Hop til indhold

pris nedsættelse

Featured Replies

Skrevet

Skal da love for priserne falder på sex lige pt. Mon det fordi det jul 

Skrevet

Hvor har du observeret det? 

Skrevet

Ja! I glemmer nærmest os, fordi konen skal have en stor julegave, så I kan få fred resten af året. :D 

Skrevet
Rejsenetvaerk skrev, for 5 minutter siden:

1/2 pris :wink:
Dalle Valle = 1/2 pris, og det gælder også på Amager.
Lørdag, søndag, mandag og tirsdag fra 16-22 er der halv pris på alle retter i menukortet (gælder ikke buffeten, fast pris 119 kr.).
http://www.cafedallevalle.dk/amager.aspx

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Rejse, hvad filan har Dalle Valles menu at gøre med sex? :D

Redigeret af PrinceCharming

Skrevet

Der blev spurgt efter hvor dallevalle havde observeret at prisen var faldet på sex, og da mad hos mig altid rimer på sex, fandt jeg et godt tilbud :rolleyes:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Hvis vi nu bruger alle julepengene, på tilbud fra dejlige glædespiger fordi priserne går ned. Så for kvindfolkene derhjemme ikke deres gaver, Og kunne jo nok, finde på at forlange ubarmhjertig sex som kompensation/straf. Alt efter hvordan man ser på det :D

Skrevet

Jeg er sgu ikke for fin til billig Fisse!!!!!!!!!!!!!

Men den ovenud fantatiske dejlige vidunderlige Courtisane jeg skal besøge i morgen kører fandeme ikke med Juletilbud :? Ja weekenden byder heller på juletilbud når Havnebumsen bliver plukket for vildt….

Så meget for faldende priser :mad: gælder sgu ikke for Havnebumsen!!!! øv….. min miserable økonomistyring kunne ellers godt bruge nogle søde nissepigers godmodighed.

Skrevet
troldmanden skrev, den 13/12/2015 at 14:58:

Hvor har du observeret det? 

F.eks. her : 

Alice der annoncerer her på EG, næsten tyske priser...

If you looking for high quality service from high class girl in maximal hygiene, cleannes and discetion then I'm your best choice.

1hour -> 1100kr only in December

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.