Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Så fik jeg mødt den frække NajaP.

Hun tilbyder leg med fantasi og roller og ønsker det pirrende element ikke at vide hvem man er ligesom hun ikke ønsker at vide noget den anden vej.

Legen vi legede var wham bam thank you mam med et lille tvist, som jeg holder for mig selv.

Jeg ved reelt ikke hvad der er op og ned omkring setup med den dejlige NajaP og det er mig også ligegyldigt.. jeg leger med og det virker autentisk

NajaP og jeg mødtes på et toilet og jeg skulle skrive når jeg var der så ville hun komme ud... og hun tænder på legen, hun tænder på det setup.. hun er dejlig våd med det samme jeg tvinger trusserne af hende og hun lader sig føre.. hun giver efter for berøringer og hun kan lide at man i parringsdansen, viser man er mand.....

Hendes priser er kun faste, når hun har en lejlighed hun modtager i og ellers kom med et bud...

Mit bud var for det leverede var helt fair... men ikke billigt.

så opsummeret tænder man på fræk sex med en meget fræk kvinde med et tvist af setup / private gøremål etc. ja så kan man roligt sende hende et bud..

behandel hende pænt. Jeg ville sindsygt gerne byde NajaP op til dans igen, men det sker nok ikke. Mest fordi rammerne omkring at mødes hemmelige steder og snige sig til at tømme pikken i en liderlig, forsømt og gift frue, i min verden ikke harmonere med købesex.. det bliver frækkere for mig uden penge da man så rigtig leger med djævlen... så mindgamet mangler et tvist for mig men NajaP er så utrolig fræk og dejlig at hvis det tænder jer at lege det mindgame kvinden vil lege så tvivl ej og skriv til hende med et bud...

i får dejlig sex med en kvinde med former og hun har de frækkeste øjne og en ægte liderlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kronos skrev, 1 time siden:

Jeg ville sindsygt gerne byde NajaP op til dans igen, men det sker nok ikke. Mest fordi rammerne omkring at mødes hemmelige steder og snige sig til at tømme pikken i en liderlig, forsømt og gift frue, i min verden ikke harmonere med købesex.. det bliver frækkere for mig uden penge da man så rigtig leger med djævlen.

Ja, men hvor ofte tror du lige, du som almindelig mand, kan gå ind i Bilka, få kontakt med en gift og forsømt frue og få hende lokket med ud på toilettet til lidt casual sex, uden at det koster noget? Jeg synes setuppet er megafrækt og betalingen er bare et bevis på, at man har en sikker aftale, så man uden at blive nervøs, kan koncentrere sig om at få det bedste ud af det - og også gøre det lidt ekstra frækt, så pigen også får noget ud af det :)

Det er ikke mit indtryk at NajaP75 som sådan mangler penge, men at beløbet mere er hendes leg og et bevis for hende på, hvormeget man værdsætter hendes exceptionelle tilbud, som du ikke sådan lige støder ind i :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har intet sagt om Dette jernsvin.

Hvad jeg kan og gør var ikke trådene formål.

Det er muligt at finde en elskerinde til hemmelige møder.

Men hvis man tænder på dette setup Hun tilbyder så har hun min varmeste anbefaling.

Redigeret af kronos

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Men jernsvin hvis du har været hos hende kunne du så ikke berige os med en anmeldelse af dit besøg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
kronos skrev, for 15 timer siden:

Så fik jeg mødt den frække NajaP.

Hun tilbyder leg med fantasi og roller og ønsker det pirrende element ikke at vide hvem man er ligesom hun ikke ønsker at vide noget den anden vej.

Legen vi legede var wham bam thank you mam med et lille tvist, som jeg holder for mig selv.

Jeg ved reelt ikke hvad der er op og ned omkring setup med den dejlige NajaP og det er mig også ligegyldigt.. jeg leger med og det virker autentisk

NajaP og jeg mødtes på et toilet og jeg skulle skrive når jeg var der så ville hun komme ud... og hun tænder på legen, hun tænder på det setup.. hun er dejlig våd med det samme jeg tvinger trusserne af hende og hun lader sig føre.. hun giver efter for berøringer og hun kan lide at man i parringsdansen, viser man er mand.....

Hendes priser er kun faste, når hun har en lejlighed hun modtager i og ellers kom med et bud...

Mit bud var for det leverede var helt fair... men ikke billigt.

så opsummeret tænder man på fræk sex med en meget fræk kvinde med et tvist af setup / private gøremål etc. ja så kan man roligt sende hende et bud..

behandel hende pænt. Jeg ville sindsygt gerne byde NajaP op til dans igen, men det sker nok ikke. Mest fordi rammerne omkring at mødes hemmelige steder og snige sig til at tømme pikken i en liderlig, forsømt og gift frue, i min verden ikke harmonere med købesex.. det bliver frækkere for mig uden penge da man så rigtig leger med djævlen... så mindgamet mangler et tvist for mig men NajaP er så utrolig fræk og dejlig at hvis det tænder jer at lege det mindgame kvinden vil lege så tvivl ej og skriv til hende med et bud...

i får dejlig sex med en kvinde med former og hun har de frækkeste øjne og en ægte liderlighed.

Tak for fin anmeldelse ;)

Det var super frækt og dejligt. Jeg nød det  og ville aldrig lave den slags møder for pengenes skyld, de er bare mit "tvist" på legen. Glæder mig at du kunne mærke det "ægte" i spillet .

Måske vi ses igen...? 

Kærligst

Naja

Redigeret af NajaP75

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Knaldhætten skrev, for 5 minutter siden:

Hmmmm ... så begyndte bukserne sgu da at stramme lidt :grin:

Hjælper dig genre af med dem ? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kronos skrev, for 15 timer siden:

Men jernsvin hvis du har været hos hende kunne du så ikke berige os med en anmeldelse af dit besøg 

Det ville jeg meget gerne,.men NajaP75 holder til i Kjøwenhavnsområdet - og jeg bor i Jylland - men skulle der være en pige i det midtjyske, der er frisk på et lignende setup - må de meget gerne sende en PB :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

men skulle der være en pige i det midtjyske, der er frisk på et lignende setup - må de meget gerne sende en PB :)

Hende her     sm154.gifsm154.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
NajaP75 skrev, for 24 minutter siden:

Hjælper dig genre af med dem ? ;)

Kan jeg stille mig i kø? Der blev også pludselig plads-mangel i bukserne her :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Argent skrev, for 2 minutter siden:

Kan jeg stille mig i kø? Der blev også pludselig plads-mangel i bukserne her :D

Stil dig endelig i kø ;) The more the merrier :-D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sidder og blir ved med at tøve her med tanken om der dukker 3 skaldede fyre op i stedet. skrev faktisk til dig tidligere men blev forhindret og turde heller ikke helt springe ud i det. men nu kom der en anmeldelse, det hjælper på det. ka være jeg gør det når der er samlet mod til at vlre 100% sikker på der dukker en kvinde op :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis det er din eneste bremse i forhold til najap så behøver du ikke holde dig tilbage...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...