Hop til indhold

Recommended Posts

Hallo gæve svende!

Så måtte jeg lige ind til Rosa på Ærenprisvej 24 igen. Var der i sommers og skrev der en lille anmeldelse af hende:
https://www.eroguide.dk/forum/topic/41287-rosa-24-odense-real-foto-100-omg/#comment-330599
Da hun åbnede døren og lukkede mig ind sagde hun på hendes ubehjælpsomme engelske at hun kunne huske jeg havde været der - lidt imponerende da jeg ikke tror jeg er den eneste mand i hendes liv. ;-)

Denne gang købte jeg "kun" 15 min for 600 kr, men bortset fra at hun så naturligvis ikke havde så god tid til mig vil jeg sige at oplevelsen nok var nøjagtigt den samme. Hun sutter virkelig bare som en drøm, har vist aldrig oplevet en pige der får den suttet så stiv så hurtigt. Samtidig med hun suttede legede jeg med hendes bryster og fisse og slikkede hende lidt. Lækkert med så "kort" en pige når jeg samtidig er ret høj, så kan man nemlig lege med hendes bryster samtidig med man ligger i en 69'er.... :-P 
Ved fælles hjælp fik vi gummi på og hun gled ned over den og red den rigtigt dejligt, med den tøs skal jeg VIRKELIG passe på ikke at komme med det samme. Hun er super stram og er virkelig god til at ride. Ikke noget med bare at sætte sig ned over den og vrikke lidt, nej det er helt ud og så ned over den igen - men piger som hende har nok også øvet sig godt. ;-)
Kneppede hende lidt bagfra og sluttede af med hende på ryggen. Hun er for øvrigt også virkelig godt til at stønne og får det til at lyde som om hun virkelig nyder det. Men - gør hun nok også, vi er jo alle nogle rigtige superelskere. :-P
Har I ikke været der endnu og har lidt penge til overs bør turen gå forbi hende til lidt hygge, men skynd jer - hun tager hjem efter weekenden.
Her kan i finde hende:
https://annoncelight.dk/showad/198713

Hilsen ham der lige fik en tur af måske tæt på den bedste:
FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...