adonis 16 Skrevet 10. December, 2015 Hej Alle Hermed en anmeldelse af nyt sted i bramming. Jeg mødte op på stedet og blev mødt af en dejlig lille smuk thaikvinde, som jeg vil skyde til at være sidst i tyverne første i 30erne. Jeg blev bedt om at smide alt tøjet. Hun begyndte massagen, som var supergod. Det viste sig, at hun har masseret i 10 år og virkelig kan sit kram. Hun pirrede også baller og bagindgang til sidst i massagen og vi aftalte et blowjob til 800 Inkl massagen. Massagen koster 300 for en time. Hun gav et skønt blowjob med en finger i numsen på mig og malkede mig tom med hånden det sidste stykke. Efter blow fortsatte massagen - ikke noget med at slutte efter pengene var hevet hjem. Stedet er pænt og rent med aflukkede rum. Eneste minus er at det ligger ud til befærdet vej. Gode parkeringsmuligheder i nærheden.Man betaler forud på stedet. Så hermed en varm anbefaling fra en erfaren thai-kunde. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 10. December, 2015 Korrekt - det er et glimrende sted, har dog aldrig betalt forud. For mig er forudbetaling et absolut turn off, det er nok derfor jeg stort set aldrig besøger danske GP'er. Jeg er ikke bleg for at " tippe " for en god service, men ved forudbetaling falder der aldrig tips. Som altid er det vanskeligt med thaikvinders alder Pigen /damen er 42 år men har en lækker krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
adonis 16 Skrevet 10. December, 2015 Jeg skal måske lige tilføje, at pigen jeg besøgte hed Nadja. Som i nok ved kan der være stor forskel på servicen det samme sted alt efter hvilken pige/kvinde man ender op med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 10. December, 2015 Hallo skrev, 1 time siden: link ??? ! http://www.ddbodycare.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. December, 2015 Kan man få hele pakken det pågældende sted, for dette var ikke muligt da jeg var forbi for et års tid siden! ollie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsRibe 2 Skrevet 26. Januar, 2016 Jeg har været der flere gange - god massage - og sex hvis man ønsker det - den ene gang endda med hele to thaipiger. Det var topklasse. Sidste gang jeg var der tror jeg faktisk hun nød det lige så meget som jeg selv, slikkede hende og fingerkneppede hende - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
givskov 2 Skrevet 1. Februar, 2016 Hvad er prisen på to thai piger med sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
givskov 2 Skrevet 5. Februar, 2016 Hvad er prisen få to thai pige med hele pakken ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 5. Februar, 2016 givskov skrev, for 17 minutter siden: Hvad er prisen få to thai pige med hele pakken ??? Der er et link i tråden. Prøv at give dem et ring. Det er nok der du får det bedste svar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Februar, 2016 God massage, desværre er det som mange steder efterhånden at en Thai time er 45 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ozzman 3 Skrevet 12. Februar, 2016 hvad er prisen for sex sammen med dem, har ringet til dem og de sage at de ikke tilbyder sex. Skal man spørge dem når man komme til dem når man har bestilt tid. Men vil gerne vide hvad prisen er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
givskov 2 Skrevet 12. Februar, 2016 Du skal spørge når du kommer. Prisen er for massage +bj + sex ca 1000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ozzman 3 Skrevet 12. Februar, 2016 ok det vil jeg prøve imorgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
carsve 6 Skrevet 25. Februar, 2016 Hej, Var forbi pigerne i Bramming forleden og kan ikke helt tilslutte mig de varme anbefalinger i denne tråd. Så vidt jeg har forstået er de to piger på stedet. Den ene ca. 40 år som tog imod mig og den anden ca. 30 år (det var hende jeg fik massage af) og egentlig ganske køn og fin figur så det ud til - tror det er hende der har stedet. Begge piger er venlige og smilende, men jeg er ikke specielt imponeret over stedet. Kabinerne er kun adskilt af papvægge og en foldedør så det er nemt at høre hvad der foregår hos kunden ved siden af. Desuden var der temmelig beskidt. Massagen var middelmådig og blev afsluttet med et mekanisk HJ uden nogen form for indlevelse. Gav 500 for massage + HJ hvilket er ok. Dog skal det siges at pigen var ganske charmerende men virkede dog en smule påtaget. Alt i alt en middelmådig oplevelse: Pigen 7/10 Service 4/10 Stedet 3/10 MVH CS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ozzman 3 Skrevet 11. Marts, 2016 givskov skrev, den 12/2/2016 at 16:57: Du skal spørge når du kommer. Prisen er for massage +bj + sex ca 1000 er det noget man aftaler med dem inden man går igang med massagen. og skal man bare spørger om den store pakke, eller hvad skal man sige ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soy 139 Skrevet 12. Marts, 2016 ozzman, Jeg kan se i tråden, at du har været MEGET lang tid om at tage tilløb til at tage trykket og nu spørger du, hvordan det hele kommer i gang, - derhenne på madrassen hos de dejlige kvinder. Hvad du skal gøre afhænger lidt af, hvor hurtigt du skal have lettet trykket, når du først har taget dig sammen og er kommet inden for døren. Måske spørger hun med det samme, men hvad nu hvis hun ikke gør. Hvis det bare skal være her og nu, lige på og hårdt, så sige du simpelthen sådan noget i retning af: - Blowjob og sex, 1000 kr. Er det i orden med dig? Hvis du godt kan lide et langt forspil med dig i centrum, så læg dig ned på madrassen og få en god massage af bagsiden. Når du vender dig om, spørger hun garanteret på den ene eller anden måde, om den lille mand også skal have lidt opmærksomhed. Her foreslår du f. eks: "body-to-body og sex, 1000 kr. OK?" og så skal du bare se løjer. Og husk: Ved B2B kan du nøjes med at nyde, men det kan også være der du slår til og lader hænderne gå på opdagelse på den dejlige nøgne kvinder, som ligger en halv centimeter fra dig Så gå du bare i bad, tag dit mest sexede undertøj på, put en tusse i lommen og kom så ud af døren /Soi 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille hårde 118 Skrevet 12. Marts, 2016 Soi skrev, for 11 timer siden: ozzman, Jeg kan se i tråden, at du har været MEGET lang tid om at tage tilløb til at tage trykket og nu spørger du, hvordan det hele kommer i gang, - derhenne på madrassen hos de dejlige kvinder. Hvad du skal gøre afhænger lidt af, hvor hurtigt du skal have lettet trykket, når du først har taget dig sammen og er kommet inden for døren. Måske spørger hun med det samme, men hvad nu hvis hun ikke gør. Hvis det bare skal være her og nu, lige på og hårdt, så sige du simpelthen sådan noget i retning af: - Blowjob og sex, 1000 kr. Er det i orden med dig? Hvis du godt kan lide et langt forspil med dig i centrum, så læg dig ned på madrassen og få en god massage af bagsiden. Når du vender dig om, spørger hun garanteret på den ene eller anden måde, om den lille mand også skal have lidt opmærksomhed. Her foreslår du f. eks: "body-to-body og sex, 1000 kr. OK?" og så skal du bare se løjer. Og husk: Ved B2B kan du nøjes med at nyde, men det kan også være der du slår til og lader hænderne gå på opdagelse på den dejlige nøgne kvinder, som ligger en halv centimeter fra dig Så gå du bare i bad, tag dit mest sexede undertøj på, put en tusse i lommen og kom så ud af døren /Soi Men vil så gerne anbefale et andet sted end DD body care, det er ikke pengene værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soy 139 Skrevet 13. Marts, 2016 Den lille hårde skrev, for 13 timer siden: Men vil så gerne anbefale et andet sted end DD body care, det er ikke pengene værd. - Nemlig. Det er ikke tilstrækkeligt med "HVORDAN". "HVOR" og ikke mindst "HVEM" skal man være meget omhyggelig med ozzman: så tag ud på en lille rejse. Besøg f. eks. Kayly i Vejle. Herself. Hun skal nok styre løjerne og få dig sikkert i havn. Der er STOR chance for en forrygende debut /Soi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G-strengen 4 Skrevet 14. Marts, 2016 Er der nogen der har været hos DD Bodycare for nyligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nuffun 0 Skrevet 23. Januar, 2020 adonis skrev, den 10/12/2015 at 11:22: Jeg skal måske lige tilføje, at pigen jeg besøgte hed Nadja. Som i nok ved kan der være stor forskel på servicen det samme sted alt efter hvilken pige/kvinde man ender op med. Nadja skulle eftersigende været stoppet efter flere år på dette sted. Nogen der ved om hun findes andre steder? Savner hendes gode massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg