Hop til indhold
12o69o

Oslo

Recommended Posts

Hvis du tager Oslofærgen tilbage til København, så er der heftig gang i den i natklubben om aftenen. Hvis man sidder der som enlig fyr, kommer GPerne endda hen og spørger om man er til noget. Jeg var dog desværre for vissen til at spørge om prisen, endsige tage en med i kahytten. Jeg formoder det er norske priser de kører med. En alm. busbillet koster 50 kr. og en familiepizza kan man få for 700 kr. (har jeg ladet mig fortælle).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad være, det er ulovligt at købe sex i Norge

Ikke at det har hjulpet pigerne, men hvorfor sætte sig i situationen, når vi kan købe sex i Danmark, eller rejse til Tysklad for at købe.

KORT: Her er det lovligt at købe sex i EU
15. maj. 2014 kl. 11.00
Her kan du se, hvor prostitution er lovligt i EU-landene samt Norge og Schweiz.
http://www.dr.dk/nyheder/indland/kort-her-er-det-lovligt-koebe-sex-i-eu

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Louie De Palma skrev, for 10 timer siden:

700 kr. (har jeg ladet mig fortælle).

:shock:

12o69o skrev, for 11 timer siden:

Jeg skal til Oslo til Januar. 

Nogen der kender noget til hvordan er Oslo er indenfor glædespiger? :D

En bekendt fortalte en gang, hvordan han tog på natklub/diskotek og tog et par piger med hjem.
Om det var GPer ved jeg ikke, men han var åbenbart eksotisk pga. hans danske accent :D

Som Rejse også er inde på.
Når det er ulovligt, skal du gøre op med dig selv, om du kan leve med risikoen ved at blive taget (Forstå mig ret).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg ville også holde buksetrolden i ro, med mindre da man scorede en kvinde og fik det gratis :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den 29. dec. 2015 at 02:09:

Lad være, det er ulovligt at købe sex i Norge

Ikke at det har hjulpet pigerne, men hvorfor sætte sig i situationen, når vi kan købe sex i Danmark, eller rejse til Tysklad for at købe.

Jeg tror faktisk at pigerne var yderst bevidste om lovparagrafferne, og først gik til makronerne da vi nåede dansk territorialfarvand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...