Hop til indhold
an2n

Gina F har vist fundet svaret . . . ;-D

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

En stillet skal være nøjagtig så høj, at kvinden kan gå ubesværet og naturligt i dem. 

Vakler hun, eller går akavet, kammer det fra elegant over til ynkeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... så sandt, Aarhuselsker, er du lige sød at udbrede budskabet til de 1000-vis af unge kvinder, som vil vakle rundt på tårnhøje hæle i aften - og det også inden indtagelsen af uforholdsmæssigt store mængder alkohol... det ser sgu ynkeligt ud...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mizz Skov skrev, for 30 minutter siden:

... så sandt, Aarhuselsker, er du lige sød at udbrede budskabet til de 1000-vis af unge kvinder, som vil vakle rundt på tårnhøje hæle i aften - og det også inden indtagelsen af uforholdsmæssigt store mængder alkohol... det ser sgu ynkeligt ud...

Du fik mig lige til at tænke på de scener fra catwalken, hvor de anorektiske modeller skvatter på stribe, fordi de har bløde støvletter med stilletter på. Hold da op for en våd ged, det var skægt. 

 

 

Og endnu flere :) 

https://www.youtube.com/watch?v=3wJT7_cIO-U

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
an2n skrev, den 31/12/2015 at 12:43:

Hahaha, Antoine. :lol: 

Jamen, udfra personlig erfaring kan jeg kun nikke genkendende til Nicolas Guéguen's påstand. Opmærksomheden er større, ord vejer mere, og de imaginære stiger i erhvervslivet er ofte nemmere at forcere med stiletter end i flade sko, selvom man arbejdsmæssigt præsterer det samme uanset hvilket fodtøj, man har valgt. 

Rent faktisk kan man, som kvinde, bære næsten hvilken som helst påklædning og stadig være outstanding, hvis bare der er hæle. Smækker hun 10-12 cm under fødderne i stedet for et par sorte vans, ændrer hele udtrykket sig, uanset hvor afslappet/casual/kedeligt, hun ellers er klædt. Moderen med to unger og tre Føtexposer værdiges ikke et blik i hendes praktiske tøj. Har hun hæle på er hun en milf, en kvinde, der har styr på det - hun bliver set.

I bund og grund hænger det hele vel meget godt sammen med, at mænd er visuelle anlagt. :)

Mvh,

/Gina.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 41 minutter siden:

Rent faktisk kan man, som kvinde, bære næsten hvilken som helst påklædning og stadig være outstanding, hvis bare der er hæle. Smækker hun 10-12 cm under fødderne i stedet for et par sorte vans, ændrer hele udtrykket sig, uanset hvor afslappet/casual/kedeligt, hun ellers er klædt. Moderen med to unger og tre Føtexposer værdiges ikke et blik i hendes praktiske tøj. Har hun hæle på er hun en milf, en kvinde, der har styr på det - hun bliver set.

I bund og grund hænger det hele vel meget godt sammen med, at mænd er visuelle anlagt. :)

Mvh,

/Gina.

 

Hej Gina.

Jeg må nok, erkender, at jeg bevæger mig ud på dybt vand ved at forsøge at gøre mig klog på, hvorfor stiletter er sexede, men på den anden side.  det må jeg jo indrømme at de er. Når jeg fx. Går ned igennem gågaden og er ved at dreje halsen 180 grader, fordi jeg skal kigge efter endnu en sexet kvinde iført stiletter. :shock:


Stiletter i mine øjne får kvinder til at se højere og dermed tyndere ud og benene til at fremstå længere. Som en tilføjelse til det med benene. Skal jeg huske at nævne, at underbenene bliver betydeligt flottere og mere markerede på den frække måde. Ja det synes jeg.
Stiletterne på en kvinde fremhæver  krops partiet, der har en særlig tiltrækningskraft hos os mænd, vil jeg postulere. Numse og bryster. Numsen og skuldrene bliver skubbet tilbage og brystpartiet trukket frem, hvilket giver den særlige forførende og feminine S-formede kropsholdning, som nol de fleste af os mænd så godt kan lide. Stiletter i mine øjne. Kan  gøre selv det kedeligste sæt tøj frækt, sexet og feminint. Ja ikke sikkert i er enige i det men det rykker sgu i mig.


Og Gina måske du bedre kan svare på dette her. Men en som dig som elsker stiletter. gør det ikke dig ja andre kvinder, at i føler jer flottere og mere sexede. Du/i ændrer jeres kropsholdning; gør den mere rank og stolt. I kvinder med stiletter oser ganske enkelt af selvtillid og er der noget jeg/vi mænd også tænder på så er det kvinder med selvtillid.

Nå ja bare lige mine små tanker her i frokostpausen.

Ha en dejlig tirsdag.

KK
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...