Hop til indhold

God fredags oplevelse på Falster

Featured Replies

Skrevet

Fredag i EB var en annonce med en for mig ny pige, hun tilbød massage på Falster - 32 år blond og lidt buttet beskrev hun sig selv, men hun havde et godt tilbud, nemlig en fræk høj smuk dansk pige på 19 år med som hun tilbød sig sammen med. Man kunne kun opleve den unge pige sammen med hende. Prisen var OK og jeg tog chancen.......det blev en fin oplevelse, masse af lesbisk leg, en lidt ung genert pige fra starten, men det ændrede sig.......knep i en halv time med dem på skift, men de kysse hinanden og nød oplevelsen, det samme gjorde jeg. En fin oplevelse og min første beretning. Kommer helt sikkert igen

Skrevet

Hejsa hvad var prisen? Og var de smukke begge to og med eller uden tatoveringer ? Og hvor holdte de til på Falster. På forhånd tak 

Skrevet

Begge smukke uden tatoveringer, prisen fair 1700 og resten var som beskrevet en succes - de holder til i nærheden af Stubbekøbing.

Er absolut et besøg værd, hvis de melder sig til tjeneste igen. Idag mandag er der ingen annonce på EB

God Jul til alle brødre

Skrevet

Glemte lige at spørge om begge piger tungekysser med dig og med hinanden og om de gir blow uden? Mærkeligt at annoncen er væk?

Skrevet

Vad står EB för?

Skrevet

Hej dykker. Vil lige høre dig om begge piger tungekysser med hinanden og med dig og om det er blowjob uden. 

Skrevet

Hej Igen
Ja begge piger tungekyssede en hel del, det var super intens og frækt. Fik kun vist kun blow uden af den ene, men er ikke 100% sikker det var som sagt ret intens. Men som sagt de to tøser kyssede helt super. Grunden til der ikke er annonce stadig er formentlig fordi det ikke er noget specielt den unge pige deltager i normalt, tror mere det var en enegangs oplevelse for hende, den anden på 32 tror jeg annoncere af og tiul - men ikke fast, tror blot man skal holde øje, med EB (Ekstra Bladet)

God Jul

Skrevet
nike10 skrev, Lige nu:

Takker og ilm 

Har du evt. Et nummer til dem?

Skrevet

Tror måske jeg har et, men ved ikke om det er OK at give det ud når de nu ikke annoncerer i øjeblikket !

Skrevet

Kan jo bare sende hende en SMS og høre om det var en engangs forestilling. 

Skrevet

Hun annoncere tit med at hun har en med. Skal forbi meget snart.

Skrevet

nope desværre ikke

Skrevet
Karantæne-Dreng skrev, for 4 timer siden:

Videregivelse af personlige oplysninger om pigerne er ikke tilladt her på forum.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/34036-private-oplysninger-om-pigerne/

tror de fleste piger har en billig arbejds telefon,der er tændt når de har løst til at tjene penge,så jeg kan ikke se,det forkerte i at sende pigen en sms .

Skrevet
dykker skrev, den 22/12/2015 at 11:26:

Tror måske jeg har et, men ved ikke om det er OK at give det ud når de nu ikke annoncerer i øjeblikket !

Det kan jeg så godt svare dig på. Det er det ikke! Vi tolererer ikke nogen som helst former for deling af private oplysninger om pigerne - hverken i forum, chat eller pr. pm. Karantæne-drengen har ret.

Venlig hilsen

Observator

Skrevet

hun har en gammel annonce på nettet med tlf

Skrevet
nuhok skrev, for 13 minutter siden:

hun har en gammel annonce på nettet med tlf

Hvor? evt. link?

Skrevet

Hvordan kan et telefon nummer på en annonce være privat?? Den står jo på profilen når den er aktiv... Det jo ikke ligesom en adresse, hvor man skal besøge dem før man har den korrekte adresse...

Skrevet
OleV skrev, 1 time siden:

Hvordan kan et telefon nummer på en annonce være privat?? Den står jo på profilen når den er aktiv... Det jo ikke ligesom en adresse, hvor man skal besøge dem før man har den korrekte adresse...

som jeg forstår problemet i denne tråd,er om man kan udlevere et nr her ,til en annonce der ikke er aktiv pt.men jeg kommer da flere steder,hvor de selv siger prøv bare at ring selv om vi ikke annoncerer .de sparer lidt på annonce udgifterne ,annoncerer måske hver 2-3 dag -nogen annoncerer ikke i julen ,da de ved mange kunder er optaget af familien .så min erfaring er at måske især (udenlandske piger) er til rådighed og vil gerne tjene penge ,selvom de ikke annoncere pt. og 99,9% af pigerne har altså mindst 2  telefoner -1 til arbejde -1 til privat.

Redigeret af Qivitoq
rettede et par udfald i teksten

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.