weber 798 Skrevet 21. December, 2015 Jeg har lidt mønt til en julegave til mig selv. Derfor søger jeg en Thai q i Vejle tirsdag. Hun skal ikke være alt for ung, men gerne slank og med gode bryster og til fuld pakke. Nogle gode forslag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vectra 37 Skrevet 22. December, 2015 Duang dao vedelsgade. 24 årig pige Top thai massage vardevej 20. Koldingvej 144. Ja mulighederne er mange i Vejle. Så bare af sted med dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 22. December, 2015 Vectra skrev, for 51 minutter siden: Duang dao vedelsgade. 24 årig pige Top thai massage vardevej 20. Koldingvej 144. Ja mulighederne er mange i Vejle. Så bare af sted med dig. Tak for hjælpen. Duang dao er ikke noget hvis jeg skal udsættes for "røveri" . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 22. December, 2015 Dejlig massage, hvor du selv kan bestemme hårdheden, og mulighed for diverse ekstraydelser. http://www.nam-thai.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg