Hop til indhold
Stalket P

Billeder

Recommended Posts

Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu:

Du er nærmest blid og sød i disse dage, er du okay? :D 

Lækkermås, jeg er altid sød og blid, når det drejer sig om at beundre og respektere skønne quinder.

Når det drjer sig om politisk korrekte og verdensfjerne Gutmenschen ligger det straks lidt tungere.

Godt nytår til dig, skønne, og husk, vi har en middagsaftale, når jeg kommer til det store provinshul igen. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Lækkermås, jeg er altid sød og blid, når det drejer sig om at beundre og respektere skønne quinder.

Når det drjer sig om politisk korrekte og verdensfjerne Gutmenschen ligger det straks lidt tungere.

Godt nytår til dig, skønne, og husk, vi har en middagsaftale, når jeg kommer til det store provinshul igen. ;) 

Husk at nævne du er Onslow... :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 15 minutter siden:

Husk at nævne du er Onslow, så har du slukket enhver kvindes lyst... :lol:

Mon dog, han har det jo med at falde på knæ for pigerne i fuld offentlighed, lækkermås, skønne quinder, skønne :D:D

Clarie faldt så vist ikke for den fedtede smøre kunne vi læse men andre kan jo blive bløde i knæene over det :D:D

Onslow skrev, for 3 timer siden:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stalket P skrev, den 19/12/2015 at 23:47:

Roland

Alt er anmeldt. Mit største problem i alt det her, er han holdte i min p-kælder i går da jeg skulle ned til min bil. Jeg forstår intet, af intet det skræmmer mig. 

Uha, han skal bare prøve og komme her hvor jeg bor ham jeg får ubehagelige beskeder fra og som vil fotografere mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...