Hop til indhold
Guest Havnebumsen

De får dæleme sig noget Fisse ovre på Borgen

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

http://www.dst.dk/da/Statistik/NytHtml?cid=18973

Havnebumsen kom ved en fejl ind på en side med noget så kedelig som statsbudgettet.

Ja hvad fanden bruger de knaldhatte egentlig Havnebumsens penge på...

Da fandt Havnebumsen ud af de fandeme har det sjovt!!!!!!!!!!!!! Over 27000 millioner ( for den knap så kvikke er det 27 milliarder) bliver brugt på sociale ydelser i naturalier. Havnebumsen kan sgu godt regne ud hvad sociale ydelser i naturalier er! FISSE og IKKE så lidt af det.

Jeg kan ligeså godt sige det som det er. Havnebumsen er fandeme misundelig! Vil fremadrettet gøre mere ud af at blive valgt ind på Borgen :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Havnebumsen skrev, for 49 minutter siden:

Havnebumsen kom ved en fejl ind på en side med noget så kedelig som statsbudgettet.

Da fandt Havnebumsen ud af de fandeme har det sjovt!!!!!!!!!!!!! Over 27000 millioner ( for den knap så kvikke er det 27 milliarder) bliver brugt på sociale ydelser i naturalier. Havnebumsen kan sgu godt regne ud hvad sociale ydelser i naturalier er! FISSE og IKKE så lidt af det.

Jeg kan ligeså godt sige det som det er. Havnebumsen er fandeme misundelig! Vil fremadrettet gøre mere ud af at blive valgt ind på Borgen :-) 

Hmm, sært. Der er virkelig ingen af dem der virker som om de får nok. De er jo alle topfrustrerede og rundforvirrede. En velkneppet mand er harmonisk, hviler i sig selv, og kommer med masser af kreative ideer til hvordan vi alle kan få det meget rarere. Joakim er vist ham der får mindst. 

Og nu vi er der, så trænger Inger Støjsender i den grad til noget tissemand, og det i uanede mængder og længder. Havne, ofrer du dig ikke lige? - hun er trods alt rødhåret ;) 

Jeg tager mig så af Johanne og Skipper. De lader til at være i harmoni med sig selv, og mangler kun en lille smule diller, for at smile 24/7. Det kan jeg vist lige klare med slikaspargsen på en god dag. :) De er sgu så søde og kønne, især når de smiler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Aarhuselsker skrev, for 48 minutter siden:

Hmm, sært. Der er virkelig ingen af dem der virker som om de får nok. De er jo alle topfrustrerede og rundforvirrede. En velkneppet mand er harmonisk, hviler i sig selv, og kommer med masser af kreative ideer til hvordan vi alle kan få det meget rarere. Joakim er vist ham der får mindst. 

Og nu vi er der, så trænger Inger Støjsender i den grad til noget tissemand, og det i uanede mængder og længder. Havne, ofrer du dig ikke lige? - hun er trods alt rødhåret ;) 

Jeg tager mig så af Johanne og Skipper. De lader til at være i harmoni med sig selv, og mangler kun en lille smule diller, for at smile 24/7. Det kan jeg vist lige klare med slikaspargsen på en god dag. :) De er sgu så søde og kønne, især når de smiler. 

Johanne og Skipper må logisk set være mine….

Med min adfærd og holdninger kan Havnebumsen da virkelig tænde op i dem! Det vil klart blive det vildeste orgasme ride længe set :cool: Havnebumsen skal nok vise dem, hvad død ved kølle betyder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Havnebumsen skrev, for 1 minut siden:

Johanne og Skipper må logisk set være mine….

Med min adfærd og holdninger kan Havnebumsen da virkelig tænde op i dem! Det vil klart blive det vildeste orgasme ride længe set :cool: Havnebumsen skal nok vise dem, hvad død ved kølle betyder

Nå for filan. Undskyld, men jeg har lige været der. Du må køre i mit spor. Det er velsmurt, og de så lidt trætte ud. På den anden side, så har politikere det med at kunne finde ekstra resourcer, når de har lyst. God tuuuuuuuuur. 

Ps: Hvad så med Inger med det røde hår? Fikser du også lige hende? Hun trænger dæleme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Nå for filan. Undskyld, men jeg har lige været der. Du må køre i mit spor. Det er velsmurt, og de så lidt trætte ud. På den anden side, så har politikere det med at kunne finde ekstra resourcer, når de har lyst. God tuuuuuuuuur. 

Ps: Hvad så med Inger med det røde hår? Fikser du også lige hende? Hun trænger dæleme

Det kan sgu da ikke være mig som skal ordne alle verdenens problemer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Havnebumsen skrev, for 18 minutter siden:

Det kan sgu da ikke være mig som skal ordne alle verdenens problemer

JO, det er det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Havnebumsen skrev, for 3 timer siden:

Jeg beklager at jeg tidligere skrev, at jeg var i tvivl om hvor du havde tallet fra. Det var en fejl og det har jeg rettet nu. Jeg har fundet det længere nede på siden :-) 

Udklip.PNG.3d3bee6d17be2648407f7d751ce87

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det dækker faktisk over noget så kedeligt som ældrepleje og hjemmehjælp. men det er da rart for regeringen at de nu ved hvor de skal henvende sig når der mangler nogen til at tørre gamle fru Hansen bagi ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...