplevelser med jer.

Inspireret af denne tråd, besluttede jeg mig for at køre til La Vita, tæt ved Osnabrück. Turen er fra i onsdags (30/12) - der skulle handles ind i grænsebutikkerne - og når nu jeg alligevel var i Tyskland, så skulle det altså lige forsøges med en tur, jeg længe havde stillet mig selv i udsigt.

Sur tur først fra Flensburg til Hamburg: der er mange steder på det stykke autobahn, hvor der er vejarbejde. Heldigvis midt i ferien, så trafikken var til at overleve.

Finder stedet uden problemer - det er stort set autobahn hele vejen, og kort efter man er kørt af, så er man fremme. Stor villa beliggende i industrikvarter. Det var mørkt, så ingen problemer med at parkere uden at vække opsigt - men i øvrigt er der altså ingen problemer i det, da min opfattelse er, at parkering kan foretages rimeligt diskret selv i dagslys. Der er i hvert fald ingen "nysgerrige" naboer eller butikker i nærheden. Da jeg først er fremme ved 21-tiden, har jeg på forhånd besluttet mig for en tre-timers billet.

Ringer på dørklokken. Der går et stykke tid før end jeg bliver lukket ind.

Endelig inde. Østeuropæisk pige - ikke en af glædespigerne - tager imod. Jeg fortæller, at jeg ønsker en tre-timers billet. Hun svarer "80 euro". Jeg gør så opmærksom på, at de på hjemmesiden tilbyder 10 % i rabat på indgangen (Mittwochs - Happy Day - 10 % Rabatt auf den Eintritt). Til det får jeg en halvkvædet vise fra de varme lande om, at det desværre ikke gælder i dag. Dårlig start, men orker ikke at begynde en diskussion om hvad jeg rettelig har krav på. Er også kørt i jeg ved ikke hvor mange timer, har en lang køretur hjem i udsigt, og vil bare gerne indenfor i varmen (både på den ene måde og med lillemanden på den anden måde).

Får udleveret nøgle med nummer til hængelås på skab, badekåbe (alt for stor størrelse) og håndklæde.

Efter lidt venten kommer Ela så hen for at vise mig rundt i huset. Hun går forrest og taler samtidig. Jeg prøver venligt at gøre opmærksom på, at jeg ikke kan høre hvad hun siger, når hun har ryggen til. Hun virker forhastet og meget overfladisk under hele rundvisningen. Føler mig ærligt talt ikke specielt velkommen. Men på med ja-hatten. Nu er jeg her endelig - har længe haft en drøm om at besøge huset, og jeg er positivt indstillet på at få en god oplevelse og være smilende, venlig og imødekommende. Ved omklædningsrummet siger Ela så til mig, hvor jeg skal gå hen, når jeg er afklædt og har været i bad og iført mig badekåbe.

Af med tøjet og så en tur i bad: NU er jeg klar på eventyr.

Går hen til lokalet, hvor baren er. Det er husets største lokale. 7 sofaer med plads til 3-4 stykker står spredt ved begge vægge. I den anden ende af lokalet er der en noget større hjørnesofa (vender jeg tilbage til senere, da den vil være en del af min beretning) - ved denne er en stripperstang også placeret.

Bestiller en cappuccino, da teken-mutti langt om længe er færdig med at snakke med to andre i baren (en kunde og en af pigerne). Giver Mutti min nøgle - jeg har jo på forhånd læst lidt om, at man afleverer sin nøgle i baren. Så bliver den lagt i et lille rum på en plade med plads til ca. 16 nøgler. Herefter kan man bestille drikkevarer og få lavet en regning på nøglenummeret. Alle drikkevarer koster ekstra, men ellers har man 4 ture med en pige i en tre-timers billet - poletsystem, hvor man får udleveret polet i baren efter endt tur, som så gives til den pige man har været sammen med. Drikkevarer er dog i et yderst rimeligt prisleje: min kaffe kostede 1/2 euro og ellers 2 euro for de alkoholfrie øl jeg senere bestilte. Går nu ned og sætter mig ved et af bordene og prøver at kigge lidt rundt for at orientere mig om stedet.

Det er en lidt sløv aften. Talte måske 8 biler - ud over egen - på parkeringspladsen. Når denne aften at tælle 5 (en enkelt på 70+ og fire yngre) andre gæster ud over undertegnede. Er selv i midten af 40'erne. Senere får jeg at vide, at de er 6 piger på arbejde - der arbejder 25 piger på stedet - men alle er på ferie. Vi sidder tre kunder i hver sin sofa. I sidelokalet, hvor fladskærmen er placeret, sidder en ung lyshåret fyr med 2 af pigerne. Musikken spiller rimeligt højt - ikke at det generer.

Der sker ikke meget. Når op at bestille en cappuccino mere - igen efter utrolig lang ventetid, selvom der intet var at lave den aften. Får røget den tredje cigaret. De andre fyre forsvinder lidt efter lidt, efter at have siddet og konverseret med en af pigerne i et godt stykke tid.

Tænker om jeg mon har misforstået noget eller om jeg måske skulle spørge i baren hvorledes proceduren er her på stedet, hvis man gerne vil have noget fisse. På hjemmesiden står i hvert fald skrevet, at man med en 3-timers billet kan få fire poletter. Der er nu snart gået 45 minutter - ved jeg kan ikke komme 4 gange på to timer - så jeg synes måske det er rimeligt, at jeg snart får lov at få lidt fornøjelse for mine penge, hvis det skal nås inden min tid udløber.

ENDELIG. en pige kommer ned og sætter sig ved mit bord. Ela - det var hende, der startede med at vise mig rundt. Hun er egentlig meget lækker. Kønt ansigt, lækker krop. fine små bryster. Vi taler sammen i et godt stykke tid - vil gerne opføre mig som en gentleman og gæst. Det må være hende, der har serveretten, hvilket jeg også har erfaret i det indlæg jeg henviser til i begyndelsen. Hun er lidt svær at kommunikere med, men det lykkedes mig da at få hende til at grine et par gange. Må dog konstant anstrenge mig for at finde på måder at holde konversationen i gang. Hun er mere optaget af, at der på dette tidspunkt sidder to andre gæster (ikke nye), der ikke har selskab. Det bekymrer hende meget, for de "må ikke sidde alene", som hun siger. Hun er også lettere rastløs og snor sig meget i sofaen. Hun siger hun bliver rastløs når hun keder sig. Tak for den!!! Hun siger at hun er lidt træt efter en hel dags lagengymnastik med kunder, men at hun ikke er træt i hovedet. Jeg komplimenterer det billede, der er af hende ude ved indgangen - her kan man se et billede af alle pigerne, og der er markering af de pågældende piger, der er på arbejde den dag. Hun svarer, at det er et 1 år gammelt billede som hun ikke selv er tilfreds med. Hun havde arbejdet på La Vita i det seneste år og var fra Rumænien. Vi taler sammen om flere emner, men hun virker fraværende og er svær at holde konversationen gående med. Det er ikke fordi det er første gang jeg prøver at sidde i en sådan situation: på P-Club var det til gengæld en kæmpe fornøjelse at tale med Paula (fuck, hvor var hun dog en gudeskøn og lækker kvinde - og tilmed utroligt nem at tale med - og så var hun en himmelsk oplevelse at dyrke sex med). Men her er det svært at få etableret en god stemning.

ENDELIG. Ela spørger om jeg vil med på Zimmer. OM jeg vil. Jeg takker pænt "ja, tak". Vi går nu gennem stuen med fladskærmen. En ung, lyshåret fyr (har været der hele tiden) sidder i sofaen, mens to af pigerne ligger slynget tæt ind til ham - man kunne næsten fristes til at tro, at der var tale om et helt almindeligt kærestepar (altså en fyr med to kærester :-)).

Vi går nu i et lokale - det er kun et forhæng, der kan trækkes for. Det gør mig ikke noget. Kan sagtens kneppe selvom andre kan høre det.

Får lagt mig. Ela starter med at trække kondom på min pik og give blow. Ikke verdens bedste, men jeg er ligeglad. Endelig er der en, der tager sig af min pik. Fuck - det har jeg savnet efter den lange køretur og lange indledning/ventetid. Knep i flere stillinger. Hun er ikke specielt stram, men det er lækkert syn for mig at se hvordan min pik trænger ind i en ungpige-fisse. Missionær, ridestilling, doggystyle. Får hende til at grine flere gange undervejs. Hun synes mine små kommentarer er sjove. Arbejder også på at gøre stemningen så god som muligt mellem os. Giver også udtryk for hvor fedt det er at kneppe med hende. Komplimenterer hendes krop. Hun er kilden, da jeg kysser hendes krop før jeg trænger op i hende i doggystyle. Er overrasket over hvor længe jeg kan holde den gående, men får også stoppet hende en hel del gange.. Vi er gået over tid - hun har kigget et par gange på uret. Åbenbart må man kun gå på værelse i max 20 minutter. OK - så lad mig fyre kanonen af. Vender hende rundt i missionær og får endelig udløsning. Ahhhhhh - dejligt. Rimelig oplevelse med en dejlig ungpigekrop - ikke den bedste. Har prøvet et utal af glædespiger på massageklinikker - både danske og thai - flere forskellige steder i landet. København x multiple steder, Rødovre, Vanløse, Køge, Roskilde, Slagelse, Ringsted, Tersløse, Vordingborg, flere steder på Sjælland jeg ikke kan huske, Odense, Hedensted, Herning. Hmmmm - skylder vist en hel del anmeldelser efterhånden. Men tilbage til Ela - hun hører til i den bedste tredjedel af hvad jeg har oplevet af utallige glædespiger.

Ind i baren. Nu er der ingen ventetid på ekspedition!!!!! Får udleveret polet, som gives til Ela. Kindkys og tak for oplevelsen. Så i bad for at gøre sig klar til næste tur lidt senere.

Bestiller en alkoholfri øl og går først i afslapningsrummet. Her må pigerne ikke nærme sig gæsterne. Der er fire liggestole. Nyder den kolde øl og fordøjer oplevelsen med Ela. Tænker jeg også lige vil aflægge buffet'en en visit. Skal jo også anmeldes her på forummet. Da jeg pløjede de mange indlæg igennem her på siden fik jeg selv utroligt meget ud af de meget detaljerede beskrivelser af de forskellige steder som visse signaturer herinde er mestre i (ingen nævnt, ingen glemt). Når man som jeg gerne ville hente inspiration og høre historier, for at kunne træffe den bedste beslutning om, hvor jeg skulle køre hen, så har de lange og uddybende beskrivelser været udslagsgivende. Har nemlig også prøvet både P-Club og Fantasy Lounge efter at have læst med herinde. Anmeldelse herfra må også følge, men kan allerede nu afsløre, at Fantasy Lounge var en kæmpe skuffelse. Håber derfor det er OK, at denne anmeldelse allerede er blevet så lang som den er?

Nå - tilbage til besøget på La Vita.

Det var buffet'en jeg kom fra.

Ved ankomsten havde jeg set en af pigerne sidde og spise. Havde hilst pænt på og ønsket god appetit. Umiddelbart havde det, hun havde på tallerkenen, ikke set specielt prangende eller spændende ud. Forhåndsindtrykket kom da også til at holde stik: Nøj, for en skuffelse. Kedelig, kedelig buffet. På bordet stod en gryde med en umiskendelig form for substans i. Det lugtede ikke specielt godt og så ikke specielt indbydende ud. Derudover var der fire andre tallerkener med klokke over. En med forskellige oste. En med forskellige stykker pølse. En med forskellige former for pålæg + kogte æg. Der var også et par skåle - en med blandt andet agurkestykker i. Intet af det jeg så kunne friste - det lignede noget, der havde stået siden de åbnede klubben kl. 12 om formiddagen og nu var klokken 22:30. Nå - det var vel forventet på det tidspunkt. Lige før lukketid kl. 01 og dagen før de lukkede i to dage som følge af nytårsferien. Kunne man overhovedet tillade sig at være kritisk - var udvalg og omfang ikke fuldt forståeligt ud fra tidspunkt og datoen? Og kommer man ikke sådan et sted for andet end at spise? Tjoh, muligvis. Til gengæld hører en buffet altså stadig med i total-oplevelsen - og ydermere var jeg blevet en smule sulten. 

OK - ingen føde så, men kneppe - det var jo det jeg var kommet for. Var nu klar til en tur mere. Bestilte endnu en øl i baren. Satte mig ned i en af sofaerne.

Det var nu den ældre herre og jeg, der var i det store rum. Efter et stykke tid kom en ung og lille lækker pakke ned og satte sig ved ham. Det var Julia. Uhhh - hende gad jeg ellers godt smage lidt af.  Der gik ikke længe,før end hun sad og gav ham et håndjob direkte ved bordet, mens han blot sad og snakkede løs.

Næsten i det samme kom Ela og en anden af pigerne nu hen til den store hjørnesofa. De blev fulgt af en af de yngre gutter/gæster jeg havde set tidligere. Den anden af pigerne kunne jeg ikke finde på hjemmesiden, men hun var en lille, blond pige men ikke med en specielt attraktiv krop. Sammen begyndte pigerne nu at gøre klar til at tage sig af gutten, som de bad om at lægge sig til rette på ryggen i sofaen. Den blonde pige startede nu med at give et BJ på ham - hun guffede lystigt løs på hans pik - uden gummi. Selve seancen foregik altså inde i det store rum, hvor alle kunne kigge med. Efter et stykke tid lagde Ela sig så på ryggen, og han begyndte at pule løs i missionærstilling på hende. Imens dette sket forsvandt den gamle og Julia på værelse. Lidt syret oplevelse, at de gjorde det i det store lokale, for der var masser af rum, de kunne have benyttet. Det var åbenbart frækkere at gøre det "offentligt".

Efter 5-10 min var den unge gut færdig med at kneppe Ela, og han gik i baren med de to piger, fik to poletter, som han gav en af til hver af pigerne. Han forsvandt derefter i bad, og pigerne forsvandt ud gennem en dør ved baren, hvor der stod "Privat" på. Barmutter var gået, så jeg var nu helt alene i lokalet - der var heller ingen i fladskærmslokalet ved siden af. Lidt efter kom en af de unge gæster ind og satte sig i en af sofaerne. Sekunder senere kom en af pigerne hen, satte sig ved ham, og så gik der ca. 30 sekunder, før end de gik på Zimmer. Jeg sad ca. 10 min. alene, og besluttede mig så for at vente ved baren - måske man kunne få en eller anden til at sætte lidt sport på fjernsynet som man kunne hygge sig med, indtil der måske kom en ledig pige tilbage. På fjernsynet kørte der nemlig et kedeligt tysk program fra ZDF. I det samme kom en fuldt påklædt person ind og rumsterede rundt i baren. Hun ledte efter noget, fandt det, og stillede sig så med front mod mig. Jeg tænkte, at jeg jo kunne spørge hende, om hun kunne hjælpe med at sætte lidt sport på fjernsynet. Til det svarede hun i et kort og meget uvenligt tonefald, at det kunne hun ikke hjælpe med. Så meget for den service og gæstfrihed. Hun var naturligvis på vej hjem, for hun gik kort efter fra klubben - selvom hun stod på vagtplanen, endda før lukketid. Jeg har efterfølgende fundet ud af, at det var hende her: nemlig Vivienne. Det jeg så til hende - ganske kort da hun var "omklædt" og på arbejde - var ikke noget jeg selv havde lyst til at gå om bord i. Hun var ikke specielt tiltrækkende, lettere kvabset med meget brede hofter - og så viste hendes servicegen sig heller ikke at være i topklasse.

Jeg satte mig nu tilbage i en af sofaerne og drak det sidste af min øl. Jeg var stadig alene i lokalet. Efterhånden syntes jeg ikke længere det var sjovt at være der. Syntes jeg havde siddet meget for mig selv - også selvom jeg var klar til en ny tur med en af pigerne. Den lange køretur tilbage til Danmark var nu også ved at melde sin ankomst, og udsigten til denne fik ikke mit humør til at stige yderligere. Jeg besluttede mig derfor til, at "festen" var forbi for mit vedkommende. Derfor gik jeg i baren for at få udleveret min nøgle. Ela kommer ud fra "Privat". Jeg beder om nøglen. Hun siger, at det er da for tidligt, men jeg har taget beslutningen. Spørger om jeg må betale min regning, men får at vide, at det skal jeg gøre bagefter.

Ud og klæde om og så stiller jeg mig i forhallen ved indgangen. Jeg vil gerne betale. Kigger mod baren, hvor der nu sidder tre piger, inklusiv Ela. Ingen reaktion, selvom de kan se jeg står og venter. Peger mod udgangen og viser tegn til, at jeg også gerne vil betale min regning. Der går endnu et minut før end tekken-mutti kommer. Jeg skal åbenbart kun betale for de to øl jeg fik - kaffen var on the house. Så vente til døren buzz'es åben fra et andet sted - forståeligt nok er det et spørgsmål om sikkerhed - og helt fint med mig. Ud i bilen og så en lang køretur hjem.

Opsummerende vil jeg mene, at hele oplevelsen var overordnet set en mægtig skuffelse. Jeg kunne snildt have sparet de 10-12 timers kørsel + benzin ved at være taget til en af de lokale glædespiger og tilmed have fået samme gang sex. Det blev jo kun til en enkelt gang. Samtidig synes jeg det trækker en del ned, når de reklamerer med rabat, og man så ikke får den alligevel. Det er ikke så meget de euro jeg kunne have sparet, men mere principperne som de åbenbart styrer forretningen efter: jeg synes det er god stil at holde det man lover sine kunder - det virker også mere professionelt. 

Jeg er klar over, at jeg givet valgte en dårlig dag midt mellem jul og nytår - det betyder ikke at min oplevelse nødvendigvis er repræsentativ for en vilkårlig dag, slet ikke en fredag/lørdag, hvor der ville være mange flere piger på arbejde (men også flere kunder). Men derfor behøver oplevelsen ikke nødvendigvis at blive dårligere, hvis blot de piger, der er på arbejde den dag gør deres bedste for at tilfredsstille de kunder, der er der den dag. Hell - er det ikke det hele konceptet går ud på med sådan en klub? For god ordens skyld vil jeg blot oplyse om, at jeg er en rimeligt pæn mand i god forfatning, så jeg forestiller mig ikke, at pigerne ligefrem væmmedes ved at være sammen med mig.

Men anmeldelsen her skal da lige have en mere struktureret oversigt for min bedømmelse. Den følger herunder for forskellige kategorier. Der gives fra 1 til 10 stjerner, hvor 1 er i den virkeligt dårlige ende og 10 gives for en ypperlig og himmelsk oplevelse:

Beliggenhed/tilgængelighed - 9 stjerner

Det er snorlige at komme dertil. Meget tæt på autobahn, afsides beliggenhed, ikke mange naboer

Omklædning/Badefaciliteter - 7 stjerner

Rimelige og ordnede forhold. Omklædningsrummet lidt småt - havde vi været mange kunder på samme tid, der skulle klæde om, havde det givet store udfordringer. Til gengæld var badefaciliteterne helt i top. Mange brusere med varmt vand. Det trækker dog lidt ned, at der kun var sæbedispensere og ingen bodyshower. Har andre steder oplevet flere hudplejeprodukter til under og efter end her. Her var der intet 

Faciliteter

Afslapningslokale - var væk fra musikken og man kunne sidde i fred og ro og lade op. Pænt interiør, dog var der mange mærkværdige "kradsemærker" på væggene flere steder: 6 stjerner

Sauna: kan ikke bedømmes, da jeg ikke nåede at benytte mig af det

Massagerum: kan ikke bedømmes, blev ikke benyttet

Udendørsfaciliteter: kan ikke bedømmes, blev ikke benyttet. Var også for koldt

Gang-bang-rum: kan ikke bedømmes, blev ikke benyttet

Lokaler til sex: nåede jo altså kun den ene. Rimelig stand, forholdsvis hygiejnisk. Meget småt. Ela lagde dog blot et tyndt sjal ud, da vi skulle kneppe, og det dækkede ikke det område vi bevægede os på i sengen. Havde dog ikke oplevelsen af, at der var pletter eller snask fra andre på det frotte-dække, der var på sengen. På den anden side var det også små-mørkt i lokalet: 6 stjerner

Baren: Rimelig velassorteret uden at være prangende. Udmærket kaffe - selv fra en automat: 6 stjerner

Buffet - 3 stjerner

Kan ikke anbefales. Var ikke specielt appetitvækkende eller indbydende. Har dog set det, der var værre, fx på Fantasy Lounge

Pigerne - Ela 6 stjerner resten 0 stjerner

Ela var en ok oplevelse, men den kunne jeg lige så godt have fået hjemme. Kan ikke bedømme de andre piger, for dem nåede jeg aldrig at opleve. Dog skyder jeg lige minus-stjerner af til Vivienne: det ligner da ikke noget at behandle gæsterne som affald, selv når du er på vej hjem og har fri. I det mindste kunne du have svaret høfligt på mit spørgsmål.- måske endda henvist til en anden

Service - Baren 3 stjerner - Velkomst 2 stjerner

Alt for lang ventetid, hvis man ville i kontakt med baren - det endda på en aften, hvor der stort set intet var at lave. Ingen service i forhold til fjernsynsstuen

Man skal holde det man lover. Nytter ikke at annoncere med rabat om onsdagen, når det så ikke gælder - det udløser 0 stjerner. De 2 stjerner gives kun for den middelmådige rundvisning jeg fik fra starten af - den var sjusket, overfladisk og alt andet end hvor man fik fornemmelsen af, at man var velkommen 

 

Sandsynlighed for at gentage besøget: meget ringe - kan ikke anbefale stedet. Næste gang tror jeg det bliver ToTalClub Hannover jeg aflægger et besøg. Alternativt vil jeg bruge mindre tid på en køretur og i stedet prøve Harmony i Hamburg

 

Venligst

Montesquieu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montesquieu skrev, for 17 minutter siden:

...Sur tur først fra Flensburg til Hamburg: der er mange steder på det stykke autobahn, hvor der er vejarbejde

Det er "kun" fra Rendsburg til Hamburg der er vejarbejde. Der er så til gengæld lidt over 30km sammenlagt med 60/80 hastighedsbegrænsning. De er igang med at udvide vejen, så der bliver 6 spor hele vejen.

Flot skrevet anmeldelse B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 5 minutter siden:

Det er "kun" fra Rendsburg til Hamburg der er vejarbejde. Der er så til gengæld lidt over 30km sammenlagt med 60/80 hastighedsbegrænsning. De er igang med at udvide vejen, så der bliver 6 spor hele vejen.

Flot skrevet anmeldelse B)

He he he - god pointe :-D

Det føles bare som at køre langsomt i en uendelighed - og det hele tre gange i to MEGET tætte spor (overhaling af lastbiler, der kører 50).

Til gengæld: syd for Hamburg - der er det bare Gerade Aus - det er en drøm at køre der uden vejarbejde. Men damn - der er dem, der kører mindst 200 km/t og gerne derover. DET er hurtigt ....... 

Og tak for roserne - rart at høre, for det tog altså en del tid at komponere indlægget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montesquieu skrev, 1 time siden:

...Og tak for roserne - rart at høre, for det tog altså en del tid at komponere indlægget ;-)

Det fornemmer man, du har gjort dig umage :P

Jeg hører også til de som gerne kører langt for lidt spændende lir, men din tur lyder godtnok til at have været noget skuffende, og så er turen hjemad altså heller ikke så sjov.

Til en anden gang kan jeg varmt anbefale Roadhouse Diner, Lejrvejen 6, Padborg (ca. 500m fra afkørsel 76). Der er åben fra 6.30 til 22, dagens ret serveres fra 11 til 22, og det er altid 'all you can eat' til Kr. 65,- Så skal du ikke knalde på tom mave næste gang.

Lyder suspekt - smager himmelsk:

12047173_1209166795766628_33435508901925

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen som aktiv skribent Montesquieu

Tak for at du giver tilbage, for hvad du har fået af inspiration af at have læst andres beretninger, om egne oplevelser, og jeg ser frem til at læse fremtidige beretninger af dig.

Du har skrevet en virkelig grundig, konstruktiv kritisk og nuanceret beretning.

Godt at du præciserer, at du ramte en dag, der næppe er repræsentativ for stedet, men uanset du fik den oplevelse i nuet som du fik.

Jeg ville nok have hængt mig mindre i den med rabatten, men du har da ret i det rent principielle i den detalje.

Helt overordnet tror jeg også at konkurrencen om value for Money, indenfor flatrate konceptet i Tyskland, er tippet for meget til ugunst for pigerne.

Sådan at risikoen simpelthen er for stor for at få en oplevelse på det jævne, indenfor det segment.

Pigerne bliver rastløse, der er for mange piger til for få mænd, og for lille en omsætning til hver pige.

Ved så godt at der er stamgæster til konceptet, der kan modsige min tese omkring deres udvalgte klubber, men jeg tror simpelthen at risikoen er for stor, for at et besøg på chancen i discount klubber, ikke bliver vellykket.

Så hellere, enten budget FKK 20 minutters klubber til 30 +  euro i entre, 30 euro for 20 minutter, eller standard FKK til 50 euro i entre, samme for 30 minutter.

Det tipper hurtigt fra standard/Budget til rent discount, når det er pris, pris pris det gælder.

Godt at du tog indflydelsen fra din lange køretur, udsigten til samme med i din beretning, for det tæller jo også med.

Du var på et eller andet plan træt mentalt, og jeg kan anbefale en overnatning efter en lang køretur, og udsigten til samme hjem samme dag.

Jeg er selv kendt for at gå op i økonomien i mine ture, for det er vigtigt hvad hele turen koster, men jeg lægger også vægt på at der skal være balance mellem økonomi, og så den oplevelse jeg kan forvente, og her er det, synes jeg vigtigt at være udhvilet, og at jeg har et tidsmæssigt overskud.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montesquieu skrev, for 7 timer siden:

Det var åbenbart frækkere at gøre det "offentligt".

Nogle steder, tjener pigerne ekstra points for at gøre det offentligt, da det er med til at sætte liv i klubben - kræver selvfølgelig at man ikke er genert, men har man først prøvet det nogle gange og ved at pigerne har prøvet det før, de andre gæster knapt kigger - så skal man da bare gå til den og give dem lidt show for alle pengene:

PS. mht. de 10% rabat om onsdagen - så tror jeg ikke den gælder i ferieperioder - men det burde fremgå tydeligere af prislisten.

Nogle gange skal man også selv være lidt opsøgende på disse flattrateklubber - f.eks. hvor du nævner at du sidder alene, mens en anden fyr har 2 piger - her må du gerne trække over og sætte dig, hvis det er muligt hos den ene pige - eller bare i nærheden og forsøge, evt. med håndtegn mv. at få kontakt til en af pigerne, så du ikke fremstår som som en anden tørvetriller - og på f.eks. Fantasy har jeg enkelte gange, når en pige var på vej  på rum med en fyr, simpelthen sagt til hende: at jeg var den næste i køen: https://www.eroguide.dk/forum/topic/39404-fantasy-lounge-verliebt-und-verhaftet/?do=findComment&comment=318109

og pigen er så efter bad, kommet direkte til mig kun iført håndklæde: "Gehen wir?" :grin:

Men helt klart synes jeg også du havde en dårlig oplevelse og spildte din tid og penge - selv har jeg aldrig købt "short time", er derimod ankommet tidligt på dagen, hvor pigerne er friske, der kun er få kunder og man har hele dagen til at vente på de gode oplevelser, som ofte viser sig på uventede tidspunkter, når man lige fanger pigerne i det rigtige hjørne - og måske gik du lige de 5 min. for tidligt, hvor der sad 3 ledige piger klar i baren?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Grunden til at der ikke var 10% rabat den dag skyldes at det er en feriedag. Og hvis man kigger på deres hjemmeside under priser vil man også kunne se at der er andre priser på fest og feriedage. 

Hvis man også lige kaster et blik på siden med pigerne arbejds tider. Vil man kunne se at over 66% af pigerne er på ferie. Den lave bemanding er grunden til jeg ikke har været et smut forbi i min juleferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Montesqiueu,

Jeg tror du har haft en uheldig dag. Har selv haft uheldige dage på andre klubber. Noget af det jeg kan lide ved flatrate er at prisen er til at overse også hvis det har været en uheldig dag. Som der skrives andre steder skal man nok være parat til at være lidt aktiv/opsøgende. Hvis jeg føler mig lidt forladt, udser jeg mig en mellem pæn pige går hen til hende rækker hånden frem "goddag jeg hedder Jens må jeg sætte mig her?" det virker som regel. Hvis vi ikke svinger på kammer er jeg rimelig hurtig til på aller høfligste at afbryde seancen. Min erfaring er begrænset til 8-10 besøg på flatrate, men en ting syntes jeg at have lært, høflighed, høflighed og atter høflighed. Hvis du kikker dig omkring tror jeg du vil blive overrasket over hvor mange mænd  der behandler pigerne nedladende. Jeg syntes selv jeg er ret god til at spotte om pigen faktisk kan holde mig ud eller kun gør det af pligt, jeg håber I forstår hvad jeg mener. Svinger det ikke med en pige så tag det ikke personligt!! så op på hesten!

Godt nytår til alle, såvel værtinder og dem der ligner, værter og gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 2 timer siden:

Hej Montesqiueu,

Jeg tror du har haft en uheldig dag. Har selv haft uheldige dage på andre klubber. Noget af det jeg kan lide ved flatrate er at prisen er til at overse også hvis det har været en uheldig dag. Som der skrives andre steder skal man nok være parat til at være lidt aktiv/opsøgende. Hvis jeg føler mig lidt forladt, udser jeg mig en mellem pæn pige går hen til hende rækker hånden frem "goddag jeg hedder Jens må jeg sætte mig her?" det virker som regel. Hvis vi ikke svinger på kammer er jeg rimelig hurtig til på aller høfligste at afbryde seancen. Min erfaring er begrænset til 8-10 besøg på flatrate, men en ting syntes jeg at have lært, høflighed, høflighed og atter høflighed. Hvis du kikker dig omkring tror jeg du vil blive overrasket over hvor mange mænd  der behandler pigerne nedladende. Jeg syntes selv jeg er ret god til at spotte om pigen faktisk kan holde mig ud eller kun gør det af pligt, jeg håber I forstår hvad jeg mener. Svinger det ikke med en pige så tag det ikke personligt!! så op på hesten!

Godt nytår til alle, såvel værtinder og dem der ligner, værter og gæster.

Helt enig, lige som alle andre menesker kan pigerne lide at blive værdsat. Vi danskere har ry for at være høflige, det har flere piger fortalt mig, lad os værne om det.

Mange nationaliteter har et andet kvindesyn end vi. Et par flatratepiger fortalte mig engang at de hadede afghanere.

En gang sad jeg mellem et par piger på Absolut-Girls, da to mænd kom ind, "åh nej, kurdere" stønnede den ene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...