Gæst Skrevet 27. December, 2015 Så har Onslow nok besøgt, hende kineseren igen, det plejer at afspænde ham i et par dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 27. December, 2015 Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu: Du er nærmest blid og sød i disse dage, er du okay? Lækkermås, jeg er altid sød og blid, når det drejer sig om at beundre og respektere skønne quinder. Når det drjer sig om politisk korrekte og verdensfjerne Gutmenschen ligger det straks lidt tungere. Godt nytår til dig, skønne, og husk, vi har en middagsaftale, når jeg kommer til det store provinshul igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. December, 2015 (edited) Onslow skrev, for 2 timer siden: Lækkermås, jeg er altid sød og blid, når det drejer sig om at beundre og respektere skønne quinder. Når det drjer sig om politisk korrekte og verdensfjerne Gutmenschen ligger det straks lidt tungere. Godt nytår til dig, skønne, og husk, vi har en middagsaftale, når jeg kommer til det store provinshul igen. Husk at nævne du er Onslow... Redigeret 27. December, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. December, 2015 Jazz skrev, for 2 timer siden: Så har Onslow nok besøgt, hende kineseren igen, det plejer at afspænde ham i et par dage. Han får for lidt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. December, 2015 (edited) Nille skrev, for 15 minutter siden: Husk at nævne du er Onslow, så har du slukket enhver kvindes lyst... Mon dog, han har det jo med at falde på knæ for pigerne i fuld offentlighed, lækkermås, skønne quinder, skønne Clarie faldt så vist ikke for den fedtede smøre kunne vi læse men andre kan jo blive bløde i knæene over det Onslow skrev, for 3 timer siden: Lækkermås, jeg er altid sød og blid, når det drejer sig om at beundre og respektere skønne quinder. Når det drjer sig om politisk korrekte og verdensfjerne Gutmenschen ligger det straks lidt tungere. Godt nytår til dig, skønne, og husk, vi har en middagsaftale, når jeg kommer til det store provinshul igen. Redigeret 27. December, 2015 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 27. December, 2015 Stalket P skrev, den 19/12/2015 at 23:47: Roland Alt er anmeldt. Mit største problem i alt det her, er han holdte i min p-kælder i går da jeg skulle ned til min bil. Jeg forstår intet, af intet det skræmmer mig. Uha, han skal bare prøve og komme her hvor jeg bor ham jeg får ubehagelige beskeder fra og som vil fotografere mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg