Hop til indhold
Mr1time

Sabina22 Århus

Recommended Posts

chatname skrev, den ‎10‎-‎12‎-‎2015 at 17:34:

Er der bare mig som er ved at blive gammel, eller mangler pigebarnet at angive priserne?

hun vil have 1000kr for en halv time(ved ikke om øvrige priser og om alt er incl., da jeg glemte at spørge)...hun bekræftede at billederne er hende..må se om jeg kan få hende presset ind i min tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, 1 time siden:

Hvis det er hende på billeder, ville jeg også gerne give kr.1000.- for 30 min.

skynd dig så vi kan få bekræftet det :-)

og smid et par ord om besøget, så er vi evigt taknemmelige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, jeg tog en for holdet...

Efter at have lavet en aftale mødte jeg op på aftalte tid og sted. Eftersom billederne er "lidt for gode til at være sande" forventede jeg det værste, men blev sgu alligevel chokeret!!!!

 

Billederne er sgu ægte... og ikke bare er det pigebarnet der er på billederne, men de er vellignede. Ikke noget med "5 år 10kg" siden billeder. Puha da da en lækker tøs!!

Meget sød og venlig pige, taler fornuftigt engelsk.

Det i sengen var ganske fint, hun gør det ok. Go øjen kontakt, smil og Lidt støn "yes, fuck me fuck me" osv. men dog lidt maskinagtigt. Efterfølgende spurgte hun om hun var ok om jeg havde haft en go oplevelse :-) 

Hun er sgu go nok :-D Bare synet af hendes spændstige krop og smukke ansigt er det hele værd. 

Et lille øv... Hun siger at hun rejser hjem i morgen og holder jul og nytår 

 

Redigeret af pezDspencer

Del dette indlæg


Link til indlæg

andre der kan be-af/kræfte....ikke fordi jeg ikke stoler på pezDspencer, men jeg stoler ikke på pezDspencer....hun er simpelthen alt for lækker...og anmelderen har kun 4 indlæg som alle er om hende !

Del dette indlæg


Link til indlæg
theman7364 skrev, den ‎17‎-‎12‎-‎2015 at 14:54:

andre der kan be-af/kræfte....ikke fordi jeg ikke stoler på pezDspencer, men jeg stoler ikke på pezDspencer....hun er simpelthen alt for lækker...og anmelderen har kun 4 indlæg som alle er om hende !

ikke fordi jeg ikke stoler på pezDspencer, men jeg stoler ikke på pezDspencer.... hvordan skal vi forstå det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager det såmænd ikke ilde op, man skal jo passe på :-)

Havde en lidt hård start her på siden og har derfor ikke rigtig bidraget med så meget. For nogle måneder siden, spurgte jeg her på foraet, om der var nogen der viste man kunne finde de unge og helt slanke piger i Århus. Det medførte en længere tråd hvor jeg nærmest blev udråbt til pedofil og en rigtig grim karl... Det skræmte mig sgu lidt da jeg ikke er nogen af delene, men kan nu bare godt lide de slanke piger ;-)

Anyways, hvis ellers hun har talt sandt er hun jo også rejst hjem på juleferie!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne på de 2 links i denne tråd er af 2 forskelige piger - IMO. 

 

Mon man møder en helt anden pige? 

Ups ... hun tager ikke telefonen

Redigeret af chatname

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...