Gæst Skrevet 23. December, 2015 Er der nogen der kan anbefale en Domina, som er Veganer, ikke drikker kaffe eller ryger. Nærmest en Asket, dog seksuelt aktiv. Har endnu ikke modtaget et tilnærmelsesvis smags-neutralt Golden-Shower. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 29. December, 2015 Jazz - du kan gøre en indsats selv, ring og lav en aftale med den GP du vil lave businees med, aftal med hende at hun i to dage før dit besøg spiser 500 gram grønne aparges om dagen - gerne lækkert anrettet selvfølgeligt - det renser ud for alt andet og du kan få dit golden som du ønsker det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. December, 2015 Alkoholikeren skrev, for 1 time siden: Jazz - du kan gøre en indsats selv, ring og lav en aftale med den GP du vil lave businees med, aftal med hende at hun i to dage før dit besøg spiser 500 gram grønne aparges om dagen - gerne lækkert anrettet selvfølgeligt - det renser ud for alt andet og du kan få dit golden som du ønsker det Det kan godt være at det renser ud, men er du vimmer det må hørme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 29. December, 2015 det gør det så ikke....:) Det er en myte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NP88 Skrevet 29. December, 2015 Jeg ved ikke om det er en prank på Jazz eller om du er en af de få som bare ikke kan lugte asparges, men det er absolut ingen myte. 500 gram asparges om dagen... så kommer man vel nærmest til at lugte som et offentligt toilet. http://theconversation.com/why-does-asparagus-make-some-peoples-pee-smell-but-not-others-48514 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. December, 2015 https://www.eroguide.dk/forum/topic/37742-asparges/#comment-306540 Foreningen af Danske Urin-sex dyrkere, kræver at få ligestillet en asparges-depression med en vinter-depression, tiden fra maj til omkring Sankt Hans, er et sandt helvede! Ikke-asparges-spisende-dominaer, er ganske enkelt for få og de presser priserne helt urimeligt op, påpeger foreningens formand. Nyd dem mens de er i sæson! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 327 Skrevet 29. December, 2015 Hvorfor pokker vil man have urinsex hvis det ikke må smage af noget Det er vel "part of the deal".... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 29. December, 2015 Havemand skrev, for 19 minutter siden: Hvorfor pokker vil man have urinsex hvis det ikke må smage af noget Det er vel "part of the deal".... Det smager da også af noget - havvand , saltholdigheden er ca den samme og man bøvser også på samme måde hvis man har drukket for meget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 29. December, 2015 NP88 skrev, for 4 timer siden: Jeg ved ikke om det er en prank på Jazz eller om du er en af de få som bare ikke kan lugte asparges, men det er absolut ingen myte. 500 gram asparges om dagen... så kommer man vel nærmest til at lugte som et offentligt toilet. http://theconversation.com/why-does-asparagus-make-some-peoples-pee-smell-but-not-others-48514 Jeg kunne ikke drømme om at lave en prank på nogen - Jeg selv æder løs af asparges når de er i sæson og har ingen lugt gener det samme med mine omgivelser.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 327 Skrevet 29. December, 2015 Alkoholikeren skrev, for 13 minutter siden: Jeg kunne ikke drømme om at lave en prank på nogen - Jeg selv æder løs af asparges når de er i sæson og har ingen lugt gener det samme med mine omgivelser.. Det er genetisk betinget. Tidligere troede man at ikke alle mennesker udskiller de stoffer der gør at asparges får tis til at lugte grimt, men den seneste forskning på området har vist at det hænger sammen med at ikke alle menneskers lugtesans opfanger lugten. Det er tilsyneladende delt ca. 50/50. Halvdelen af os synes at asparges får tis til at lugte grimt, og halvdelen kan intet lugte. Jeg selv hører til den del der ikke kan lugte det. Weird? Maybe...but that's science for you Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg