Hop til indhold
knast66

Leila Scarlett, Varde.. Nogen der ved noget?

Recommended Posts

Guest Lubovnik

Nu er det vist ikke god tone at oplyse hendes tidligere navne. Der er vel en grund til at hun skifter navn.

Men den navlepiercing og de bryster....åh ja....Hende går man ikke fejl af. Er du i nærheden så er det bare med at komme afsted. Har haft besøg af hende 2 gange da hun var i Århus. Hun er en meget populær pige. Smuk og sød og kun godt at sige om hende. 

Hvorfor er der dog så langt til Varde? :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Det jeg mener er at jeg var tæt på at fortælle dig hendes to tidligere navne, men så kom jeg i tanke om at det vist ikke er god tone. 

Send mig evt. en PM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal nok gå. Jeg kan lide det jeg ser. Og det er nok. Kan da være at man bliver skuffet når man står i døren, men man har da altid lov til at vende om og gå. Selv om man for sjældent gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Tror bestemt ikke du bliver skuffet. Hun har masser af positive anmeldelser herinde og er en super sød pige. 

God fornøjelse - og del evt. lige din oplevelse herinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er absolut en ener..super sød at snakke med,og så er hun bare så skide smuk,så det næsten er for meget. Bag det smukke ydre gemmer der sig en rigtig rigtig fræk pige,som faktisk er til det hele*SF*. Burde faktisk give hende en dårlig anmeldelse, så jeg fik hende for mig selv, idet hun jo kun sjældent er på plads i Varde...og når hun endelig er, så er det kun for få timer hun leger. Hun er vildt populær..og absolut ikke uden grund. Glæder mig til jeg snart ser hendes annonce igen *SF*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uden at afsløre for meget så brugte hun samme navn da hun startede i Aarhus tilbage i 2011. En virkelig skøn pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars K skrev, den 4/1/2016 at 04:40:

Uden at afsløre for meget så brugte hun samme navn da hun startede i Aarhus tilbage i 2011. En virkelig skøn pige.

Så håber jeg da ikke alderen passer hvis hun er begyndt i 2011, så skulle hun da gerne være lidt mere end 21 nu ;-)

Men godt nok nogle flotte bryster:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bond skrev, for 7 timer siden:

Så håber jeg da ikke alderen passer hvis hun er begyndt i 2011, så skulle hun da gerne være lidt mere end 21 nu ;-)

Men godt nok nogle flotte bryster:wub:

Tror hun er 22 -23 år nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
F.R.I.E.N.D. skrev, for 39 minutter siden:

Der er tilfældigvis ikke nogen der ved hvor hun skulle befinde dig nu? eller om hun har trukket sig tilbage? :) 

Jeg tror hun er stoppet, og flyttet til Sjælland ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...