Hop til indhold
Gæst

Nogen der har mødt CanIBeYours ?

Recommended Posts

Gæst

Hej. Af princip (og fornuftig forsigtighed) vil jeg helst ikke sende penge til en profil jeg ikke kender i forvejen. Men denne pige skriver at hun har brug for pengene til transport (150kr) resten skal hun så have når hun kommer. Hun har også 4 stjerner i rating (hvilket vel indikerer at hun er troværdig, hvis ellers ratingsystemet virker)

Men jeg er altså i tvivl, så derfor spørgsmålet - er der nogen der har erfaringer med canIbeyours? 

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, jeg ender nok også med at lade være. Men når først man er fristet, er det jo utroligt svært ikke at lade sig rive med. Jeg synes det lugter af fake.. Men jeg håbede nogen kunne skrive at de kendte hende;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det ser iøvrigt ud til at mit spørgsmål ligger under anmeldelser, og det beklager jeg. Jeg synes jeg klikkede på det korrekte link.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har forsøgt at få hende til at lægge ud selv, men det vil hun desværre ikke (da det nok er en fake profil. Hun bor i en anden landsdel end jeg, så jeg kan ikke hente hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Star rating betyder ikke andet end folk har klikket positivt på en beskede. Jeg har 4 stjerner, om dem har jeg udelukkende fået på korrespondance.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke hun skriver 10-20 beskeder frem og tilbage (typisk antal beskeder mellem mig og mine aftaler) og så bøffer dig for 150 kr. Så ville beløbet vel være større.

Så hvis din mavefornemmelse på hende er i orden, så tag da chancen. Meeen jeg ville nok ikke mobilepaye hende, hvis du er gift eller i forhold. Der er vel også en risiko for afpresning, hvis hun får dit navn/adresse/mobilnummer.

Men herregud, de fleste af os har da vist prøvet at spille lotto for kr 150 uden større gevinst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har lyst til at give dig ret. Men min mavefornemmelse er desværre faktisk at det er fake. Hvem kan ikke skaffe 150kr til en billet? Anyway, jeg må se om jeg lader mig friste, eller lytter til den fornuftige del af hjernen. Du har jo trods alt ret i at 150kr ikke er alverden at miste, hvis det er en fuser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En retur billet med dsb koster op mod 6-700 DKK - så hvordan hun ville komme til øst Jylland for 150 DKK - det vil jeg da gerne vide :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med bussen koster en billet omkring de 150kr for en enkelt tur. 

Det er ikke til at vide, om hun er fake eller ej. Kan sådan set godt forstå en pige, der skal rejse gennem det halve land, gerne vil se lidt penge inden. Efter sigende er der jo også en del mænd der er fake... Når der er sket en mindre betaling inden, er der nok mindre sandsynlighed for en fake mand. 

Men det er da en lotto kupon.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er fra København og jeg har osgå skrevet til pigen - desværre står mine beskeder uåbnede hen, de ligger nok som nr 500.000 i hendes mailbox.

Det er et fint koncept og jeg har meget glæde af siden, men gud fader! hvor er mailen dårlig.........

Hvis gudinden en dag svarer (og det sker jo at piger man havde afskrevet, pludselig svarer) så skal jeg selvfølgelig nok skrive.

Hvem ved, måske kommer andre eller endda dig selv, mig i forkøbet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Om lidt kommer der et link hvor man kan købe noget eller oprette sig med en profil på en ny hjemmeside -hun 100 percent fake :-) 

mig læg aldrig penge ud :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et visdoms-ord fra en der sad med samme dilemma.

En pige jeg i starten af året fik kontakt til, tog toget fra Aarhus til vores første møde i det Sjællandske.

 

Vi havde kontakt i godt to uger før hun var på vej, og jeg købte billetten til hende online, som hun kunne hente i en DSB automat.

 

Easy fix boyos - foreslå det for pigen, vurdér hendes seriøsitet ud fra svaret hun så gi'r dig :)

Er hun reel burde det ik været et problem, play ball. Er hun ude på fusk kommer der nok en grund til at en bankoverførsel er at foretrække - og så havde jeg selv trukket stikket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er nogle af de piger der inde, som er til stole på. 

jeg mødes med en fantastisk pige der inde fra, og hende betaler jeg 20.000 en gang hver andet månedet, også ser jeg hende 2 gange om ugen. og selv om hun fik pengene inde første møde. Dukker hun op hver gange, og kan mærke på hende at hun gøre det af lyst og penge er bare et plus for hende. 

så hvis du har en ide om det måske kan passe, så hvorfor ikke. Men Skype eller tal i mobil med hende først.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...