Hop til indhold
Guest Vanderbilt

TV2 piger

Recommended Posts

Dejlige kvinder alle, men Cecilie Beck er ekstra dejlig. Jeg ville give min halve formue for en nat med hende, at høre den stemme tale frækt... ❤️❤️❤️

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

en "kvalitets" tv udseendelse, der skal ses af så mange som muligt, for at kunne "glæde", redaktionen, skal have mindst en vært, man har lyst til at kneppe, det for at tækkes såvel, mandlige som kvindelige seere,  faktum!

- det lige fra børne udseendelser til, politiske debat-udsendelser:

bille.jpg.beb3233996208c069de3df69701857

-forstil jer et helvede, det ville have været, at se "lille nørd" med sine unger, hvis ikke det var for denne lille rødhårede sag's, barm vælte rundt, når hun hoppede og dansede rundt. 

Kaptajn reje, og Bubber, er dog undtagelser.

reje.jpg.de8ad1f86117cb96b9884a7be576d55

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
Plaskeren skrev, 1 time siden:

Dejlige kvinder alle, men Cecilie Beck er ekstra dejlig. Jeg ville give min halve formue for en nat med hende, at høre den stemme tale frækt... ❤️❤️❤️

Hun har nemlig en fantastisk stemme... Katteagtig, dyb og kælen... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt

Der er også et eller andet fascinerende over Vibeke Daell Bjerrum fra TV2 News Finans; hun er en MEGET HØJ kvinde, hvilket normalt ikke siger mig det store, men der er nu noget dragende over hendes isblå, gnistrende øjne... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vanderbilt skrev, for 7 minutter siden:

Hun har nemlig en fantastisk stemme... Katteagtig, dyb og kælen... :)

Præcis, stemmer betyder en hel del, jeg hjælper ind i mellem en hørehæmmet bekendt, med kontakt til regionens kommunikations center, første gang jeg talte med den kvindelige hørekonsulent over telefonen, fik jeg en spontan erektion (også siden), den vildeste silkebløde stemme....da jeg mødte hende i person, en smuk milf med, god smag i parfume, kunne jeg heldigvis, skjule erektionen under et skrivebord ..........undgik med nød og næppe, at den gik i bukserne på mig, og næsten alene pga en stemme.:shock:

Gad vide om det er en anerkendt fetich ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... til JAZZ, sådan er der altså også nogle mandestemme, der virker på mig - kan klart tilslutte mig 'han kan tale mig hjem i seng', måske ikke ligefrem til jeg kommer, men klart et statement, der virker... åbenbart begge veje, uhm... smiler

Redigeret af Mizz Skov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 22 minutter siden:

... til JAZZ, sådan er der altså også nogle mandestemme, der virker på mig - kan klart tilslutte mig 'han kan tale mig hjem i seng', måske ikke ligefrem til jeg kommer, men klart et statement, der virker... åbenbart begge veje, uhm... smiler

Nåh, ala det her: https://www.youtube.com/watch?v=rOe4adHFp5Q 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Peterpedal skrev, for 4 timer siden:

Hvad med Sarah Frost fra DR. Et smukt ansigt. Gode bryster og en go popo.

sara_frost.jpg

63f4c1963a485d632c7b4a3eb3aea7cb.jpg

- er du rådden, der fik jeg kaffen galt i halsen .........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jazz skrev, for 11 timer siden:

en "kvalitets" tv udseendelse, der skal ses af så mange som muligt, for at kunne "glæde", redaktionen, skal have mindst en vært, man har lyst til at kneppe, det for at tækkes såvel, mandlige som kvindelige seere,  faktum!

- det lige fra børne udseendelser til, politiske debat-udsendelser:

bille.jpg.beb3233996208c069de3df69701857

-forstil jer et helvede, det ville have været, at se "lille nørd" med sine unger, hvis ikke det var for denne lille rødhårede sag's, barm vælte rundt, når hun hoppede og dansede rundt. 

Kaptajn reje, og Bubber, er dog undtagelser.

reje.jpg.de8ad1f86117cb96b9884a7be576d55

 

 

 

Katrine er bare underskøn og lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Mette Blomsterberg er også et hit hos mig - en kvinde der er køn har penge og en styrtende god forretning og hun kan lave mad!!

7142160-blomsterberg.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanderbilt skrev, den 30/12/2015 at 20:49:

Divya Das; smukke øjne, lækkert hår...

Divya Das og Ulla Essendrop..... sikke en våd drøm det skaber ved tanken om de to dejlige damer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peterpedal skrev, den ‎31‎-‎12‎-‎2015 at 11:54:

Hvad med Sarah Frost fra DR. Et smukt ansigt. Gode bryster og en go popo.

sara_frost.jpg

63f4c1963a485d632c7b4a3eb3aea7cb.jpg

Hvor ser du den popo :?: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt

Camilla Nørgaard er heller ikke værst; her kan man virkelig tale om 'sovekammer-øjne'... 

15635751-camilla nørgaard.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...