Gæst Skrevet 19. December, 2015 Maii Love skrev, Lige nu: Mange af pigerne har en mand derhjemme, selvom det virker mest idyllisk at sige de færreste har. Jeg vil være så fræk at sige at størstedelen har en Det tror jeg du har ret i. Men hvis manden ved hvad de laver og har det fint med det så er harmonien sikret. Hvis ikke så bliver det straks problematisk. Det er de færreste normale mænd der kan acceptere at deres partnere knalder andre selvom de måske selv går til prostituerede. Sådan er vi nu indrettede. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 (edited) Esglædespige skrev, for 11 minutter siden: Hvis en pige skriver herinde og overvejer samme situation, men omvendt - hvad så? Hun er velkommen til at lette sin samvittighed. Jeg kunne, på egne vegne, ikke være mere ligeglad. Til gengæld ville jeg da advare mine EG brødre om, at hun nok ikke har så stor diskretion, som hun evt. giver udtryk for. Maii Love skrev, for 9 minutter siden: En nuance, som jeg også nævnte tidligere: Det kunne jo ske at den her hypotetiske mands kæreste knalder mænd for penge, men ikke har sagt det til nogen. Lige præcis den situation har jeg stået i, så derfor er det ikke så usandsynligt Det forstår jeg ikke. Min vens kæreste knalder for penge? Og ikke har sagt det til sin kæreste. Er det dét du mener? For det er netop, hvad jeg forstod vi talte om. Redigeret 19. December, 2015 af PrinceCharming Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 19. December, 2015 PrinceCharming skrev, for 1 minut siden: Hun er velkommen til at lette sin samvittighed. Jeg kunne, på egne vegne, ikke være mere ligeglad. Til gengæld ville jeg da advare mine EG brødre om, at hun nok ikke har så stor diskretion, som hun evt. giver udtryk for. Det forstår jeg ikke. Min vens kæreste knalder for penge? Og ikke har sagt det til sin kæreste. Er det dét du mener? For det er netop, hvad jeg forstod vi talte om. Nej, det var vist noget vrøvl, beklager Manden ved at kæresten knalder for moneter, men har ikke fortalt det til nogen... Såååådan Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 (edited) Maii Love skrev, for 4 minutter siden: Nej, det var vist noget vrøvl, beklager Manden ved at kæresten knalder for moneter, men har ikke fortalt det til nogen... Såååådan Ahhh Jamen, så er der vel ikke noget galt i, at jeg fortæller min ven, at jeg var på klinik i dag, og ved en tilfældighed så hans kæreste der? Og samtidig gør det klart, at vi absolut intet har gjort. Det er i den situation bedre, at det kommer fra min mund end, at han senere finder ud af det på en anden måde. For i så fald ville jeg se ud som en skurk, der har holdt det hemmeligt for ham, når der intet er at skamme sig over. Hans kæreste arbejder som GP, jeg har besøgt en GP, jeg så det var hende, jeg gik igen. Han ved hun sælger sex. Alt er cool. Redigeret 19. December, 2015 af PrinceCharming Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 19. December, 2015 PrinceCharming skrev, for 12 minutter siden: Ahhh Jamen, så er der vel ikke noget galt i, at jeg fortæller min ven, at jeg var på klinik i dag, og ved en tilfældighed så hans kæreste der? Og samtidig gør det klart, at vi absolut intet har gjort. Det er i den situation bedre, at det kommer fra min mund end, at han senere finder ud af det på en anden måde. For i så fald ville jeg se ud som en skurk, der har holdt det hemmeligt for ham, når der intet er at skamme sig over. Hans kæreste arbejder som GP, jeg har besøgt en GP, jeg så det var hende, jeg gik igen. Han ved hun sælger sex. Alt er cool. Nu kan jeg kun sige hvad min daværende kæreste tænkte om det, og det var noget a la "hvis en ved det, så ved alle det". Hans tanke var om hans venner, hans nærmeste ville se ned på ham og os som par, hvis de vidste jeg solgte mig. Derfor var det nemmeste at knytte. MEN, vi var aldrig ude for at der blev sagt noget til ham. Men men men Min pointe er bare, at hvis en gæst genkender en pige, så skal der ikke nødvendigvis sladres til hendes partner. Det er SÅ vigtigt at I som mænd også passer på os piger ligesom vi også passer jer. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 Maii Love skrev, Lige nu: Nu kan jeg kun sige hvad min daværende kæreste tænkte om det, og det var noget a la "hvis en ved det, så ved alle det". Hans tanke var om hans venner, hans nærmeste ville se ned på ham og os som par, hvis de vidste jeg solgte mig. Jeg forstår ham, men kendte han og jeg hinanden og havde været venner, så ved han også, at jeg ikke ville sladre om det til andre. End ikke hvis jeg havde fået en ordentlig omgang stryg, hvis jeg ikke havde åbnet munden (For lige at køre den ud i det ekstreme hjørne). I min verden er venner loyale mod hinanden og loyalitet indebærer, at man holder tæt, hvis vennen beder om det. Uanset hvad er jeg dog SÅ glad for, at jeg ikke har stået i situationen. Jeg har en gang haft en stærk mistanke om, at en bekendt arbejdede som GP, da jeg så en annonce, hvor en tattoo var med på billedet (Var åbenbart sluppet igennem Photoshop redigeringen), og den tattoo er rimelig speciel, så det skulle undre mig, hvis der findes en lignende derude på en pige, der ligner hende i kropsbygning etc.. MEN jeg kan ikke være sikker, og jeg valgte ikke at besøge hende. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 19. December, 2015 PrinceCharming skrev, for 2 minutter siden: Jeg forstår ham, men kendte han og jeg hinanden og havde været venner, så ved han også, at jeg ikke ville sladre om det til andre. End ikke hvis jeg havde fået en ordentlig omgang stryg, hvis jeg ikke havde åbnet munden (For lige at køre den ud i det ekstreme hjørne). I min verden er venner loyale mod hinanden og loyalitet indebærer, at man holder tæt, hvis vennen beder om det. Uanset hvad er jeg dog SÅ glad for, at jeg ikke har stået i situationen. Jeg har en gang haft en stærk mistanke om, at en bekendt arbejdede som GP, da jeg så en annonce, hvor en tattoo var med på billedet (Var åbenbart sluppet igennem Photoshop redigeringen), og den tattoo er rimelig speciel, så det skulle undre mig, hvis der findes en lignende derude på en pige, der ligner hende i kropsbygning etc.. MEN jeg kan ikke være sikker, og jeg valgte ikke at besøge hende. Jeg kan kun sige at du lyder til at være en god ven Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 Maii Love skrev, for 1 minut siden: Jeg kan kun sige at du lyder til at være en god ven Jeg prøver og du lyder som et fantastisk menneske (og det mener jeg af hele mit hjerte). Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 19. December, 2015 PrinceCharming skrev, Lige nu: Jeg prøver og du lyder som et fantastisk menneske (og det mener jeg af hele mit hjerte). Jeg er helt vildt rar Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 19. December, 2015 Maii Love skrev, for 1 time siden: Men du behøver vel ikke "give hende dit ord"? For det kan da ikke passe at man som pige skal være bange for at åbne døren for en ny og risikere hele ens private vælter sammen... Vel? Det kunne jo ske at kæresten ved hvad hun laver, men ikke har fortalt det til sine homeboys/homies og hvad I nu ellers kalder hinanden. Nogle ting kommer ikke udenfor hjemmets 4 vægge. Så jeg vil stille spørgsmålet: Hvem er du (ikke en bestemt i denne tråd) til at bestemme om der skal sladres? Det kan være at hendes kæreste besøger andre GP'er som hun ikke ved noget om... vil skæbnen det besøger han hende en dag...verden er lille. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 19. December, 2015 Elprebsi skrev, 1 time siden: Jeg er sådan set enig i at diskretion går begge veje, men nej hvor jeg er glad for at jeg ikke står i den situation. Jeg v,ille i min snak nok have opfordret hende til at snakke med sin kæreste. Jeg går ikke ind for utroskab - hverken den ene eller anden vej, og det ville jeg personligt selv opfatte det som hvis jeg ikke havde en aftale med min kæreste om at hun var GP. Hey det er et arbejde så du kan ikke knalde det utroskab. Og skal du have en aftale med hende om hvad hun må og ikke må... der kan være forskellige grunde til at hun arbejder som pige. Måske er det hende som tjener pengene til forholdet, hvis han ikke er i stand til dette. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 Nille skrev, for 1 minut siden: Hey det er et arbejde så du kan ikke knalde det utroskab. Havde jeg ikke selv gået til GPer og havde min kæreste arbejdet, uden min viden, som GP, så ville jeg bestemt kalde hende utro - uanset om hun får penge eller gør det for sin fornøjelse. Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 19. December, 2015 Roland skrev, for 58 minutter siden: Det tror jeg du har ret i. Men hvis manden ved hvad de laver og har det fint med det så er harmonien sikret. Hvis ikke så bliver det straks problematisk. Det er de færreste normale mænd der kan acceptere at deres partnere knalder andre selvom de måske selv går til prostituerede. Sådan er vi nu indrettede. Snak for dig selv, hvad er normale mænd, du ser meget firkanter på tingene. Du forveksler kærlighed og sex. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 19. December, 2015 Nille skrev, for 10 minutter siden: Snak for dig selv, hvad er normale mænd, du ser meget firkanter på tingene. Du forveksler kærlighed og sex. Rolig rolig Vi har en god og nuanceret debat. Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 19. December, 2015 Nille skrev, 1 time siden: Hey det er et arbejde så du kan ikke knalde det utroskab. Og skal du have en aftale med hende om hvad hun må og ikke må... der kan være forskellige grunde til at hun arbejder som pige. Måske er det hende som tjener pengene til forholdet, hvis han ikke er i stand til dette. Jeg betragter altså ikke prostitution som et 100 % almindeligt arbejde, og hvis det var, ville jeg også forvente at jeg vidste hvad min kæreste lavede. Sex, hvad enten det er med en kæreste eller gp, er en meget intim ting, og hvis der ikke er aftaler om at det er ok at man er sammen med andre, betragter jeg det som utroskab, hvad enten der er penge involveret eller ej. Personligt ville jeg ikke kunne være kæreste med en gp, ligesom jeg heller ikke ville være en kæreste utro. Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 19. December, 2015 Elprebsi skrev, for 2 minutter siden: Jeg betragter altså ikke prostitution som et 100 % almindeligt arbejde, og hvis det var, ville jeg også forvente at jeg vidste hvad min kæreste lavede. Sex, hvad enten det er med en kæreste eller gp, er en meget intim ting, og hvis der ikke er aftaler om at det er ok at man er sammen med andre, betragter jeg det som utroskab, hvad enten der er penge involveret eller ej. Personligt ville jeg ikke kunne være kæreste med en gp, ligesom jeg heller ikke ville være en kæreste utro. Der er vi nok forskelligt. Vi ser åbenbart forskelligt på tingene, men hvis du ikke har prøvet at være kæreste med en GP så vil du ikke forstå det. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 (edited) Nille skrev, for 2 timer siden: Snak for dig selv, hvad er normale mænd, du ser meget firkanter på tingene. Du forveksler kærlighed og sex. Tingene er simple og firkantede. Det er på ingen måde normalt at en mand accepterer at andre knalder hans dame. Hvis du er hanrej-typen så fint med det, men accepterer dog at andre griner ad dig og ikke med dig, for sådan er virkeligheden nu engang. Det er simpelthen mod biologien, religionen og andet at acceptere at andre mænd putter deres pik ind i deres kvinder. Jeg kender udmærket godt attituden da jeg er vokset op i et miljø hvor det var "normalt" at være åben over for sådant. Det var nemlig moderne at være åben overfor promiskuitet. Jo mere underligt og sært jo bedre. En del af holdningerne her passer fint med jeg kan huske. Indtrykket er også at det er de samme snuskede snuskede typer der ytrer de "åh så moderne" holdninger (som var moderne i 70'erne) Redigeret 19. December, 2015 af Roland Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 19. December, 2015 Esglædespige skrev, for 3 timer siden: Hvis en pige skriver herinde og overvejer samme situation, men omvendt - hvad så? Du mener, hvis manden er gift/i forhold og tilfældigt besøger en af konens veninder, der arbejder som glædespige og hun efter besøget overvejer at sige til sin veninde, at hendes mand har besøgt hende 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 19. December, 2015 (edited) Hansen8600 skrev, for 11 timer siden: Senere igår sendte hun mig en SMS om vi lige kunne tale sammen, hvilket vi gjorde og jeg lovede hende igen, at dette her blev mellem hende og mig. Har i GP og kunder været ude for det samme og hvordan taklede i situationen? Sikke et moralsk dilemma - det er bestemt Mads & Monopolet værdigt Har heldigvis aldrig været ude for noget lignende. HVIS jeg kom ud for det, SÅ ville jeg helt bestemt ikke sige det til min ven. Det er og bør være kærestens egen opgave at afgøre hvorvidt det er noget vennen skal indvies i. Det kan aldrig være ens afgørelse som ven. Redigeret 19. December, 2015 af Thai-fan 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 19. December, 2015 Roland skrev, for 6 timer siden: Hvis man holder mund så er man ikke en ven!! Det synes jeg så bestemt, at man er. Det er - som skrevet ovenfor - ikke ens afgørelse om vennen skal vide det. Det er kærestens afgørelse. Jeg vil ikke være moralsk overdommer overfor mine venner eller deres kærester/koner, og jeg forventer ikke, at de moraliserer over mig. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 19. December, 2015 Nille skrev, for 3 timer siden: Det kan være at hendes kæreste besøger andre GP'er som hun ikke ved noget om... vil skæbnen det besøger han hende en dag...verden er lille. Alene tanken om hvordan DET møde ville spænde af får mig til at sidde og fnise stille foran skærmen. Det ville godt være en højere form for poetisk retfærdighed.... Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 19. December, 2015 Nille skrev, for 3 timer siden: Det kan være at hendes kæreste besøger andre GP'er som hun ikke ved noget om... vil skæbnen det besøger han hende en dag...verden er lille. Det forekommer: https://www.eroguide.dk/forum/topic/12716-sandras-gangbang-party/#comment-88771 1 Del dette indlæg Link til indlæg
fjappeklappe 5 Skrevet 19. December, 2015 hvis man mener at det er ok, at sige til sin ven, at hans kæreste arbejder som glædespige. er det så også ok, at pigen fortæller sin kæreste, at hans bedste ven, har besøgt hende, og ønskede at hun skulle skide ham i munden. (hvis dette var hans ønske) ? diskretionen går begge veje 4 Del dette indlæg Link til indlæg
1master 255 Skrevet 19. December, 2015 Det er godt nok noget af et dilemma der er sat op her i tråden. Alle mine venner ved, at jeg besøger bordeller og gp'ere og det har de ikke noget problem med, det er mere deres koner/kærester der anser mig for en slem mand der laver noget værre svineri. Jeg har det sådan, at mødte jeg en af disse kvinder på et bordel, ville jeg nok forholde hende at hun kalder mig et svin, men samtidig arbejder i branchen og så ville jeg spørge hende om hendes mand/kæreste vidste hvad hun lavede, for hvis ikke ville jeg anbefale hende at fortælle min ven det hurtigst muligt. Selv om deres indbyrdes forhold er deres sag, så kan det ramme bredt, hvis der er halvskumle hemmeligheder mellem venner og deres kærester og det sætter andre i et dilemma som ingen ønsker. Jeg ville naturligvis søge et andet sted hen, for uanset om kvinden er gp'er eller ej, så knalder man bare ikke sin kammerats kone/kæreste. Måske er jeg firkantet men sådan er det bare for mig. Jeg har selv engang haft en kæreste, der var gp'er - et forhold som ikke holdt og som kostede mig en gammel kammerat, som fandt ud af, at hun arbejdede som sådan. Han betalte og knaldede hende og fortalte så vidt og bredt til alle og enhver at min kæreste var en billig luder som han havde knaldet. Han sagde ikke noget til mig og hun gjorde heller ikke, jeg hørte det af omveje og konfronterede dem begge med det. Det var sgu ikke ligefrem den rareste situation at blive sat i. Men ex kammeraten mistede ikke kun mig som ven, flere i min omgangskreds satte ham af, ikke fordi han havde knaldet min daværende kæreste, men fordi han kæftede op til alle og enhver, der gad høre på ham. 4 Del dette indlæg Link til indlæg