Hop til indhold
Livsnyderen

Frodige Ida i Hadsten - skøn oplevelse

Recommended Posts

Så tænker jeg at det må være tid til en lille anmeldelse igen.Jeg har længe ønsket at prøve Ida, da hun virker tilpas kinky for mig, samt at jeg godt kan lide fyldige piger.

Så tirsdag så jeg at hun var i Hadsten, og jeg ringede fra morgenstunden og fik at vide, at der ingen tidsbestilling var, men blot skulle dukke op og ringe. Som sagt så gjort, kl. 11 præcis var jeg på stedet, der ligger dejligt diskret og ugeneret. Jeg fik værelsesnummeret og Ida åbnede døren. Ida er fuldkommen som hun beskriver det, en høj, fyldig pige/kvinde, lyst hår og stor bred mås. Pengene skiftede ejer, 700 kr. for en halv time inklusive alt på menuen, og jeg blev lige sendt ud for at vaske pik. Så spurgte hun hvor meget hun måtte pille, og mit svar var: alt det du vil. Det første hun gjorde da jeg vendte tilbage var at kigge på min pik og sige, den må jeg smage på - også tog hun den ellers dybt i munden. Jeg lagde mig på sengen, hun suttede videre på pikken, og stak så en finger op i røven på mig, mens hun suttede løs. Efter et stykke tid tænkte jeg at nu måtte det være min tur, og jeg begyndte at slikke hendes glatte fisse. Hun bad mig stikke nogle fingre ind og fingerkneppe hende hvilket jeg selvfølgelig som den gentleman jeg er, gjorde. hendes røv fik også lidt en lille slikketur, hvorefter vi blev enige om at nu var det nok på tide at hun skulle kneppes i røven. på med kondomet også ellers igang med knepningen i røven, som var dejlig stram - og et par klask samtidig på ballerne blev det også til. Til sidst ville jeg komme hende i munden, og hun suttede mig helt tom. 

Alt i alt en dejlig oplevelse med en kvinde som jeg er 100% sikker på kan lide hvad hun arbejder med, og derfor giver en hel anden oplevelse end de piger der kun gør det for pengene.

Så er man til en skøn frodig pige/kvinde, så får Ida mine bedste anbefalinger.

Hun skal helt sikkert prøves igen. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

lækkert ...hun står højt på todo listen lyder til hun er til noget alsidigt....uhaa glæder mig allerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ida står også rigtig højt på min liste og efter og have læst din frækkert anmeldelse så er jeg bare endnu mere nysgerrig efter og opleve hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der flere der har besøgt hende i Hadsten? Er nysgerrig på om det er diskret. Bor tæt på området og ville nødig spottes af personer der kender mig. Nogen der har været der der kan berolige mig lidt inden jeg besøger Ida?

tak og god mandag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Lad os holde os til at stedet IKKE oplyses her igennem men man er velkommen til at sende en PM ;-)

Jeg har været ude af landet det meste af to år - men vil da lige give mit besyv med.....

Lige før min afrejse mødtes jeg med Ida i naturskønne omgivelser og fik den bedste omgang fransk jeg til dato har modtaget!!!! 

Det glæder mig at hun stadig er på banen... Jeg vil, så snart tiden er til det, bestille en tid, hvor jeg kan få mere end fransk - glæder mig Ida. .... Og drenge - jeg skal skrive en lille note om besøget...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonX skrev, for 12 timer siden:

Kommer du til Hadsten i morgen , Ida? :-)

Desværre nej. Jeg vender naturligvis tilbage i Hadsten til frække oplevelser men hvornår har jeg ikke planlagt men skriver herinde når jeg ved mere.:P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mick skrev, for 11 timer siden:

Jeg har været ude af landet det meste af to år - men vil da lige give mit besyv med.....

Lige før min afrejse mødtes jeg med Ida i naturskønne omgivelser og fik den bedste omgang fransk jeg til dato har modtaget!!!! 

Det glæder mig at hun stadig er på banen... Jeg vil, så snart tiden er til det, bestille en tid, hvor jeg kan få mere end fransk - glæder mig Ida. .... Og drenge - jeg skal skrive en lille note om besøget...

 

Du skal være så hjertelig velkommen igen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, den 9/12/2015 at 17:23:

Her er hendes profil på AL med mere info inkl. priser Liderlig fyldigmås https://annoncelight.dk/profile/Liderlig+fyldigm%C3%A5s

Link til hendes aktive AL annoncer kan du finde nederst på siden ovenfor.

Hun holder tilsyneladende også til i Løkken og Hjørring.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 13 minutter siden:

Her er hendes profil på AL med mere info inkl. priser Liderlig fyldigmås https://annoncelight.dk/profile/Liderlig+fyldigm%C3%A5s

Link til hendes aktive AL annoncer kan du finde nederst på siden ovenfor.

Hun holder tilsyneladende også til i Løkken og Hjørring.

Takker for linket.:x

Og for en ordens skyld vil jeg lige informere jer om at stedet jeg on and off kan træffes nær løkken eller andre steder generelt ikke har noget som helst med andre piger eller pimp at gøre. Jeg er selvstændig og ikke under andres vinger end mine egne;).

Kysss

Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 3. maj 2016 at 07:13:

Du skal være så hjertelig velkommen igen :wub:

Mange tak ;-)... Jeg regner med at kontakte dig for en tid i næste uge eller ugen efter.... Jeg forestiller mig en tur lidt alá den Livsnyderen fik, men mere om det senere.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville bare så gerne have at den dejlige Ida (hvor jeg dog fedter), ville lave et gæstevisit her i Trekantsområdet så vi andre Jyder også kan få "et skud" af Frodige Ida

mvh Dellepude (med krydsede fingre i håb om at hun hører min bøn ).8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nv Herre skrev, for 15 timer siden:

Hej Ida.

Hvornår planlægger du besøg i Hadsten igen?

Hejsa.

Som det ser ud nu bliver det enten onsdag eller torsdag i næste uge og holder længer åbent end normalt nu da det er såååå længe siden jeg har været der sidst og håber at se de vante samt nye dejlige mænd. 

Kys

Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 45 minutter siden:

Hejsa.

Som det ser ud nu bliver det enten onsdag eller torsdag i næste uge og holder længer åbent end normalt nu da det er såååå længe siden jeg har været der sidst og håber at se de vante samt nye dejlige mænd. 

Kys

Ida

Hvornår regner du så med at være i Saltum igen? Jeg glæder mig til at se dig efter 2 års pause... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mick skrev, for 10 timer siden:

Hvornår regner du så med at være i Saltum igen? Jeg glæder mig til at se dig efter 2 års pause... :-)

Hejsa Mick.

Jeg er tilbage privat diskret i sommerhuset ved Grønhøjstrand hele weekenden d 3-6/6. Håber vi ses igen...ss

Kys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 24 minutter siden:

Hejsa Mick.

Jeg er tilbage privat diskret i sommerhuset ved Grønhøjstrand hele weekenden d 3-6/6. Håber vi ses igen...ss

Kys

Uha.... så længe kan jeg ikke vente... ;-). Jeg håber på at det bliver torsdag i Hadsten næste uge.. eller så må det blive et nød-BJ i Nørresundby...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...