Hop til indhold
Guest Tatra

Ung fræk liderlig pige Tølløse

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Hmm nej jeg har ikke været der, men har studeret de fotos der er i annoncen og syntes der er forskel på barmen på de to forskellige fotos og den smule man kan se af ansigtet, kik hals og kæbe nedefra viser en korthåret - og TOLKER - noget måske meget moden GILF 

Det stemmer MÅSKE ikke overens med overskriften ung liderlig pige - Måske liderlig er det eneste der passer, og liderligheden matcher med den pris/ydelse der ønskes fra kunden :) (Dette er ok, its business)

Jeg kører ikke til Tølløse for at tjekke nærmere - en kollega i Guiden der bor tættere på kunne måske :)

 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kørte en tur til Tølløse

pænt hus men til min store overraskelse holdt hun til i en trailer ag-tig vogn, som kun havde lys fra et stearinlys og varme fra en gasovn (mega varmt)

Gik igen da jeg stort set ingen ting kunne se, heller ikke pigen men vil skyde hende til plus moms og lidt ekstra.

 

EPO 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende og var helt vildt tilfreds!

helt ægte og meget smilende, det er rigtigt at det er en "skurvogn" men jeg følte mig rigtig meget velkommen og det var kanon hyggeligt at der var et stearinlys (man får i den grad lov til at mærke hende!)

billederne lyver bestemt ikke, og hendes alder slår vist ikke fejl. 

Jeg synes også at der var lidt varmt, men hun slukkede sin kamin da jeg spurgte (utroligt at man bare kan spørge)

det er nok de bedste penge jeg har givet for en "glædespige" da hun er helt nede på jorden og jeg følte på intet tidspunkt at hun gjorde det kun for pengene. 

BESTEMT et besøg værd!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Billeren skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har besøgt hende og var helt vildt tilfreds!

helt ægte og meget smilende, det er rigtigt at det er en "skurvogn" men jeg følte mig rigtig meget velkommen og det var kanon hyggeligt at der var et stearinlys (man får i den grad lov til at mærke hende!)

billederne lyver bestemt ikke, og hendes alder slår vist ikke fejl. 

Jeg synes også at der var lidt varmt, men hun slukkede sin kamin da jeg spurgte (utroligt at man bare kan spørge)

det er nok de bedste penge jeg har givet for en "glædespige" da hun er helt nede på jorden og jeg følte på intet tidspunkt at hun gjorde det kun for pengene. 

BESTEMT et besøg værd!

Ja nu vil jeg jo helst ikke forfalde til at blive en af de mistænkelige medlemmer , som straks mistænker en helt nyoprettet profil for at tale usandt .......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borntofly skrev, for 19 minutter siden:

Ja nu vil jeg jo helst ikke forfalde til at blive en af de mistænkelige medlemmer , som straks mistænker en helt nyoprettet profil for at tale usandt .......

Så fordi jeg er ny, er jeg fuld af løgn??

Der sidder en pige som gør det her for at glæde andre med sin krop og så bliver hun nedgjort, det er jo flot!!

jeg besøgte tøsen og gik derfra med en fed fornemmelse i kroppen, har jeg så ikke ret til at kigge på den her side og tænke "hov, jeg vil da lige hjælpe folk med på vejen så de ikke tror at hun er dårlig"

det svarer jo til at jeg som læge ikke kan behandle dig fordi jeg lige er ankommet til ulykken - godt tænkt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Billeren skrev, for 14 minutter siden:

Så fordi jeg er ny, er jeg fuld af løgn??

Der sidder en pige som gør det her for at glæde andre med sin krop og så bliver hun nedgjort, det er jo flot!!

jeg besøgte tøsen og gik derfra med en fed fornemmelse i kroppen, har jeg så ikke ret til at kigge på den her side og tænke "hov, jeg vil da lige hjælpe folk med på vejen så de ikke tror at hun er dårlig"

det svarer jo til at jeg som læge ikke kan behandle dig fordi jeg lige er ankommet til ulykken - godt tænkt. 

Tillykke med din oplevelse. Det er det sædvanlige mht. at ny tilkomne når de laver deres 1 anmeldelse, bliver mistænkeliggjort.

Kan kun opfordre dig til at finde et site, hvor noget sådan ikke sker, så glem alt om at anmelde herinde, med den behandling du har fået.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 19 minutter siden:

Tillykke med din oplevelse. Det er det sædvanlige mht. at ny tilkomne når de laver deres 1 anmeldelse, bliver mistænkeliggjort.

Kan kun opfordre dig til at finde et site, hvor noget sådan ikke sker, så glem alt om at anmelde herinde, med den behandling du har fået.

Tak for din "støtte"

det kan jo undre mig at folk sidder herinde og "nedgøre" andre fordi de vil glæde andre! 

Og det undrer mig endnu mere at folk kan sidde og kommentere på noget de aldrig har oplevet!!

men nok om det, jeg har engang lært at det er folk med dårligt selvværd der bruger tid på at nedgøre andre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ny profil og første anmeldelse vil altid blive vurderet  ud fra at det er første anmeldelse.  Flere anmeldelser  vil altid  øge troværdigheden. Mener ikke det er mig der skal spørge  om varme  kan skrues ned  den skal bare være i orden. Desuden kunne jeg se en mands person i huset som hørte til. Så min tanker gik på hvorfor ud i skurvognen. Måske de havde børn i huset.  Det var en killer  for mig. Men der med ikke sagt at pige er sød og fræk. Men  det kræver at der kommer  nogle input fra profiler  med flere  indlæg på bagen.

Epo

Del dette indlæg


Link til indlæg
EPO skrev, for 5 minutter siden:

En ny profil og første anmeldelse vil altid blive vurderet  ud fra at det er første anmeldelse.  Flere anmeldelser  vil altid  øge troværdigheden. Mener ikke det er mig der skal spørge  om varme  kan skrues ned  den skal bare være i orden. Desuden kunne jeg se en mands person i huset som hørte til. Så min tanker gik på hvorfor ud i skurvognen. Måske de havde børn i huset.  Det var en killer  for mig. Men der med ikke sagt at pige er sød og fræk. Men  det kræver at der kommer  nogle input fra profiler  med flere  indlæg på bagen.

Epo

Igen - er jeg ikke dygtig nok som læge med 20 år på bagen fordi jeg er sidst på ulykken? Det er da noget høvl at skrive!!

så hvis du er utilfreds med maden på en restaurent, så vil du ikke sige noget?

det er jo din opgave at fortælle hvis DU synes at det er for varmt  

 

og om pigen har enten mand eller børn er vel både dig og mig fuldstændig uvedkommende - hun spurgte på intet tidspunkt ind til mit privatliv, så hendes privatliv er da også ligegyldigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og selvfølgelig  gjorde jeg opmærksom på at  det var varmt og næsten ingen lys ,Så fred være med  det 

EPO

Del dette indlæg


Link til indlæg
Billeren skrev, for 6 timer siden:

Jamen det er da fantastisk, kunne du måske komme med en grund så resten af folket ved HVORFOR det var dårligt for dig :-)

Du føler dig ramt personligt?

Og forlanger svar og uddybning af de gæster, der var lidt skuffede....?

Hvorfor sådan tage på vej??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
McQueen skrev, for 44 minutter siden:

Du føler dig ramt personligt?

Og forlanger svar og uddybning af de gæster, der var lidt skuffede....?

Hvorfor sådan tage på vej??

Nøjagtig mine tanker. Men jeg orker ikke en diskussion med en Newbie , som enten er en bekendt eller GP selv.

Beklager men det er hvad det her lugter langt væk af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Jeg må give Borntofly og McQueen ret. Især empatien for pigen er meget stor i Billerens svar. EPO kritiserede forholdene og ikke pigen, og til dette blev det delvist svaret med "Der sidder en pige som gør det her for at glæde andre med sin krop og så bliver hun nedgjort, det er jo flot!! ". Jeg er ret sikker på at hun gør det mindst lige så meget for pengene :-P Tidligere er jeg selv blevet udfordret på min oplevelse af en bestemt pige, men jeg argumenterede udfra hvad jeg oplevede, og respekterede, at andre kunne have en anderledes oplevelse.

Pigen lyder sød og spændende nok (dog for høj pris), men min interesse ryger fuldstændig når det ligner et "setup". Havde den dårlige anmeldelse bare stået for sig, så ville jeg måske have givet det en chance.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...