Hop til indhold
Gæst

Footjob

Recommended Posts

Gæst

Hej!

Har leget med tanken om at prøve et footjob - nogen der kender nogen som giver det? Og som har smukke fødder? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender intet som helst til foot-jobs, så ved ikke om det er noget de tilbyder, men de følgende har ihvertfald smukke fødder:

Trine Tease

Kimora (fra pussy galores)

Kia (fra pussy galores).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

To Electric

Good evening, 

i was really friendly and nice to you until you started to talk about money, apartment, pimps.... And when you asked me if I'm afraid of pimps and if they kidnap me :o .... That point I asked you "can we just stop talk about this?".  I think this topic is not normal... Ans you asked abnormal things... 

You wanted a position what I don't prefer because I cannot do that for long time, but I told you we can do. You became rude and prim after I pleased you to stop talk about that things, so I was also 'cold' with you... Thats all ;)

have a nice evening

:*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UngFrækFyr

Har hørt noget om Jennifer fra Romantica bl.a. Skulle have et par små søde fødder vidst nok :-):-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UngFrækFyr skrev, for 19 minutter siden:

Har hørt noget om Jennifer fra Romantica bl.a. Skulle have et par små søde fødder vidst nok :-):-) 

Små er de i hvertfald.. Hehe.. Str 33.. Og jeg har da svunget dem under seksuel samvær før dog mest hen over hovedet.. Altså det øverste.. Hahaha.. Men jeg har givet et footjob et par gange også.. Om jeg er god til det skal jeg ikke kunne svarer på.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UngFrækFyr
JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden:

Små er de i hvertfald.. Hehe.. Str 33.. Og jeg har da svunget dem under seksuel samvær før dog mest hen over hovedet.. Altså det øverste.. Hahaha.. Men jeg har givet et footjob et par gange også.. Om jeg er god til det skal jeg ikke kunne svarer på.. 

Hihi! Kunne da være man skulle svinge forbi dog på et tidspunkt! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 2/4/2017 at 20:57:

Små er de i hvertfald.. Hehe.. Str 33.. Og jeg har da svunget dem under seksuel samvær før dog mest hen over hovedet.. Altså det øverste.. Hahaha.. Men jeg har givet et footjob et par gange også.. Om jeg er god til det skal jeg ikke kunne svarer på.. 

For pokker, Jenn'! Nu er jeg nødt til at kigge forbi :D. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 6/4/2017 at 12:42:

20,5 cm, altså som størrelsen på en god pik. :P:D

20,5 cm - piece of cake :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UngFrækFyr

Hiver lige denne frem igen :-) har tid onsdag til at besøge en flot pige med lækre fødder ;-) hvem skal jeg besøge??? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...