Hop til indhold
kanonkongen

Godt nytår til jer alle.

Recommended Posts

Hej alle sammen på EG.

Så er det ved at være tid til at tage afsked med 2015 og se frem imod 2016. 2015 har været et berigende år på mange fronter.For mig. Familiebåndene er blevet forstærket! 
Modgangs Paratheden er vokset. Men vi er også rykket tættere sammen i glædens stunder. Familien er vigtig og jeg er taknemmelig og stolt af min. Og tror bestemt i også er det af jeres.

2015 - sikke et år. Mesterskabet blev en realitet i sommers efter en suveræn sæson med den stærkeste hjemmebane i Superligaens historie i én sæson. I FCM har vi har sammen opnået noget som ingen nogensinde vil kunne tage fra os. Ja jeg er en stolt ulv helt ind til benet.

Året har været med til at slibe nogle k...anter, så jeg i 2016 forhåbentligt fremstår endnu mere som den mand, jeg gerne vil være, når jeg engang bliver rigtig voksen - indtil da, så bær venligst over med mig 

Tak for alle de oplevelser, jeg har kunnet dele med mange af jer - jeg glæder mig allerede til de nye, der står for døren.

Godt nytår, folkens. Og pas på jer selv den sidste aften i året i morgen. 

Godt nytår til jer og jeres kære. Må i komme godt ind i 2016.

KK


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I lige måde. Den korte version:

Jeg sender hermed mine gode nytårsønsker til pigerne som jeg hyggede mig med i og udenfor sengen,
til bangbros, til venner, til "oppositionen", til søens folk, til Færøerne og Grønland (Qivitoq)

Godt Nytår :D

Gud bevare Danmark.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Også et Kanon Nyt År til dig, og tak for det der gik. Det var ganske morsomt, og mon ikke 2016 følger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nytår KK :) 

På pigernes vegne håber jeg at du prioritere mere fisse og mindre bold i 2016 :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, 1 time siden:

I lige måde. Den korte version:

Jeg sender hermed mine gode nytårsønsker til pigerne som jeg hyggede mig med i og udenfor sengen,
til bangbros, til venner, til "oppositionen", til søens folk, til Færøerne og Grønland (Qivitoq)

Godt Nytår :D

Gud bevare Danmark.

Du glemte ham der kalder sig Nille på T2U :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 25 minutter siden:

Godt nytår KK :) 

På pigernes vegne håber jeg at du prioritere mere fisse og mindre bold i 2016 :D 

KK tænker på farten . . . ;-);-) MEN godt Nytår til ham . . . 

Redigeret af an2n

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nytår til dig også KK:) Og tak for en masse gode grin, som forhåbentligt fortsætter i det nye år:)

Godt nytår til resten af brugerne herinde på siden:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...