ppd 7847 Skrevet 30. December, 2015 (edited) Tænkte at det var lettere at oprette en ny tråd end at sidde og Google her kl. 3.30.. så det er hermed gjort. Det kunne jo være nogle lå inde med "Insider Viden" Simplet spørgsmål: Findes der et bordel/lysthus/hyggekrog/ horehus/andre navne? (Sådan rigtigt med vagtplan og det hele..?) på Amager, gerne 2300....og: som har en hjemmeside? Sturlasgade er vel stoppet og det er det eneste jeg har hørt om, men det er vidst lukket for MANGE ÅR SIDEN. Tænker mest "nordiske piger", og aldersmæssigt (BUM-BUM..Tænke.tænke..) 23-35 år...men det er måske for meget at forlange. (PS. Er selv i 30'erne og ser selv..nå ja..HAMRENDE GODT UD.. (HA-HA) Nå måske ikke aligevel. men ingen ølmave endnu...:-) Spøg til side... 1000000 TAK FOR HJÆLPEN på forhånd. Ellers holder jeg mig til det sikre: Sexyclub i Gladsaxe, Pussygalores på Frederiksberg, Cassiopeia i 2100 hvis "Amager og klinik" ikke er nogen god ide..Der bor masser af mennesker på Amager, så der burde være potientiale for et eller andet derude? Anyways.. GODT NYTÅR TIL ALLE BRUGERE! Redigeret 30. December, 2015 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg