Esglædespige 210 Skrevet 20. December, 2015 BigDick skrev, for 10 timer siden: Er der nu også det...............Ikke alle GP har forstået betydningen af ordet diskretion. og ikke alle mænd/gæster har forstået betydningen af diskretion 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 20. December, 2015 (edited) Esglædespige skrev, for 2 minutter siden: og ikke alle mænd/gæster har forstået betydningen af diskretion Det kan vi ikke være uenige om heller, men nu var spørgsmålet hvad JEG forstod ved diskretion, jeg svarede på IKKE sandt. God søndag til dig. Redigeret 20. December, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 20. December, 2015 Hvis man ønsker total diskretion om sine billeder, så er der en simpel løsning. Alle JPEG fotos indeholder såkaldte EXIF data, der fortæller om selve billedet (størrelse, opløsning osv.) samt det kamera der blev anvendt. Det er bl.a. mærke , model, serie nummer, indstillinger, dato og klokkeslæt samt eventuelt GPS koordinationer. Disse EXIF data kan modificeres eller slettes i eksempelvis photoshop eller i EPLORER, højreklik på billedet og vælg egenskaber -> detaljer, og du kan slette eller rette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 20. December, 2015 BigDick skrev, for 46 minutter siden: Diskretion for mig, er at de oplysninger den enkelte og den pgl udbyder udveksler internt, forbliver internt mellem parterne, og at begge IKKE udlevere disse under nogen omstændigheder til 3 mand. Jeg ved godt at det gør næsten alle udbydere, altså holder det for sig selv, men de gange hvor jeg kan læse, det IKKE er sket bliver jeg harm. Og ja det skete med en udbyder, ikke en af mine, jeg ikke havde tiltroet det. Desværre er det en der har været herinde. Søg og du skal finde, GOOGLE er din ven. Det bare ikke ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 20. December, 2015 Esglædespige skrev, for 35 minutter siden: og ikke alle mænd/gæster har forstået betydningen af diskretion Nej netop og når man kun har sin egen adresse og hygge på bliver man urolig og man har jo et privatliv. Det og blive anmeldt når man udtrykligt beder om ikke at blive det er også og bryde diskretionen i mine øjne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ACDsee Skrevet 23. December, 2015 Det er ikke alle telefoner, der gemmer metadata og slet ikke alle apps i telefoner. Desuden er det ret let at både redigere i og slette metadata fra rigtige kameraer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ACDsee Skrevet 23. December, 2015 Stalket P skrev, den 19/12/2015 at 23:31: Det er korrekt. Mine billeder er blevet misbrugt og har sågar fået min egen hjemmeside med mine billeder og en masse tekst om " luderen " mine forældre har modtaget post med venlig hilsen fra deres " datter " og et link til hjemmesiden. Det er nemt arbejde. Jøsses...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 27. December, 2015 Stalket P skrev, den 19/12/2015 at 23:31: Iscenesat Virkelighed skrev, den 19/12/2015 at 22:44: Skrev manden der gemmer pigers billeder. Det er korrekt. Mine billeder er blevet misbrugt og har sågar fået min egen hjemmeside med mine billeder og en masse tekst om " luderen " mine forældre har modtaget post med venlig hilsen fra deres " datter " og et link til hjemmesiden. Det er nemt arbejde. Så det jo godt man ikke skal lave en aftale med ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. December, 2015 Sherlock-Jazz, gætter. Der er nødvendigvis ikke nogen der har "trukket" oplysninger ud af fotos, nogen kunne have genkendt omgivelser eller kendetegn i fotos, venner , bekendte familie, Har man haft en kunde, der var en bekendt af en bekendt ......... Har man evt "arbejdet hjemmefra", er ens fulde navn, let at finde, Benytter man kun en enkelt telefon og bruger den private, til sit "fritids arbejde", er det jo heller ikke særligt smart, hvis ikke man har skjult sine oplysninger på eksempelvis krak. Der er ingen grund til at være paranoid,....jo det er der faktisk, med dagens internet er der adgang til de mest utrolige, oplysninger, man skal blot tænke sig rigtigt godt om før man lægger noget ud på nettet, nettet glemmer aldrig, som man siger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 27. December, 2015 Iscenesat Virkelighed skrev, den 19-12-2015 at 22:44: Skrev manden der gemmer pigers billeder. Bly, er der noget forkert i at gemme dine billeder for, f. eks. at tage sig en spiller efter dem, når man nu bor i hver sin ende af landet? Burde du ikke snarere opfatte det som en kompliment, at nogle gør det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 27. December, 2015 Nille skrev, for 8 minutter siden: Pikspiller Du ved godt, at der findes 2 slags mænd, ikke? De, der spiller pik, og de, der ikke vil være ved det! Du hører åbenbart til den sidste kategori, eller hvordan? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. December, 2015 Onslow skrev, for 31 minutter siden: Bly, er der noget forkert i at gemme dine billeder for, f. eks. at tage sig en spiller efter dem, når man nu bor i hver sin ende af landet? Burde du ikke snarere opfatte det som en kompliment, at nogle gør det? Måske hvis ikke det var BD og det ikke var så tydeligt på Talk2us hvor meget han nærmest hader mig. - Hvis en eller anden lækker steg gør det, så kan vi måske tale om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 27. December, 2015 Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden: Måske hvis ikke det var BD og det ikke var så tydeligt på Talk2us hvor meget han nærmest hader mig. - Hvis en eller anden lækker steg gør det, så kan vi måske tale om det. Jeg synes nu ikke at have kunnet konstatere noget had fra hans side, men læser heller ikke på det site, måske skulle jeg! Mon ikke grunden er, at han finder dig røvlækker som de fleste af os, selv om vi kun har set billeder, men de bryster, uha, jeg skal vist tænke på noget andet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. December, 2015 Onslow skrev, for 56 minutter siden: Du ved godt, at der findes 2 slags mænd, ikke? De, der spiller pik, og de, der ikke vil være ved det! Du hører åbenbart til den sidste kategori, eller hvordan? Jeg behøver ikke at spille pik, det er livet for kort til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. December, 2015 Iscenesat Virkelighed skrev, for 40 minutter siden: Måske hvis ikke det var BD og det ikke var så tydeligt på Talk2us hvor meget han nærmest hader mig. - Hvis en eller anden lækker steg gør det, så kan vi måske tale om det. BD er tvetunget, på Talk2us er han en helt anden person end her. På Talk2us lyder det til han taler ondt om dig og til dels også om mig. Det er jo også de udstødtes ø, hvor bitterheden hersker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 27. December, 2015 Nille skrev, for 8 minutter siden: Jeg behøver ikke at spille pik, det er livet for kort til. Ja, du kan trods påstand om det modsatte vel ikke overkomme at spille pik og opdatere Fjolsbog samtidigt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. December, 2015 Onslow skrev, Lige nu: Ja, du kan trods påstand om det modsatte vel ikke overkomme at spille pik og opdatere Fjolsbog samtidigt. Jeg vil hellere knalde end spille pik. Så du spiller pik til Blys billeder ? hvor ynkeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 27. December, 2015 Jeg vil hellere knalde end spille pik. Så du spiller pik til Blys billeder ? hvor ynkeligt. Du ved godt, at der findes 2 slags mænd, ikke? De, der spiller pik, og de, der ikke vil være ved det! Du hører åbenbart til den sidste kategori, eller hvordan? Quod erat demonstrantum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. December, 2015 Hvad er der nu galt i at tage sig en spiller til et billede, jeg har ikke råd til flere ugentlige besøg hos, prostituerede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. December, 2015 Onslow skrev, for 43 minutter siden: Jeg vil hellere knalde end spille pik. Så du spiller pik til Blys billeder ? hvor ynkeligt. Du ved godt, at der findes 2 slags mænd, ikke? De, der spiller pik, og de, der ikke vil være ved det! Du hører åbenbart til den sidste kategori, eller hvordan? Quod erat demonstrantum. Jeg behøver ikke at overbevise dig, men du er åbenbart ikke mand nok til at besøge Bly da hun var i Jylland. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 27. December, 2015 Nille skrev, for 8 minutter siden: Jeg behøver ikke at overbevise dig, men du er åbenbart ikke mand nok til at besøge Bly da hun var i Jylland. Nu har jeg jo andet indhold her i livet end at besøge glædespiger, men hun er da så absolut én af dem, jeg ser frem til at dele en hyrdetime med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. December, 2015 Onslow skrev, for 5 minutter siden: Nu har jeg jo andet indhold her i livet end at besøge glædespiger, men hun er da så absolut én af dem, jeg ser frem til at dele en hyrdetime med. Jeg kan godt anbefale Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 27. December, 2015 Nille skrev, for 2 minutter siden: Jeg kan godt anbefale Bly Thx, men jeg synes helt ærligt, at hun med billeder/videos og sit væsen anbefaler sig selv på bedste vis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. December, 2015 (edited) Onslow skrev, for 2 timer siden: Thx, men jeg synes helt ærligt, at hun med billeder/videos og sit væsen anbefaler sig selv på bedste vis. Du er nærmest mild og sød i disse dage, er du okay? Redigeret 27. December, 2015 af Iscenesat Virkelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg