Hop til indhold
Dressmann

20 årig dansk pige i Roskilde fra Tirsdag

Recommended Posts

Guest RasmusL

Hun plejer at kalde sig noget andet og være i Lyngby området og kun tage imod mænd over 35. så vidt jeg husker

Har overvejet at besøge hende nogle gange. ser frem til din anmeldelse :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey

Hun frister også MEEEGET her :-)

Hvis en lægger vejen forbi og kan sige OK - så er jeg KLAR :-)

Men på en eller anden måde virker den lidt spøjs.....for godt til at være sandt.....på en eller anden måde..

 

 

Redigeret af Norbert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Pigen er ægte nok, OM det er hendes billeder, det tvivler jeg lidt på.. HVIS det er, så har hun taget på siden, ikke at hun er fed eller sådan, men en del mere på hofterne, lidt "længere" bryster, og lidt større "delle" på maven..

Men, hun kunne godt være 20'ish .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TboneDK skrev, for 2 minutter siden:

Pigen er ægte nok, OM det er hendes billeder, det tvivler jeg lidt på.. HVIS det er, så har hun taget på siden, ikke at hun er fed eller sådan, men en del mere på hofterne, lidt "længere" bryster, og lidt større "delle" på maven..

Men, hun kunne godt være 20'ish .. 

Du har besøgt pigen?? Kan du afslører lidt mere om hende? Er sexen god, eller er det maskin-agtigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun gav et ok, ikke mere, blow .. Hun er selv vild med at ride, men knepper gerne i andre stillinger.

Det var so-so - ikke fantastisk, men heller ikke dårligt - tror ikke jeg kommer igen, lidt sådan "Been There, Done that"-agtigt ...

Pigen, er nu meget sød, snakkende og venlig, men lidt sådan "brøndby"-agtig tøs ;-)

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm - fake pics er altså et "turn-off". Har en aftale i morgen ;-)  - men måske jeg skal aflyse?
Eller endnu bedre - "forlange" en pic, som er nyt og en form for "ægthed"s-faktor.

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL
TboneDK skrev, for 1 time siden:

Pigen er ægte nok, OM det er hendes billeder, det tvivler jeg lidt på.. HVIS det er, så har hun taget på siden, ikke at hun er fed eller sådan, men en del mere på hofterne, lidt "længere" bryster, og lidt større "delle" på maven..

Men, hun kunne godt være 20'ish .. 

Den store tatto over hendes ene knæ fortæller vel om billederne er ægte? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
nuhok skrev, den 16/12/2015 at 05:23:

Jeg spurgte om det blev billigere med gummi, som det så ikke gjorde

He he . tror klart det bliver billigere i længden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

SKAMMER MIG OVER AT DENNE ANNONCE ER BLEVET INDRYKKET I MIT NAVN,OG DET KUN FOR AT HJÆLPE EN UNG PIGE.DET ER GÅET HELT GALT, PIGEN ER SKIDE SØD, MEN MEGET BESVÆRLIG EN RIGTIG PRIMA DONNA MED NYKKER OG DET HELE.

HUN ER BARE IKKE TYPEN DER HAR "KUNDE HJERNE" OG HUN ER IKKE SØD VED KUNDER OG HAR HELLER IKKE VÆRET DET VED MIG, DER HAR PRØVET AT HJÆLPE HENDE.

BROK BROK BROK,OGSÅ OVERKUNDER, SÅ VAR PIKKEN FOR STOR, SÅ VAR DEN FOR LILLE, SÅ KOMHAN FOR HURTIGT , JA HELE VEJEN IGENNEM.

NU ORKER JEG IKKE MERE MED DENNE MIRA, NU MÅ HUN SEJLE SIN EGEN SØ OG FINDE SINE EGNE KUNDER OG GÆSTER OG IKKE ØDELÆGGE MIT RY OG RYGTE

GOD AFTEN TIL ALLE HÅBERIKKE I TAGER DETTE ILDE OP OG DØMMERMIG NEGATIVT GRUNDET DETTE.

P.S MANGE HAR BETVIVLET HENDES ÆGTHED,DET ER DER INGEN GRUND TIL HUN ER "REAL" OG EN FLOT FLOT PIGE






Hermed en enestående chance for at møde dejlige DANSKE MIRA
MIRA er 20 år, hun er glat og udstyret med naturlige G skåle ( G 70 i bh ).

MIRA tilbyder møder , hvor vi slikke og sutter og ender med at kneppe i forskellige stillinger UDEN GUMMI.

Du må eksploderer og sprøjte oppe i MIRA, dog sluger MIRA ikke sæd

dette koster 1.500 kroner og prisen kan ikke diskuteres.

MIRA tager i mod dig i en fræk bh og en lille sart blonde g-streng

MIRA sender IKKE flere FOTO, og er ikke til flere mænd på samme tid.

skriv hvis du er seriøs på : [email protected]

dett er er IKKE en fake annonce hvor der kræves forudbetaling og andet "morsomt", men en seriøs annonce

SKRIV I EMNEFELTET HVAD TID DU ØNSKERAT KOMME

MIRA Er den pige du altid har drømt om at sexe med, men aldrig har opnået.

det ser ud til at butikken er lukket.

Bricklayer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Er jeg den eneste der synes at Bricklayers indlæg er meget selvmodsigende ??

Skulle en moderator måske få lidt styr på dette "nye" medlem ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borntofly skrev, for 2 timer siden:

Er jeg den eneste der synes at Bricklayers indlæg er meget selvmodsigende ??

Skulle en moderator måske få lidt styr på dette "nye" medlem ?

Han citerer fra annoncen - direkte.

Konkluderer med at "det ser ud til butikken er lukket".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle 

har lige været forbi

det kan godt være lidt svært at få kontakt men her ægte nok og det er foto også, selve behandling er ok men heller ikke mere og ja er til UG og man kan fyre sine opsparet dråber af i hende 

futte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
futteman skrev, for 43 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/198929  hun her flere profiler  men det forgår på mail

Billederne er noget lidt andet end på hendes første annonce hvor en stram krop med meget faste bryster blev brugt som blikfang ;) Tror jeg springer over når der er så voldsom divergens på de billeder der bliver brugt:/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Borntofly skrev, for 5 timer siden:

Billederne er noget lidt andet end på hendes første annonce hvor en stram krop med meget faste bryster blev brugt som blikfang ;) Tror jeg springer over når der er så voldsom divergens på de billeder der bliver brugt:/

De sidste billeder (de nye) viser hende, som hun faktisk ser ud ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

OK billeder - de sidste

Hvis der så kunne falde lidt mere ro over det hele... 

Så er jeg frisk på at besøge hende i det nye år

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
TboneDK skrev, for 4 timer siden:

De sidste billeder (de nye) viser hende, som hun faktisk ser ud ...

Så må jeg da sige at de første billeder hun brugte er noget misvisende. Der er jeg mest til piger hvor billederne bare er nogenlunde retvisende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Borntofly skrev, for 9 timer siden:

Så må jeg da sige at de første billeder hun brugte er noget misvisende. Der er jeg mest til piger hvor billederne bare er nogenlunde retvisende ;)

Enig, også derfor, jeg nævnte at hendes billeder IKKE passede, da jeg var forbi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...