Hop til indhold
Kimberly

Isabella - mere end 1 besøg værd !!

Recommended Posts

Ville give min mand - en lidt tidlig julegave :) så jeg måtte finde en smuk ung pige til ham , og tog chancen med Isabella fra Fyn - og hold nu op en god idé !! 

Hun havde en flot lyshåret pige som telefonenpige , som os kom ud og hentet os (vi ville gerne et meget diskret sted, så hele Odense ikk så os) - men det var helt perfekt sted ! I Odense .C

Vi kom ind i den hyggeligste lille lejlighed - hvor isabella stod klar , i en fin rød lille sag :) hun var smuk!! Ikke for meget makeup - men helt naturlig smuk ! Vi blev enige om hvad der skulle ske - og så gik de i soveværelset - så skulle jeg komme ind senere :) 

Sad så sammen med den skønne telefonpige - som bare var virkelig glad og snakkende - ligesom vi havde kendt hinanden altid :) 

Nå , men jeg måtte jo ind og se hvad de lavet i soveværelset - og hold nu kæft ! Min mand har en meega pik (som ikke engang jeg sutter til roden , selv efter 11 års ægteskab ) men for pokker hvor isabella , bare kunne det pjat !! Spyt , safter, og liderlighed !! Man kunne se hun nød det  !!  Bagefter spørg hun lidt frækt om hun ikk må røre mig lidt - det var ellers ikk planen- men nu var vi her jo , så tænkte jeg ! Jooo , og vi legede lidt sammen osse !! Ikke sidste gang jeg sender min mand eller jeg derhen !! Virkelig en oplevelse !! 

8 ud af 10 - bryster og røv 

Ansigt 9 ud af 10 :)

10 ud af 10 - pik sutter !! 

Stedet 10 ud af 10 - virkelig diskret !! Lige vores stil - ihvert fald ikke sidste gang de skønne piger får besøg af os !! De er på annoncelight.dk - Isabella og Mandie :)

-91 95 74 78

-52 97 14 11 Begge numre virker - Gi pigerne et besøg , det fortjener de sku :)

De sagde at de os tilbød 2 piger sammen - men det var ikke altid :)  kan kun anbefale dem - på det kraftigste :)

Kys Kim :*

Redigeret af Kimberly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte isabella og fie sammen til en trekant i starten af december og kan kun give dig ret.

Hvis mandie er halvt så lidenskabelig som Isabella så er lykken gjort.

Leder selv efter en dag hvor tiderne passer så man kan få et visit nr 2.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun varmt anbefale dem - hold nu op en oplevelse !! Virkelig skønne piger , så glad for, vi valgt lige netop dem :)

Der var nemlig ikke noget billede :/ Men efter en god snak i telefonen - var jeg/vi solgt .. Så vi tog chancen - og wooow !! :) 

Fedt dit besøg os var godt - ved ikk lige hvem Fie er. Men når vi besøger dem i det nye år - skal vi da lige høre om hende osse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimberly skrev, for 12 timer siden:

Ville give min mand - en lidt tidlig julegave :) så jeg måtte finde en smuk ung pige til ham , og tog chancen med Isabella fra Fyn - og hold nu op en god idé !!

Flere kvinder burde have den holdning. Skøn gave :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 12 timer siden:

Flere kvinder burde have den holdning. Skøn gave :)

Tro mig din laban - han smiler stadigvæk!  Kunne aldrig nægte min mand sex - slet ikke med en ung dame :) {han har jo mig til hverdag} :P

Pilfingre - det jeg ked af . I mine øjne , er det de piger vi helst vil besøge :) søde , slanke - og vigtigst af alt - fynske piger :)

Vi har været ved nogle stykker nemlig :) Meen , ring dog til dem og brok dig - de plejer at være ok servicemind :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den Monday, December 21, 2015 at 17:36:

Hej frækkerter

Hvor længe har i lækre julepriser? Og HVOR lækre er de? Min pung (den med penge) er suget helt tom og den anden svulmer - dog ikke af guld. :-P

 

Resten af året bandit ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen dog.... Men HVOR lækre er de? Lad mig høre - lad mig høre. Skal jeg starte bilen og køre til Odense eller skal jeg blive i lille - til tider kedelige - Svendborg. Fortæl fortæl fortæl.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Side99 skrev, den Tuesday, December 29, 2015 at 11:49:

Muligt med billeder så man lige kan se hvad der bliver snakket så godt om ;)

Du kan se mig på dkwebcam.dk under offline modeller og søg på isabellaphil og kig under optagede shows ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isabella og Fie skrev, for 1 time siden:

Du kan se mig på dkwebcam.dk under offline modeller og søg på isabellaphil og kig under optagede shows ;)

Lækker :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det nu ikke :D

Min mand og jeg er nye i dette univers - vi har dog prøvet hende rosa - hvis du vil have lidt mere reklame .

Men min mand er os i reklame branchen - så fedt hvis du synes det !:) så må jeg alligevel have hørt efter ham siden , du er så septisk - og synes det latterligt at jeg skal skrive til support, det virkelig er os. 

Tag jer en slapper drengene - pigebørnene er dejlige - som min liderlig reklamemand siger der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimberly skrev, for 1 minut siden:

Det er det nu ikke :D

Min mand og jeg er nye i dette univers - vi har dog prøvet hende rosa - hvis du vil have lidt mere reklame .

Men min mand er os i reklame branchen - så fedt hvis du synes det !:) så må jeg alligevel have hørt efter ham siden , du er så septisk - og synes det latterligt at jeg skal skrive til support, det virkelig er os. 

Tag jer en slapper drengene - pigebørnene er dejlige - som min liderlig reklamemand siger der :)

Det lugter langt væk af Isabella og Fie eller nogle bagmænd står bag Kimberly profilen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Armen sødeste :)

Har altså fortalt support alt - og derfor de satte annoncen tilbage :)  hold nu !! 

(Hedder dog ikke Kimberley - der har du dog ret):D men tværtimod Anette :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pilfinger2 skrev, den Thursday, December 31, 2015 at 16:28:

Jeg har ringet en gang og ikke mere......men jeg falder ikke for den salgstale der.....det lugter langt væk

 

 

 

Kan ikke andet end at grine. Tror du ikke vi har gemt dit nr?? Du bliver jo ved at ringe. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...