Hop til indhold
Fynbo

Skær det lige ud i pap

Recommended Posts

for mig :grin: Hvordan forgår det, i div klubber og lign.

Vi er 2 kammerater som vil udvide vores sexuelle horisont lidt. 

Betaler man et engangsbeløb, og alt er fridt. Eller betaler man entre, og så hver enkelt pige for hvad man nu finder ud af med hende..

Nogle steder i vil anbefale og evt til hvilke priser :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynbo skrev, for 3 minutter siden:

for mig :grin: Hvordan forgår det, i div klubber og lign.

Vi er 2 kammerater som vil udvide vores sexuelle horisont lidt. 

Betaler man et engangsbeløb, og alt er fridt. Eller betaler man entre, og så hver enkelt pige for hvad man nu finder ud af med hende..

Nogle steder i vil anbefale og evt til hvilke priser :cool:

Flattrate = engangsbeløb

FKK = entre + pr. ½ time til pigen + evt. ekstras (bemærk stedernes prislister)

Der findes jo et hav af klubber, men i Hamburg kan jeg f.eks. anbefale Fantasy Lounge, hvor I ikke bliver ruinerede - se denne tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/47371-sexclub-hamburgdk/#comment-384113

og FKK Harmony, hvor € 500,- er et godt udgangspunkt for en glad aften:  http://www.saunaclub-harmony.com/

Gider I ikke køre så langt er det mest oplagte: P-clubben i Flensburg: http://en.the-pclub.de/

En forholdsvis lille klub, men et godt sted at starte og pigerne er både flotte og piv-frække - desværre lidt dyrere i drift end i klubberne længere sydpå, men I sparer benzin, køretid og evt. overnatning - og entreen er kun € 25,- i form af et klippekort til forbrug i baren.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil altid anbefale I får den store tur på de rigtige FKK. Det bliver en oplevelse for livet.

De steder Jernsvinet nævner er ikke rigtige FKK klubber, hvor pigerne vimser rundt nøgne.

http://www.fkk-oase.de/

http://www.fkk-sharks.de/

http://www.fkk-world.de/

Sharks og World er PT mine favorit klubber, har lige været afsted i 4 dage til julebal i nisseland, og spørg ikke hvad budgettet var på, men det var en vild tur med 3kanter mv. :D

Her betaler man entre plus per pige per ½time. Og man kan forlænge med de piger man har lyst til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 1 time siden:

De steder Jernsvinet nævner er ikke rigtige FKK klubber, hvor pigerne vimser rundt nøgne.

Nu er det jo ikke alle, der kan få tid, råd/firmaet til at betale for opholdet mv. og lejlighed til at bruge flere dage på en tur til NRW ;-) - og kammeraterne skal vel starte et sted, hvor det ikke er alt for voldsomt? - første gang kan selv P-club være rigeligt og jeg har på Harmony oplevet en gruppe midaldrene danske herrer, hvoraf flere i gruppen, som ikke havde prøvet noget lignende før, vist syntes at 1 tur med pigerne var mere end rigeligt og hurtigt forlod klubben :roll:

Desuden er pigerne på Harmony helt nøgne hver fredag og på P-club, optræder flere af pigerne ofte bundløse og/eller efterlader kun lidt til fantasien og går gerne nøgne med i saunaen, jacuzzien (om sommeren) mv.

Jeg har selv  for 2 mdr. siden været på FKK-Acapulco - og ja det var da en stor oplevelse, men var så forbi P-club på vejen hjem og fik her en af turens frækkeste oplevelser - så jeg synes ikke en længere rejse, flere rejseudgifter og en stor klub med mange piger, er en garanti for større og bedre oplevelser.

Jeg var desuden netop på P-club i sidste uge - og her var der op mod 15 piger at vælge imellem - og der var vel kun 3, jeg ikke på en eller anden måde følte mig tiltrukket af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Nu er det jo ikke alle, der kan få tid, råd/firmaet til at betale for opholdet mv. og lejlighed til at bruge flere dage på en tur til NRW ;-) - og kammeraterne skal vel starte et sted, hvor det ikke er alt for voldsomt? - første gang kan selv P-club være rigeligt og jeg har på Harmony oplevet en gruppe midaldrene danske herrer, hvoraf flere i gruppen, som ikke havde prøvet noget lignende før, vist syntes at 1 tur med pigerne var mere end rigeligt og hurtigt forlod klubben :roll:

Desuden er pigerne på Harmony helt nøgne hver fredag og på P-club, optræder flere af pigerne ofte bundløse og/eller efterlader kun lidt til fantasien og går gerne nøgne med i saunaen, jacuzzien (om sommeren) mv.

Jeg har selv  for 2 mdr. siden været på FKK-Acapulco - og ja det var da en stor oplevelse, men var så forbi P-club på vejen hjem og fik her en af turens frækkeste oplevelser - så jeg synes ikke en længere rejse, flere rejseudgifter og en stor klub med mange piger, er en garanti for større og bedre oplevelser.

Jeg var desuden netop på P-club i sidste uge - og her var der op mod 15 piger at vælge imellem - og der var vel kun 3, jeg ikke på en eller anden måde følte mig tiltrukket af :)

Jeg kender din holdning og du kender min holdning, jeg startede med springe ud på dybt vand (dvs på de store FKK'er) og lærte hurtigt at svømme, andre vil starte på lavt vand... vi udtrykker begge vores holdninger og det er op til brugerne (TS) at vælge hvad de vil.

Jeg har lige mødt en pige på Sharks, som har arbejdet på P-club, en ret underholdende samtale vi fik og hun fortalte mig lidt insider viden om P-club :D hun skulle videre og kommer aldrig tilbage til P-club. Hun kunne tjene flere penge i de store klubber. Jeg knaldede hende selvfølgelig :D

Det er en større oplevelse hvis man kan håndtere oplevelserne og pigerne. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge

Jeg synes pigerne ser godt ud, men de er slet ikke min smag, da jeg er til mørke piger med røv! Der har været nævnt en klub med latinaer, men husker ikke navnet? 

Vh

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...