Hop til indhold
ara

Risa fra Brylle

Recommended Posts

Jeg frekventerede for et par år siden en dame ved navn Risa hos Saitarn i Bergensgade i Kbh Ø, hun ydede rigtig god massage og intet ekstra. Som jeg husker det, så var hun omkring de 40 og havde hun tilknytning til Odense, hun stoppede ret pludseligt på klinikken i Kbh. Kunne det være hende I nævner ovenfor? Hvis det er så skal jeg da besøge hende i Odense når hun starter for sig selv.

mvh

Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den Risa som var i Brylle er i starten af trediverne, så jeg tvivler på at det var hende du besøgte. Hun ser bestemt ikke ud som en på 40 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Lange skrev, for 3 timer siden:

Den Risa som var i Brylle er i starten af trediverne, så jeg tvivler på at det var hende du besøgte. Hun ser bestemt ikke ud som en på 40 år.

Tak for svaret på mit spørgsmål, men det kunne jo være at jeg skulle prøve hende alligevel, hvis det bliver mulighed.

mvh

Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Lange skrev, den 21/1/2016 at 18:14:

Starten af 30'erne eller 40'erne kommer vist ud på ét! Mange af de asiatiske kvinder ser ofte ud til at være markant yngre end de i virkeligheden er - og her snakker vi både 10 og 20 år i nogle tilfælde ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, 1 time siden:

Starten af 30'erne eller 40'erne kommer vist ud på ét! Mange af de asiatiske kvinder ser ofte ud til at være markant yngre end de i virkeligheden er - og her snakker vi både 10 og 20 år i nogle tilfælde ;-)

Du har ret, men hendes rigtige alder er under 35 og hun ligner nærmere en på 25 :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Lange skrev, den 30/1/2016 at 12:09:

Du har ret, men hendes rigtige alder er under 35 og hun ligner nærmere en på 25 :wink:

Ja det bliver det jo ikk ringere af ;-)....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Risa arbejder stadig i Odense. Hun stoppede i Brylle, fordi hun blev frosset ud fra nogle andre thaier. Hun har nu startet sit eget massagested på Vestergade nr 3, Odense C og stedet hedder Sabannga. Det er meget flot. Jeg kender Risa, fordi det er mig som lejede huset i Brylle ud til hende i nogle måneder, da de forrige lejere ikke betalte for husleje i tre måneder og blev sagt op. Derefter startede de to søskende op på Rugårdsvej 242 i Odense, Suisi og Patty.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest niklas23
Guest skrev, for 14 timer siden:

Risa arbejder stadig i Odense. Hun stoppede i Brylle, fordi hun blev frosset ud fra nogle andre thaier. Hun har nu startet sit eget massagested på Vestergade nr 3, Odense C og stedet hedder Sabannga. Det er meget flot. Jeg kender Risa, fordi det er mig som lejede huset i Brylle ud til hende i nogle måneder, da de forrige lejere ikke betalte for husleje i tre måneder og blev sagt op. Derefter startede de to søskende op på Rugårdsvej 242 i Odense, Suisi og Patty.

Spændende, ved du om hun tilbyder ekstra der?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg kan bekræfte at Risa er startet op i Vestergade, og det er et pænt sted , og der ydes absolut ikke ekstra, men der gives en virkelig god massage.

ARA

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...