Hop til indhold
Stalket P

En mands opførsel

Recommended Posts

Nu fik jeg lov af stabilizer til at oprette en tråd om emnet.

Det er en lang historie, jeg har i dag talt med 3 andre piger i branchen som alle har haft besøg af denne mand " geniet " hvor der efterfølgende bliver lavet anmeldelser på os. Manden har rigtig mange forskellige profiler, så vi piger umiddelbart ikke opdager hans leg. Den her mand lykkes det fra alle sine forskellige profiler at lege, ydmyge og gøre som det passer sig. Hvis pigen siger imod herinde bliver hun på mystisk vis blokeret fra siden. 

Geniet anvender samme sprog dog i lidt forskellige finurligheder. Jeg har modtaget mange sms'er som bekræfter samme sprog og præcise sætninger som han leger med herinde. Jeg har læst jeres regelsæt og da vi piger ikke har særlig mange muligheder for at forsvare tingene inden der blokeres for profilen har jeg i dag aftalt et møde med en journalist. 

Jeg synes det er på tide der ses alvorligt på stalkeri og særligt når manden har så mange muligheder for anvendelse af magt herinde. Det er mit problem, der er mange underlige detaljer og flere som af diskrektions rettigheder ikke kommer ud her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stalket P skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har læst jeres regelsæt og da vi piger ikke har særlig mange muligheder for at forsvare tingene inden der blokeres for profilen

Jeg synes nu pigerne har rig lejlighed til at forsvare sig, sålænge de gør det på en ordentlig og sober måde - og hvis de ellers normalt yder en prisværdig service, der tiltrækker stamkunder, der gerne går ind og yder pigen opbakning, ender det ofte med at "stalkeren" selv bliver hængt ud.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 1 minut siden:

jeg vil sige en ting, hverken ledvogter, observator, stabilizer, administrator blokerer nogen som du siger der så det passer ikke

jeg er tilhænger af åbenhed men du skal have noget at have det i, jeg bad dig om at ligge alt frem, ikke bare løse påstande skrevet fra en anonym profil som enhver kan oprette

hvem er blokeret

hvem taler vi om

hvem er de piger

hvilke anmeldelser

hvilke brugere

jeg vil gerne seriøst undersøge alt det du skriver men du skal fremligge det du har så

du har også min mailadresse på pm og du bestemmer selv  hvor du vil tage dialogen

men jeg har talt med en anden i ledelsen, vi vil undersøge det, men du skal ikke blive ved med at slynge dig om dig med de påstande herinde før du beviser at du har noget at have det i

 

Der er masser af beviser for mine påstande, hvorfor tror du jeg har anmeldt det og taget skridtet videre til en journalist? 

Jeg slynger ingen usande påstande ud. Tak for din mailadresse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stalket P

Jeg er helt enig i, at stalkere, er  et kæmpe problem og udfordring for dem det går ud over. Og der har jo også været flere tråde her på EG om piger der har og er udsat for stalkere. Selvfølgelig, skal disse stalkere stoppes, Og have en konsekvens for de handlinger, de gør overfor andre.

Jeg har så lige nogle undrene spørgsmål til dig ovenpå på dit indlæg. 

Stalket P skrev, for 27 minutter siden:

Jeg synes det er på tide der ses alvorligt på stalkeri og særligt når manden har så mange muligheder for anvendelse af magt herinde. Det er mit problem, der er mange underlige detaljer og flere som af diskrektions rettigheder ikke kommer ud her. 

Jeg studsede jo over denne linje. For det giver da mange spørgsmål, for hvis du er så sikker på det du skriver, Så har de grønne og Admin jo alle muligheder for, at hjælpe dig. Så han fx. Bliver banned herinde. Men ja, hvem er det du snakker om, hvad konkret har han gjort, og hvad er det for en magt han har brugt ??

 

Stalket P skrev, for 27 minutter siden:

da vi piger ikke har særlig mange muligheder for at forsvare tingene inden der blokeres for profilen har jeg i dag aftalt et møde med en journalist. 

Alle herinde har da rig mulighed, for at ytre sig. Så syndes ikke det helt holder når du skriver i specielt jer piger bliver blokeret. Men jeg mener så det er godt du sætter lys på stalkere ved, at snakke med en journalist, og håber der kommer noget godt ud af det Stalket P.

Stalket P skrev, for 27 minutter siden:

 " geniet " hvor der efterfølgende bliver lavet anmeldelser på os. Manden har rigtig mange forskellige profiler, så vi piger umiddelbart ikke opdager hans leg. Den her mand lykkes det fra alle sine forskellige profiler at lege, ydmyge og gøre som det passer sig. Hvis pigen siger imod herinde bliver hun på mystisk vis blokeret fra siden. 

Hvad er det for anmeldelser det må da være nemt at linke til dem i dit indlæg, så det hele kommer frem. Der kommer mange beskyldninger i dit indlæg som der ikke rigtigt gives svar på. Han kan jo have svært ved at fortælle sin del af historien, og som du skrev i et tidligere indlæg "der skal jo to til en tango" Med det mener jeg, at at frem med det hele overfor de grønne så kan de tage affære. Hvis du ikke vil frem med det i dit indlæg.

Med håb om at tingene løses for dig ønsker jeg dig en glædelig jul og en god søndag.

KK 

Redigeret af kanonkongen
Har vist været for langsom til at skrive. der er nogen der har skrevet det samme som mig
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Stabilizer skrev, for 17 minutter siden:

jeg vil gerne seriøst undersøge alt det du skriver men du skal fremligge det du har så

 

Synes allerede det er taget væsentligt mere seriøst end indlæggene fortjener. Det minder mest om en krydsning mellem ekstremt opmærksomhedssøgende spam og decideret vrangforestillinger/konspirationsteorier. Der er ikke noget af det der der hører hjemme i offentlig tråde på dette forum.

Redigeret af Raphael

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Stalket P's indlæg/tråd er fuldstændig ubrugelig som både advarsel til andre piger eller som Debat emne.... Hvis du/i bliver stalket af en herinde så skal det da frem og ud i lyset. Tænk hvis der sidder andre herinde som har problemer med samme mand. Men som ikke tør komme frem. Ledelsen herinde er faktisk super flinke til at tage en meget seriøst hvis man har en problem. Men halve indlæg kan ingen jo dybest set reagere på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine

Mit indlæg er ikke skrevet som advarsel blot en konstatering af en syg mands manipulation. Jeg skrev jo til ledelsen på deres kontakt mail igår. Jeg er ved at skrive til Stabilizer og sætte ham ind i problematikken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enten er det noget vrøvl eller også er det den værste stalker indtil videre...

Er du blevet så skræmt at du ikke tør skrive noget alligevel ? og fra en nyoprettet profil. Der ville være meget vægt bag ordene, hvis du skrev fra din egen profil ( hvis altså du er en glædes pige som har din daglige gang herinde ).

Og først kontakt til ledelsen, så skriver du en tråd, og så tilbage til ledelsen... stoler du ikke på dem, eller ?

Hvis man skal skyde, så skal man skyde med alt hvad man har.

Lykke til :) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Enten er det noget vrøvl eller også er det den værste stalker indtil videre...

Er du blevet så skræmt at du ikke tør skrive noget alligevel ? og fra en nyoprettet profil. Der ville være meget vægt bag ordene, hvis du skrev fra din egen profil ( hvis altså du er en glædes pige som har din daglige gang herinde ).

Og først kontakt til ledelsen, så skriver du en tråd, og så tilbage til ledelsen... stoler du ikke på dem, eller ?

Hvis man skal skyde, så skal man skyde med alt hvad man har.

Lykke til :) 

Jeg har ikke nogle profil herinde udover den du ser nu. Mit ord på vægten er op til andres balancegang. 

Den første du går til er hovedet ( ledelsen ) resten af vejen må du selv vælge. Jeg skyder aldrig med kanoner før kuglen er placeret korrekt og målet er i sigte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stalket P skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har ikke nogle profil herinde udover den du ser nu. Mit ord på vægten er op til andres balancegang. 

Den første du går til er hovedet ( ledelsen ) resten af vejen må du selv vælge. Jeg skyder aldrig med kanoner før kuglen er placeret korrekt og målet er i sigte. 

 

Men vi andre blev involveret.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stalket P skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har ikke nogle profil herinde udover den du ser nu. Mit ord på vægten er op til andres balancegang. 

Den første du går til er hovedet ( ledelsen ) resten af vejen må du selv vælge. Jeg skyder aldrig med kanoner før kuglen er placeret korrekt og målet er i sigte. 

Kan du ikke (bare) komme med 2 - 3 ledetråde??

Er det København eller Esbjerg eller!!!!!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 1 minut siden:

Kan du ikke (bare) komme med 2 - 3 ledetråde??

Er det København eller Esbjerg eller!!!!!

Bornholm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Stalket P skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har ikke nogle profil herinde udover den du ser nu. Mit ord på vægten er op til andres balancegang. 

Hvis du virkelig kun har haft profil på EG i 21 timer, kan vi så ikke blive enige om at det er lidt hurtigt du har så mange teorier om hvem der kan ved og hvem der bliver blokeret af hvem herinde? Det lugter lidt sært.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Raphael skrev, for 3 minutter siden:

Hvis du virkelig kun har haft profil på EG i 21 timer, kan vi så ikke blive enige om at det er lidt hurtigt du har så mange teorier om hvem der kan ved og hvem der bliver blokeret af hvem herinde? Det lugter lidt sært.

Hvis noget lugter sært må du ønske dig en næsetrimmer alt for mange næsehår kan det hæmme optagelsen af signalstoffer. Der findes mange teorier på det område.

Meget apropo konspirationsteorier :

Kan det langsomme være hurtigt og hvor hurtigt er det langsomme? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...