Hop til indhold
Blue man

hvem er jeres favorit pige i det forgangne år?

Recommended Posts

Spider skrev, for 14 timer siden:

UUhhh... det var en lang tråd - jeg orker altså ikke at læse det hele igennem for at se, om mit bud skulle være repræsenteret.

Men mit bud må helt klart være hende her:

http://www.sexyclub.dk/girls/laura1/index.php

Enig Det var vel sidste år eller forrige år hun hed Paris, når hun var i Aalborg. Usædvanlig dejlig pige. Hun kommer desværre ikke i det Nordjyske mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde
MadsK skrev, den 17/1/2016 at 12:57:

Hvis det var 2014, så var der ingen tvivl. Lille Yasmin som var i Rindsholm ved Viborg, men hun er desværre stoppet. Ellers er Rikke og Tilde i bl.a. Bording dejlige piger, men jeg tror Tess i Skanderborg får 1. pladsen.

Mvh. / Madsk.

Lille Yasmin er vendt lidt tilbage under mine vinger, hun er på vagt med mig i Middelfart og Randers imorgen... 
Så har du lyst er du velkommen til at besøge hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mine bedste oplevelser i 2015 (og 2014) har jeg haft med Daniella:)

Det samme ville sikkert også gælde for 2016, hvis altså ikke hun havde valgt at stoppe:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Min bedste oplevelse i 2015 er helt klart de to gange jeg besøgte nicky gysia .hun er absolut ikke den flotteste gp,men hold da op hun er super dejlig at være sammen med.kan helt klart kun give nicky mine bedste anbefalinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min bedste oplevelse i 2015 er nok Pam fra Randers/Star Babes i Århus. 

Vel nok den mest velformede thailandske kvinde, jeg har været sammen med. Hun ved hvad hun laver; en sand nydelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenNysgerrige86 skrev, den 5 January 2016 at 03:45:

Det er næsten for sent at spore tråden tilbage hvor den startede men lad mig da give det et forsøg. Hehe

Min absolute favorit fra 2015 var klart polske Nicol / Nicola fra sydhavnen.

Ved der har været en smule delte meninger men hun gav mig den bedste sex oplevelse i 2015 uden tvivl.

Lad os endelig fortsætte listen.Mine kommende besøg ved jeg nu hvor går til pga denne tråd :)

Jeg må tilslutte mig @DenNysgerrige86 mht til hvem der var min yndlingspige at besøge i 2015. Nicol/a slog fuldstændig benene væk under mig og jeg endte med at besøge hende 3 gange i 2015 i en time eller mere hver gang. Det var det bedste sex i 2015 for mig men også hyggelig samtaler om alt og intet når vi ikke lavede vandret gymnastik. 

Min bankbog er glad for hun ikke operere fast i danmark for det ville min økonomi ikke kunne holde til. Alligevel ser jeg frem til hendes næste besøg i løbet af foråret, så meget så jeg ligefrem vil sparer lidt sammen til hendes ankomst så der er til lidt ekstra tid med hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...