Hop til indhold

Frækq47 i Ribe

Featured Replies

Skrevet

Vil aldrig besøge en GP, der reklamere med samleje uden kondom.

Pite

Skrevet

Har kikket på annoncen

men som pite skriver uden gummi

ingen int 

Skrevet
bennyben skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der har været på besøg i Ribe hos frækq47 og som kan fortælle om det er et besøg værd?

https://annoncelight.dk/showad/149023

Spar dine surt tjente penge og find en anden pige. Besøgte hende da hun boede i Esbjerg Syd, fandme det dårligste knald jeg har oplevet i hele mit liv.

Skrevet
BigDick skrev, den 28/12/2015 at 18:35:

Spar dine surt tjente penge og find en anden pige. Besøgte hende da hun boede i Esbjerg Syd, fandme det dårligste knald jeg har oplevet i hele mit liv.

BigDick;kan du uddybe lidt?........... Jeg syns hun ser okay ud på billederne?Hvad var så dårligt?Jeg har gennem noget tid overvejet af besøge hende;især nu hvor hun er flyttet lidt tættere på min lokation :-)

Mvh BBB

Skrevet

Jeg skal finde mine mest pæne formuleringer frem så, den side kan jeg også fremvise.

Jeg vil blot nøjes med at påpege, at der ikke var ret meget arrangement fra hendes side. Når jeg besøger en udbyder, så sætter jeg altså pris på, at der udvises lidt af dette.

Men hun var sød, og havde en venlig attitude men.jo, svinet skulle så bare køres af når det skal være på den måde.

Du kan jo have mere held i sprøjten, eller hun kan have ændret sig. Nu er det så adskillige år siden jeg frekventeret hende.

Redigeret af BigDick

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.