Hop til indhold
Rejsenetværk

Samling af de skrivelystne

Recommended Posts

Kære venner

Jeg selv, og en del med mig har i en årrække rejst til Tyskland for at besøge FKK klubber, og endnu flere med os har et ønske om at vi kan få et tilbud i Danmark, hvor vi kan få en FKK lignende oplevelse.

Ud af det blå, med kort, også for kort varsel tilbyder Mon Cherie nu 3 sådanne arrangementer, kun med 1 uge imellem, mandag 14/12, 21/12 og 28/12.

Som noget helt nyt vil Mon-cherie byde dig velkommen til mens night out mandag d.14 dec.fra 16-23 
Startet af Mon-Cherie, mandag klokken 20:39
https://www.eroguide.dk/forum/topic/47146-som-noget-helt-nyt-vil-mon-cherie-byde-dig-velkommen-til-mens-night-out-mandag-d14-decfra-16-23/

Det er et flot, men også et vovet initiativ, hvor jeg håber at pigerne og stedet mere ser det som en investering i, i bedste fald at kunne opnå en omtale og en interesse, der kan hjælpe til at arrangementet kan udvikle sig til, at flere gæster kan give pigerne større omsætning, end den omsætning der kan forventes til 5 piger over hver af 3 hurtige arrangementer?

For er pigerne helt afklaret med det, så tror jeg at max opmærksomhed i forum på Eroguide.dk, kan drive intereressen frem, sådan at der også kan kommme økonomi i initiativet, hvis de gentager det ind det nye år 2016.

Der er ingen tvivl om at med 5 Mon Cherie piger, og måske i snit 15 mænd +/- til hver af de 3 arrangementer, så vil vi mænd kunne se frem til en himmelsk oplevelse, det kan ingen garantere på forhånd, men jeg kan vanskeligt forestille mig andet, og glæder mig personligt til at deltage mandag den 21/12 :)

Men i et 2016 perspektiv, set i relation til en langsigtet bæredygtig økonomi, så kan en gennemsnitlig deltagelse af kun ca 15 mænd, selvfølgelig ikke give en høj nok gennemsnitlig omsætning til hver af 5 deltagende piger - medmindre at man opnår et publikum, hvor mange nok køber 2 eller fler sceancer under besøget, for des flere der gør det des færre mænd kan bære arrangementet økonomisk.

Det er jo også en kæmpe fordel for pigerne, den at ikke alle mændene forsvinder ud af døren straks de har haft sex 1 gang, men nogle samler lige kræfter et par timer, og køber en omgang til, før turen går hjemover.

Men som jeg ser det, så skal der nok 25 - 30 mandlige besøgende til, for at et jævnligt tilbud, som det arrangement Mon Cherie nu afholder 3 af i hurtig rækkefølge, det kan hænge sammen økonomisk?

Min egentlige pointe

Ovenstående udgjorde indledningen til mine betragtninger over udviklingen, inden for nichen sexparty og gangbang, indenfor de seneste 10 år+

Vi oplevede en årrække hvor genren havde sin storhedstid, hvor særligt Seduction Girls og Pussy Galores var de 2 absolut førende party klubber, men hvor også Fanny Hill på Islands Brygge, og af og til SMS Planet på Lyngbyvej gjorde sig stærkt gældende.

Kendertegnende for publikum i denne periode, var at der nærmest hver gang også deltog aktive brugere fra Venuslogen og Hedomax, der med stor lyst skrev anmeldelser af deres deltagelse i sexparty eller gangbang, samt bidrog engageret i en ofte lang, men konstruktiv trådudvikling efterfølgende for hver anmeldelse.

Det er klart at denne synergi mellem at steder og piger arrangerede disse events, og at mændene efterfølgende bidrog til at deres arrangementer opnåede maksimal opmærksomhed, i så langt tid som muligt efterfølgende, denne synergi medvirkede til, både at styrke steder og pigers brand i markedet, som at det bidrog til at der vedblivende både ville deltage nok mænd, og at de ville lægge nok omsætning til de nye arrangementer, der altid i denne periode efterfulgte rækken af forrige succeser.

Sådan er det desværre ikke længere når nogle af de selvsamme top steder og top piger, de igen arrangerer noget, som de tidligere havde så stor succes med.

( Dermed ikke skrevet at de ikke længere har succes, for det har de sikkert nok når de stadig gør det for det publikum de har til det )

Min iagttagelse er at det publikum der nu deltager i disse arrangementer, det udgøres tilsyneladende helt primært af mænd der alene deltager for at være med, betaler for oplevelsen, men uden at de har nogen interesse i at skrive om deres oplevelse efterfølgende i forum på Eroguide.dk

Det er på ingen måde en kritik, slet ikke, og først og fremmest kommer vi alle for at få den gode oplevelse, som vi gerne vil betale prisen for.

Men som jeg ser det, så har vi brug for at genopfinde et netværk af mandlige deltagere i de niche arrangementer, som vi bliver inviteret til at deltage i, som samler sig om, at når vi deltager, så skriver vi også den anmeldelse efterfølgende i forum på Eroguide.dk af vores oplevelse.

Hvis vi gør det, og hvis vi bare deltager 1 - 3 fra netværket hver gang, ja så tror jeg at vi kan bidrage til at fremme en udvikling, hvor steder og piger får mere og mere lyst til at tilbyde flere og flere forskellige niche arrangementer, som et muligt alternativ, både til at være nødt til at rejse til Tyskland, og at måtte nøjes med den ramme om købesex, der tilbydes på bordellerne til daglig.

Præcisering

Hvis nogle nu sidder tilbage med et indtryk af, at jeg opfordrer til at skrive rene positive anmeldelser, rene reklameindslag, hvis de følger min opfordring, så tager de fejl.
Det er den værste bjørnetjeneste nogle kan gøre pigerne, for så mister vi selv troværdighed, hvis læserne sidder med et sådant indtryk af aktive skribenter.

Skriv nøjagtig det du selv føler og kan stå inde for, men når der er tale om etablerede velrenommerede klinikker og piger, ja så har de også et renomme, hvor de allerede har det gode ry for at yde god service, så jeg er sikker på at der er plads til at vi kan være konstrutivt uenige, og at vi kan føre nuancerende dialoger, der samlet set kun vil kunne styrke chancen for at vi i 2016 får flere gode tilbud om at deltage i events.

Jeg personligt har så ikke fokus på de velkendte sexparties og gangbangs, omend jeg ikke kan udelukke egen fremtidige deltagelse, skulle jeg blive særligt fristet, men min helt overordnede interesse, den er at vi får flere FKK lignende arrangementer i Danmark.

Derfor opfordrer jeg til at os der kan lide at skrive anmeldelser, vi holder os i kontakt med hinanden, for at se om en eller flere af os kan deltage, hver gang der afholdes et nyt spændende arrangement.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Rejse, jeg synes uendelig meget om dig!
Men jeg farer vild i din tekst, og jeg har endda læst den 3-4 gange fra ende til anden.

Dit budskab og opfordring er det dette: "Derfor opfordrer jeg til at os der kan lide at skrive anmeldelser, vi holder os i kontakt med hinanden, for at se om en eller flere af os kan deltage, hver gang der afholdes et nyt spændende arrangement."?

Og er der flere end det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Prince Charming

Hvis din korte opfordring, bedre end min lange kan tjene mit formål, så har du virkelig været en stor hjælp - tak :)

Men der består jo nogle årsagssammenhænge, der ligger til grund for min opfordring, og læser man dem med, så står måske klarere hvorfor, at der er behov for at der deltager aktive skribenter i arrangementerne, og ikke kun det at vi gerne må skrive de anmeldelser af arrangementerne, der ellers vil mangle.

Men uanset, jeg deltager hos Mon Cherie den 21/12, og skriver en anmeldelse, hvor jeg så håber at I er nogle andre der deltager den 14/12 og den 28/12, hvor så at I vil skrive en anmeldelse af jeres deltagelse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Rejsenetvaerk skrev, for 1 time siden:

Tak Prince Charming

Hvis din korte opfordring, bedre end min lange kan tjene mit formål, så har du virkelig været en stor hjælp - tak :)

Men der består jo nogle årsagssammenhænge, der ligger til grund for min opfordring, og læser man dem med, så står måske klarere hvorfor, at der er behov for at der deltager aktive skribenter i arrangementerne, og ikke kun det at vi gerne må skrive de anmeldelser af arrangementerne, der ellers vil mangle.

Men uanset, jeg deltager hos Mon Cherie den 21/12, og skriver en anmeldelse, hvor jeg så håber at I er nogle andre der deltager den 14/12 og den 28/12, hvor så at I vil skrive en anmeldelse af jeres deltagelse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Selv tak (Hvis jeg har været til hjælp).
Du kender min holdning til anmeldelser, men jeg skal overveje det ved fremtidige arrangementer :)

Til disse december arrangementer er jeg forhindret i at deltage, grundet arbejde, så mit håb er, at de bliver så succesfulde, at der kommer flere i begyndelsen af det nye år.
Men nu må vi se.

Tusind tak fordi du hjalp mig med at forstå!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Tjekkede lige ud hvad det var for nogle piger der er med til det party i morgen. Ja havde jeg muligheden for det så deltog jeg sku og med ekstra sku på. Men god fornøjelse til Rejse og andre der måtte deltage i et af de tre partys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den ‎13‎-‎12‎-‎2015 at 13:34:

 

Kendertegnende for publikum i denne periode, var at der nærmest hver gang også deltog aktive brugere fra Venuslogen og Hedomax, der med stor lyst skrev anmeldelser af deres deltagelse i sexparty eller gangbang, samt bidrog engageret i en ofte lang, men konstruktiv trådudvikling efterfølgende for hver anmeldelse.

 

 

Undertegnede skriver selv gerne med mellemrum halv- eller hel-lange anmeldelser af nogle af de gangbang som jeg deltager i. Til gengæld er jeg relativt ny bruger af Eroguide, så jeg har aldrig læst de lange spændende tråde som Rejsenetværk omtaler. Det kunne være spændende at få lov til at se nogle af dem, men eftersom de pågældende sider er lukket, så må det vel næsten være udelukket at det kan lade sig gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, 1 time siden:

eftersom de pågældende sider er lukket, så må det vel næsten være udelukket at det kan lade sig gøre.

Lukket? - det tror jeg nu ikke - gå ind på Rejsenetværkets profil og se hans aktivitet https://www.eroguide.dk/forum/profile/8857-rejsenetvaerk/content/ - med over 3000 indlæg, skulle der vist være lidt at tage af - og så hører vi vist ikke mere til dig før til næste år :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Lukket? - det tror jeg nu ikke - gå ind på Rejsenetværkets profil og se hans aktivitet https://www.eroguide.dk/forum/profile/8857-rejsenetvaerk/content/ - med over 3000 indlæg, skulle der vist være lidt at tage af - og så hører vi vist ikke mere til dig før til næste år :)

Jeg beklager hvis jeg har udtrykt mig uklart, men jeg mente de lange tråde på Venuslogen og Hedomax, som Rejsenetværk henviser til i sit indlæg.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 21 minutter siden:

Jeg beklager hvis jeg har udtrykt mig uklart, men jeg mente de lange tråde på Venuslogen og Hedomax, som Rejsenetværk henviser til i sit indlæg.  

Jeg tror guldet er gået tabt, det var fra en svundet tid som Rejse nostalgisk refererer til, men vi kan skabe nyt guld på EG. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...