Hop til indhold
Radias

endelig efter 7 måneder kamp

Recommended Posts

Endelig efter 7 måneder skal jeg ned hente min kæreste

Henter hende næste fredag

Redigeret af Qivitoq
Navn og stednavne fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Først og fremmest tillykke.
Det er dejligt, når kærligheden sejrer.

Når det er sagt, så er jeg ligeså nysgerrig som Nille.
Hvordan kan det være, at det tog 7 måneder, at kunne hente hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der var nogen mennesker som jeg nu har fundet på fb og ikke stoler helt på

Men jeg har endelig fået alle oplysninger på min kæreste så nu kan det ikke gå galt denne gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Radias skrev, for 1 minut siden:

Ja der var nogen mennesker som jeg nu har fundet på fb og ikke stoler helt på

Men jeg har endelig fået alle oplysninger på min kæreste så nu kan det ikke gå galt denne gang 

Som JEG læser dit indlæg, forstår jeg, at hun bliver tilbageholdt af bagmænd?
Er det korrekt forstået? Hvis ja, og hvis det ikke er en troll, bør du gå til politiet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 10 minutter siden:

Som JEG læser dit indlæg, forstår jeg, at hun bliver tilbageholdt af bagmænd?
Er det korrekt forstået? Hvis ja, og hvis det ikke er en troll, bør du gå til politiet.

Ja men jeg har vundet denne gang og det ved de godt har så mange oplysninger på dem at det vil så dumt ikke at lade hende rejse 

Jeg har billeder af ham der var det sted nu 

Redigeret af Radias

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Radias skrev, Lige nu:

Ja men jeg har vundet denne gang og det ved de godt har så mange oplysninger på dem at det vil så dumt ikke at lade hende rejse 

Medmindre du har nogle brødre, der kan bakke dig op, bør du tage kontakt til politiet.
Disse typer leger ikke. Oplysningerne kommer ikke ud, hvis du ikke kommer hjem.

Igen, hvis dette ikke er en troll, så for din egen skyld, tag kontakt til panserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var så for tidligt at sige

Jeg har købt hotelværelse og fly billetter og så i dag får jeg at vide hun må ikke rejse før jeg har sendt 10000kr 

Der røg det forhold tilbage til danske og asiatiske piger skal ikke have noget med ungarn at gøre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Radias skrev, for 2 timer siden:

Det var så for tidligt at sige

Jeg har købt hotelværelse og fly billetter og så i dag får jeg at vide hun må ikke rejse før jeg har sendt 10000kr 

Der røg det forhold tilbage til danske og asiatiske piger skal ikke have noget med ungarn at gøre 

Nå det må have været Laura fra Bellahøj/Szeged ifølge dit svar her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/48120-hvem-er-jeres-favorit-pige-i-det-forgangne-år/?do=findComment&comment=391515

Ærgerligt at "Pretty Woman" sker så sjældent i virkeligheden. https://www.youtube.com/watch?v=tox04rGoTkU

Det må være sjovere at rejse rundt og få fremmed pik, frem for at slå sig til tåls med en enkelt fyr og en levestandard, der måske er 10 gange bedre i forhold til hjemlandet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 1 minut siden:

Nå det må have været Laura fra Bellahøj/Szeged ifølge dit svar her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/48120-hvem-er-jeres-favorit-pige-i-det-forgangne-år/?do=findComment&comment=391515

Ærgerligt at "Pretty Woman" sker så sjældent i virkeligheden. https://www.youtube.com/watch?v=tox04rGoTkU

Det må være sjovere at rejse rundt og få fremmed pik, frem for at slå sig til tåls med en enkelt fyr og en levestandard, der måske er 10 gange bedre i forhold til hjemlandet.

 

jeg kan sige at Laura også bliver udnyttet de sidste par gange jeg ringede  var telefonen på medhør og der blev lagt på selv da Laura snakket der er nogle bagmænd.Men kedeligt man ikke kunne få hende ud af det miljø men der er ikke meget at gøre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Radias skrev, for 5 minutter siden:

jeg kan sige at Laura også bliver udnyttet de sidste par gange jeg ringede  var telefonen på medhør og der blev lagt på selv da Laura snakket der er nogle bagmænd.Men kedeligt man ikke kunne få hende ud af det miljø men der er ikke meget at gøre

Hvis Laura ikke kan finde ud af at gøre op med sin pimp, så ved vi jo alle sammen hvor hun ender. Men det virker fornuftigt at du fremover kun vil blive forelsket i danske og asiatiske piger. Sidstnævnte kategori er nogen gange meget målrettede, og lader ikke en tilfældig pimp stå i vejen. Men efter sigende er det bedst at finde én uden for købesex-miljøet. Det ville jeg i alt fald gøre, hvis jeg gik den vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 12 minutter siden:

Hvis Laura ikke kan finde ud af at gøre op med sin pimp, så ved vi jo alle sammen hvor hun ender. Men det virker fornuftigt at du fremover kun vil blive forelsket i danske og asiatiske piger. Sidstnævnte kategori er nogen gange meget målrettede, og lader ikke en tilfældig pimp stå i vejen. Men efter sigende er det bedst at finde én uden for købesex-miljøet. Det ville jeg i alt fald gøre, hvis jeg gik den vej.

Det er det og det har jeg har lært nu, ja Laura kommer aldrig ud af det hun slet ikke hård nok til at gøre det.

Har fået tilbud fra en asiatisk pige godt nok kun 19 år men faktisk højt uddannet hende er jeg venner med på facebook  så der er muligheder

Redigeret af Radias

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

VIl du have en kæreste, bare for at have en du kan kalde din kæreste? Det virker lidt sådan. :huh: 

Hvad blev der er ægte forelskelse og kærlighed...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 8 minutter siden:

VIl du have en kæreste, bare for at have en du kan kalde din kæreste? Det virker lidt sådan. :huh: 

Hvad blev der er ægte forelskelse og kærlighed...

Nogen af os har enormt svært ved at blive forelsket i en kvinde, for der er måske et antal kvinder, der har gjort deres bedste for at vi skal have det sådan. Men held og lykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Louie De Palma skrev, Lige nu:

Nogen af os har enormt svært ved at blive forelsket i en kvinde, for der er måske et antal kvinder, der har gjort deres bedste for at vi skal have det sådan. Men held og lykke.

Så er det måske ikke en KÆRESTE I skal have? Det synes jeg da som minimum kræver at man er forelsket i hinanden. 

Måske er det nærmere "bare" en bolleven I søger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Iscenesat Virkelighed skrev, for 27 minutter siden:

Hvad blev der er ægte forelskelse og kærlighed...

Det bli'r man skør i hovedet af?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...