Hop til indhold
Jernsvinet

Sandras Gangbang-Party

Recommended Posts

Efter at have besøgt både Optasia og Atmos mv. på min sextour til Hamburg havde jeg lyst til at prøve noget nyt:

http://www.modelle-hamburg.com/modelle/ ... _6158.html

http://www.sandra-gangbang.de/Startseite.htm

Stedet ligger mellem lufthavnen og A7 i det nordvestlige Hamburg, så det er nemt at komme til fra Jylland. Lejligheden er en lille 2 værelses på 1. sal i et hvidt hus i et nærmest villaagtigt beboelses kvarter, men ved siden af et værtshus. Stemnigen beskrives som familiær og det må nok siges om stuen med sofa, sofabord, fjernsyn og køleskab - i soveværelset/bollerummet er der så een stor seng - de havde forsøgt med senge fra Ikea, men de holdt ikke en dag og de havde måttet stille resterne op ad væggen og gøre det med madrasserne direkte på gulvet i stedetfor - en af stamgæsterne havde faktisk bygget den nye seng selv til Sandra.

Når man ankommer får man stillet en stor kasse til rådighed til tøj og sager, udleveret et par pæne røde håndklæder og kan gå på toilettet og tage et lille bad, som der nu bliver ledigt. Desuden er der lidt gratis vand og drikke. Deltagelse koster € 50,- og jeg havde tænkt at kunne jeg bare få en runde, så var pengene ikke helt spildt.

Sandra selv er en 45 - 50 årig barmfager, moden, sorthåret kvinde, egentlig med et ret kønt ansigt, smalle lår og en lille fræk bagdel som en 17årig, men med en noget for stor mave og rigelige dansehåndtag. Tilstede var desuden Sylvia, som er en ca. 28 årig slank (polsk ?), pæn, langhåret brunette med pæne, men kunstige lidt for hårde bryster og Tania en ca. 40 årig slank, lidt kedelig, men sød lysblond Ukrainer.

Til at starte med var vi vel kun en 3 - 4 mænd og en af mændene tog Sylvia med ind ved siden af, Sandra tog sig lidt efter af en anden af stamkunderne - en lidt bodybuilderagtig type med stor mave og tykke overarme - begge par kom imidlertid hurtigt tilbage (generelt var det nogle hurtige ture og vel også derfor flere af mændene kunne så hurtigt igen) og så spurgte Tania om hvem der nu skulle have en tur og jeg var da hurtig til at melde mig, da jeg ikke syntes hun var helt dum. Hun var imidlertid ikke meget for at kæle og ville have mig til at ligge på ryggen, så hun kunne give mig gummi på og sutte lidt, inden hun mente at det nu var tid for mig at hoppe på hende, men det var jeg ikke klar på endnu og satte mig op på hendes bryst, så hun kunne få lov at sutte noget mere. Det blev nu ikke til det helt vilde, før hun ville have den bagfra, men det gik ikke og jeg tog hende så fra siden et stykke tid, men hun var ikke så nem at få til ligge rigtigt og hun ville derfor give et Handjob. Silvia var i mellemtiden gået igang med en ung fyr ved siden af, som imidlertid hurtig var færdig og nu kom hun over og hjalp til - hendes Handjob var noget bedre og jeg havde nu 2 par bryster at kramme så efter et passende stykke tid fyrede Silvia kanonen af.

Der var nu kommet et par fyre til - også hovedsagelig stamkunder, som også fik ture efterhånden med damerne. Nu var der en lille pause og Sandra ville nu bestemme hvem der skulle gå med hvem og sagde at nu skulle fyren, som sad ved siden af mig tage en tur med Tania og jeg skulle tage en tur med hende fordi: "du stehst auf grosse Brusten" - hun havde åbenbart kigget mig lidt ud :D . Det skete nu ikke, men fyren ved siden af fik sin tur med Tania og de andre fyre tog endnu 1 eller 2 - 3 ture med damerne på skift.

Efter et par timer kom Sandra ind i stuen og pegede os alle ud en efter en: "Du bist flach, Du bist flach ....usw., - Dann nehmen wir ein Bier" og så hev hun en stribe øl frem fra bunden af køleskabet, som ellers var fyldt med dansk vand og cola til fri afbenyttelse.

Så sad hun og fortalte røverhistorier som f.eks den om manden og sønnen, der begge engang var kommet til hendes Gangbangparty. Faren havde spurgt sønnen hvad han lavede der, for han havde jo en kæreste - "Du hast ja aber Mutter", havde sønnen svaret igen. Ja, jamen han var kun kommet for at kigge, svarede faren og så havde de begge 2 bare siddet og kigget med korslagte arme.

Eller den om damen, der var begyndt hos hende, fordi hun ikke kunne få husholdningspengene, hun fik af sin mand til at slå til - så var manden dukket op og han plejede at komme flere gange i ugen og alle pigerne kendte ham. De blev skilt.

Nå, så var det tid til endnu nogle runder til udover at kigge fjernsyn, snakke og fortælle historier - jeg tror flere af mændene var oppe på 4 - 5 runder. Jeg var ikke helt klar endnu, men Sandra må åbenbart have bemærket at jeg var begyndt at kigge lidt ekstra på hende, så pludselig spurgte hun: "Willst du nochmals Sex haben?" Ja, det kunne jeg jo ikke benægte, så os ind ved siden af, hvor hun lagde sig på sengen, medens jeg satte mig ved siden af på knæ, så hun efter at have monteret et gummi kunne give mig et rigtigt frækt blow. Så ville hun have den op mellem brysterne, hev gummiet af og tog et nyt, som hun bed spidsen af og monterede rundt om mine nosser og pik, så jeg var godt strammet op. Spillede mig rigtig godt, medens hun af og til spyttede mig lidt på spidsen for at gøre det rigtig frækt og lækkert, indtil hun bad mig om selv at spille den af over hendes bryster og hun kiggede mig intenst i øjnene og spillede frækt med tungen imens, stak en finger i røven på mig og legede med mine nosser, indtil jeg bare måtte smide safterne over hendes bryster :D

Efter et bad, pakkede Sandra nu hurtigt sammen og da jeg ville give hende et knus til farvel, fik jeg en rigtig tungeslasker og spurgte om jeg ikke kom igen i næste uge :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Underholdende beretning, det ser desværre ud som om siden ikke er der længere.

Nej, hun har desværre valgt at stoppe og nu er der vist kun alm. bordel på adressen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...