Hop til indhold

Jane 26 omkring horsens/vejle

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har mødt hende her, hun har annonce i annonceligt i dag, hun er sammen med veninde i dag.

Skrevet

Har været anmeldt før herinde så vidt jeg husker. Kan bare ikke lige finde det, men mener det var positiv, for kan huske jeg overvejede det. Men kom aldrig af sted

Skrevet

Teksten er den samme der længe har været brugt på annoncer fra Nordjylland (sommerhus ved Blokhus, Hjørring osv), dog med skiftende billeder, så det virker lidt skummelt. Og i Hedensted/Glud var der så en veninde med som noget nyt. Ikke særligt tillidsvækkende.

Sejer

Skrevet

Hej sejer, den tanke har også strejfet mig, men når der ikke er nogen der kan fortælle noget, skal man jo nok være lidt varsom.

Skrevet

Til Mulle1: Ja det er nok rigtigt. Vi må vente til en broder tager jobbet.

Skrevet
  • Er det ikke dem der har annonceret under Vendelkvinde eller pige ?   så er det vel løkken Pimpen der er kommet helt til
  • østjylland ?
Skrevet
larokka skrev, for 29 minutter siden:
  • Er det ikke dem der har annonceret under Vendelkvinde eller pige ?   så er det vel løkken Pimpen der er kommet helt til
  • østjylland ?

Ja den slags kommer sgu godt nok rundt i landet. Når de har opdaget de har gjort sig upopulær et sted, så er de ligesom cirkus, de flytter teltpælene,

Skrevet
BigDick skrev, for 6 timer siden:

Ja den slags kommer sgu godt nok rundt i landet. Når de har opdaget de har gjort sig upopulær et sted, så er de ligesom cirkus, de flytter teltpælene,

Jeg tror du har ret Vendelkvinde har annonce på annonceligt i dag ved Juelsminde, der var Jane 26 også fra.

Skrevet

Vendelkvinde så jeg godt , har Jane også været på Annoncelight idag ?   Eller mener du at Jane tog imod i Juelsminde ?

Skrevet

Tror du ikke Vendelkvinde og Jane er samme person,i begge annoncer skriver de ,jeg vil prøve det her medens min mand er på rejse,

måske tager jeg fejl, men det er et pussig sammentræf

Skrevet

Har besøgt hende 2 gange. En gang via Sugardaters (rigtige billeder) og en gang som Vendelpigen (ikke rigtige billeder).

Dejlig sød pige der er nede på jorden. Godt mundtligt arbejde og dejlig fræk leg i begge øvrige indgange. Er man til meget store skamlæber er hun et unikum.

Lidt buttet og godt brystparti...

Ved ikke om jeg kommer der 3. gang, men det er sandsynligt...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.