Hop til indhold

God thaimassage i København

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen der kan anbefale en godt thaisted i København hvor der også er mulighed for lidt ekstra. Helst ikke for gamle massører :)

Det må gerne være i gå afstand fra Hovedbanen

Skrevet

Problemet omkring hovedbanegården bliver ikke at finde noget ekstra, men at finde en seriøs gang massage. De fleste steder deromkring er mere bordeller forklædt som thaimassage steder.

Jeg har dog haft nogle gode total oplevelser oppe på gammelkongevej lige over for det høje hotel, tæt på nogle køkken butikker. Der ligger en pæn thai klinik et par trin ned fra gadeplan. Det er få hundrede meter fra hovedbanegården.

Skrevet
Jogge skrev, for 25 minutter siden:

Problemet omkring hovedbanegården bliver ikke at finde noget ekstra, men at finde en seriøs gang massage. De fleste steder deromkring er mere bordeller forklædt som thaimassage steder.

Jeg har dog haft nogle gode total oplevelser oppe på gammelkongevej lige over for det høje hotel, tæt på nogle køkken butikker. Der ligger en pæn thai klinik et par trin ned fra gadeplan. Det er få hundrede meter fra hovedbanegården.

Tak. Ja massagen må gerne være i orden også, så hvis jeg skal bevæge mig lidt evt. med bus så er det også ok :)

Skrevet

Du har jo Siamgirls på Asger Rygs gade. For nylig anmeldt herinde. 10-15 min promenade fra Kbh H.

Og massagen er absolut godkendt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.