Hop til indhold
Destroyer

God første oplevelse med Thai massage på Amager

Recommended Posts

DetGladeJern skrev, for 16 timer siden:

Det er bare princippet i det, dejligt du fik en super fræk oplevelse ;-)  Jeg har været hos samme pige og fik det samme som du, massage 1 time plus øko fransk for ialt 700 kr, det er faktisk muligt at forhandle uden at være foreskammet og når du samtidig har krop og udseende med dig så er det endnu nemmere, handler meget om kemi mellem dig og pigen, ønsker dig et godt nytår med flere frække oplevelser ;-)

Syntes egentligt det er et ret tumpet indlæg du kommer med her. Det er da muligt du har fået det billigere, det har du da skrevet før. Men nogle gange for man altså en bedre oplevelse, hvis begge parter er tilfreds med økonomien i det. Men hvis du har brug for at fortælle du ser godt ud, kan jeg forstå dit indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Come on, gutter ! Vi må sgu have afklaret om Rita (hvis det er navnet på hende med de store nødder),

er en lady eller en lady-boy. Er der nogen som kan afklare dette spørgsmål ?

Vigtigt at vide, hvis man skulle finde på at aflægge stedet et besøg :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sgt. Pebber skrev, for 2 minutter siden:

Come on, gutter ! Vi må sgu have afklaret om Rita (hvis det er navnet på hende med de store nødder),

er en lady eller en lady-boy. Er der nogen som kan afklare dette spørgsmål ?

Vigtigt at vide, hvis man skulle finde på at aflægge stedet et besøg :wink:

Jeg afklarerer det da gerne for dig:

Aflæg hende/ham (nej fy - ikke ikke "det") dog selv et besøg!

Så får du syn for sagen.

;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til ham der skrev det oprindelige indlæg: fed start oplevelse, og hvis du tør lege med thai universet hvor forretning nogle gangel blandes sammen med privatliv, på den fede måde, så besøg hende igen. Hvis kemien er god kan du måske få en slags ekskerinde hvor der ikke altid afregnes  og hvor du kan få bogle sjove oplevelser. Thaipigerne belønner ofte stamkunder godt. Og de er altid ekstra villig hvis de ser dig som en god og pæn mand. Jeg har prøvet det nogle gange, og det har ikke været kedeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...