Hop til indhold
22 cm and thick

Rosa 24 Odense !!!! Real Foto 100 % . OMG!

Recommended Posts

Hej fagre svende

Er netop hjemvendt fra Rosa ( https://annoncelight.dk/showad/188609 ) som jeg længe har set mig lidt lun på. Kønt ansigt, fine store bryster, ikke for mager men tilpas mængde sul på kroppen. Eneste anke jeg reelt kan se ved hendes udseende er hendes lange tydeligt kunstige hår. Det kunne med fordel udelukkes og så bare nøjes med hvad hun nu har fra naturens hånd. Specielt når der nu absolut ikke er noget andet kunstigt ved hende.

Vel ankommet på adressen ringede jeg på dørklokken og hun lukkede mig lynhurtigt ind. Med det samme jeg så hende var jeg ikke et øjeblik i tvivl om at det rent faktisk var hende på billederne. Her fik hun det første plus. Hun førte mig ind i et rum med en dobbeltseng hvor der reelt virkede nogen lunde pænt rent men så heller ikke mere.
Hun spurgte (på engelsk) om jeg ville blive (??!!) hvilket jeg svarede ja til. Så var spørgsmålet hvad jeg ville have og jeg spurgte så om priserne. 15 min kostede (mener jeg hun sagde) 600 kr og en halv time kostede 800 kr. Bad om en halv time og hun spurgte om jeg ville have et bad (inden jeg havde betalt) hvilket jeg afslog da jeg lige have badet inden jeg tog af sted. Ville dog gerne tisse en tår og lige have en hurtig skyller i de nedre regioner og vaske hænder.
Da jeg kom tilbage til rummet gav jeg hende de 800 kr og hun sagde hun lige ville skylle og så være tilbage om 2 min.
Hun var lyn hurtigt tilbage nøgen og skubbe mig ned på sengen og begyndte at kærtegne mig og trak mine bukser ned. Jeg hjalp med at tage resten af mit tøj af og hun begyndte straks at sutte pik og lege med mine nosser. Samtidig legede jeg med hendes bryster og hendes fisse der var HELT glat. Fuck min pik var stiv i løbet af ingen tid. Efter hun havde suttet og leget lidt tog hun gummi frem og bad mig hjælpe med at tage det på da hun desværre ikke have nogen i stor størrelse.
Det lykkedes da at få det på og hun spurge hvad stilling vi skulle starte med. Så fik jeg en ridetur hvor jeg samtidig kunne lege med hendes bryster, derefter i missionæren og så bagfra.
Skiftede så igen til at blive redet og til sidst suttede hun mig færdig (med gummi). Hun greb køkkenrullen og tog forsigtigt gummiet af og tørrede den af. Jeg lå/ sad halvvejs op på sengen. Hun skubbede mig ned til liggende position og lagde sig helt ind til mig og nussede min hals og brystkasse lidt.
Spurgte så om jeg ville have en bad og jeg gik så ud og lige fik skyllet det værste...
Fik tøjet på og ud igen. Fra jeg kom til jeg gik var der knebet gået en halv time - men gik helt sikkert derfra med en god og tilfreds følelse. Om det så tog 22 eller 37 min betyder ikke det vilde.

Konklusionen må være som følger:

Stedet: Ret kedeligt og lidt snusket uden direkte at være beskidt.
Behandling: Helt i top, her var ikke noget at komme efter. Sød og rar pige.
Sex'en: Ligeledes i top. 
Kroppen: Hendes, ikke min ;-) Her er det jo så helt klart en smagssag hvad man går efter. Men det der var på billederne var hvad man fik. Dejlige bløde bryster, fin røv (ikke suveræn) og en virkelig stram fisse.

Alt i alt vil jeg sige at det var et VIRKELIG stort plus at besøge hende. Hun er her desværre kun et par dage mere men kommer igen på et senere tidspunkt og så vil jeg helt afgjort besøge hende igen. Har været hos en del (også danske piger) og meget, meget få lever op til hende.

Til dem der har gidet at læse hele smøren eller måske har snydt lidt og sprunget det meste over. Hvis hun udseendemæssigt er en pige for jer, så tag ind og besøg hende og vær sød ved hende. Det fortjener hun så afgjort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 22cm

Tak for din anmeldelse, jeg vil vildt gerne besøge Rosa, men

Når jeg bruger dit link får jeg Sabrina 32 år på Ærenprisvej

søger jeg på Rosa får jeg Rosasexy på Stenløsevej.

kan du hjælpe mig lidt med en opklaring?

hilsen

Ernie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 22cm

Tak for din anmeldelse, jeg vil vildt gerne besøge Rosa, men

Når jeg bruger dit link får jeg Sabrina 32 år på Ærenprisvej

søger jeg på Rosa får jeg Rosasexy på Stenløsevej.

kan du hjælpe mig lidt med en opklaring?

hilsen

Ernie

Linket er rigtigt nok, men pigerne på Ærenprisvej skifter jævnligt. Det er ikke Sabrina der er der i øjeblikket. Den anden Rosa på Stenløsevej er ikke den samme pige. Du må bare vente til hun kommer tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...