Hop til indhold

malii og nadie

Featured Replies

Skrevet
  • Author
lidenskabogvarme skrev, for 5 timer siden:

Jeg troede ellers, at Malii var hjemme i Thailand i øjeblikket - er hun i Danmark ? og i givet fald hvor ?

Du har forkert årstal der min ven, vi er i 2017

• 2 months later...
  • Svar 55
  • Visninger 37k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Ja så blev det sgu jul alligevel, fik i formiddag fordoblet mine oplevelser med Ladyboys da jeg besøgte MaLii på Rødovrevej. Jeg var der så tidligt, at hun ikke havde fået lagt makeup endnu, og så lig

• Det med at skylle eller faste er i hvert fald noget man bliver nødt til at have styr på, hvis man vil skal være sammen med en aktiv trans eller gp med påspændingsdildo osv. Faste er selvfølgelig

• Det var så lige et smut forbi Malii idag fredag. Denne gang havde hun make-up på og hun er nok den smukkeste shemale / ladyboy på markedet pt. Havde kun valgt 15 min og det var faktisk tid nok til en

Skrevet

er der nogen der ved om Malii kommer tilbage på et tidspunkt?

Skrevet

Nogen der kan fortælle (evt i PM) hvordan parkerings forholdene er der hvor nadie er? (er på besøg i kbh snart).

Behøver ikke en adresse som sådan, bare om det er til at komme til at parkere nogenlunde i nærheden, eller om jeg skulle besøge en anden, har jo prøvet Malii i Århus, og lyder til Nadie er nice :)

Skrevet
mewp skrev, for 21 minutter siden:

Nogen der kan fortælle (evt i PM) hvordan parkerings forholdene er der hvor nadie er? (er på besøg i kbh snart).

Behøver ikke en adresse som sådan, bare om det er til at komme til at parkere nogenlunde i nærheden, eller om jeg skulle besøge en anden, har jo prøvet Malii i Århus, og lyder til Nadie er nice :)

Der er gode parkeringsmuligheder ganske tæt på der hvor Nadie opholder sig. Der er en lille parkeringsplads indenfor 50 m, og skulle den være fyldt er der en villavej med masser af plads. Du kommer til at gå max 100 m.

Nadie er supernice!

Edit: Forudsat at hun stadig er der hvor hun var for en måned siden.

Redigeret af juipui

Skrevet

Tak, så må det blive en tur med hende :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.